The Division finns nu att ladda ned

Permalänk
Medlem

Satan vad ni klagar på saker i den här tråden.

Det är ett closed beta, lite buggar får man väl vänta sig?

Jag tyckte spelet var skitkul i alla fall.
Grafiken var sämre än vad dom visa på e3. Men tror seriöst någon något annat?
Japp, vissa saker var låsta. Och? Det är beta.

Kommer nog bli roligt detta.

Permalänk
Medlem

enda problemet med betan tycker jag är att folk skjuter på gruppen/lyckas döda någon och springer in i delarna som är avstängda och teleporteras bort, kommer bli så mycket trevligare när man kan jaga ner och döda avskummen vid release

annars har spelet potential

Visa signatur

7800x3d - asus x670e hero - kingston fury 64gb 6000mhz ddr5 - xfx 9070 xt - 2tb kingston fury m2 - 1tb wd black sn850 - 1tb wd black sn850x - corsair rm1000x - lg 34gs95qe - lg 27gl850-b - acer xv322qkkv

Permalänk
Medlem

Måste säga att betan var riktigt trevlig.

Älskade konceptet på Dark Zone och spelet rent generellt. Riktigt bra gjort. Även riktigt snyggt med helt acceptabel optimering för att vara beta.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Proxmox: JMCD-12S4 \ 96GB RAM \ i5 12500 \ 25TB
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem

Gillar också spelet det lilla jag har hunnit spelat pga jobbat helg
Har ett problem som jag har stora problem med och det är när jag använder min sniper (m4?) med 12x siktet!
När jag enbart trycker på höger musknapp för att ads:a och släpper så får jag inget fps drop men när jag ADS:ar med scopen igång så får jag ca 30-40 fps drop och det känner jag av tyvärr! Hoppas ni förstår vad jag menar! Har testat ställa ner grafiken på low och stängt av allt som går men får ändå drops hoppas dom fixar det tills 8:e mars! xD

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Medlem

Skulle sammanfatta det på följande sätt:

Grafiken - Efter att ha sett alla E3 trailers är det omöjligt att inte bli besviken på att man inte kommer att få se något av det ingame som visades då. Går man efter vad man förväntat sig så är spelet inte speciellt snyggt. Tittar man bara på grafiken oberoende av trailers så ser det okej ut där styrkan ligger i all props och detaljer. Färgerna är dock lite urvattnade och scenen är inte värst skarp.

Grafiska effekter - Har sett videos där de jämfört trailers med betan och konstaterar att många saker som demades gällande 3D-motorn är borta. Dock är vissa saker som att stänga bildörrar och att bilrutor får en fin glassplittring kvar.

UI - Det funkar bra men är heller där inte alls som på alla trailers där det faktiskt såg sjukt coolt ut. Svårt att säga om det är en nedgradering eller inte.

Gameplay - Coverbased system som verkar fungera bra. Vapen låter helt okej även om andra spel klarar det bättre. Spännande att söka igenom hus osv även om det vart coolt om man kunde bryta sig in i alla lägenheter (förstår dock den tekniska utmaningen med detta).

Optimering - Tycker personligen inte det är värst bra optimerat för hur det ser ut (är dock beta så saker och ting kan förbättras). Var helt omöjligt att köra Ultra på min rigg i 1440p då jag mestadels låg mellan 40-50fps. High var något bättre även om 65-75 är lite lågt enligt mig.

PvP - Inte testat

Kommer absolut inte förboka det och vet inte om jag köper det efter release. Beror lite på hur det ser ut vid release och om polare också köper det. Tror spelet glänser vid Co-op med vänner, att köra själv är nog inte så roligt.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Det ryktas om ännu en beta den här månaden, den här gången öppen. Den ska tydligen börja den 16 feb och köra till den 21feb, om det nu stämmer.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Det ryktas om ännu en beta den här månaden, den här gången öppen. Den ska tydligen börja den 16 feb och köra till den 21feb, om det nu stämmer.

Hoppas det stämmer så man får prova lite mer!:D

Visa signatur

Spelar Just Nu: Planet Crafter Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI, Borderlands 4
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem
Skrivet av segafreaks:

Hoppas det stämmer så man får prova lite mer!:D

Det ser ut som att det stämmer. Xbox Italien hade av misstag lagt ut en bild där de skrev att det blir öppen beta då

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Inte lång tid kvar nu kan ni skicka era namn på steam?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

Kommer köra spelet fr.o.m. releasedagen och som det ser ut nu är inga av mina polare sugna på att göra detsamma...
Så om någon är i samma sits (eller bara vill ha fler vänner på sin vänlista att ha möjligheten att spela med), så är det fritt fram att lägga till mig på Uplay under namnet Gamgameil.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2500K | MB: ASUS P8P67 B3
GPU: EVGA GeForce GTX 970 SSC ACX 2.0
RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8 GB (2x4 GB)
PSU: EVGA GQ 650W 80+ | Chassi: Fractal Design Define R3
Bildskärm: LG W2363D 23" 120Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yuppienalle:

Kommer köra spelet fr.o.m. releasedagen och som det ser ut nu är inga av mina polare sugna på att göra detsamma...
Så om någon är i samma sits (eller bara vill ha fler vänner på sin vänlista att ha möjligheten att spela med), så är det fritt fram att lägga till mig på Uplay under namnet Gamgameil.

Mig med iben301 Uplay

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Skulle sammanfatta det på följande sätt:

Grafiken - Efter att ha sett alla E3 trailers är det omöjligt att inte bli besviken på att man inte kommer att få se något av det ingame som visades då. Går man efter vad man förväntat sig så är spelet inte speciellt snyggt. Tittar man bara på grafiken oberoende av trailers så ser det okej ut där styrkan ligger i all props och detaljer. Färgerna är dock lite urvattnade och scenen är inte värst skarp.

Grafiska effekter - Har sett videos där de jämfört trailers med betan och konstaterar att många saker som demades gällande 3D-motorn är borta. Dock är vissa saker som att stänga bildörrar och att bilrutor får en fin glassplittring kvar.

UI - Det funkar bra men är heller där inte alls som på alla trailers där det faktiskt såg sjukt coolt ut. Svårt att säga om det är en nedgradering eller inte.

Gameplay - Coverbased system som verkar fungera bra. Vapen låter helt okej även om andra spel klarar det bättre. Spännande att söka igenom hus osv även om det vart coolt om man kunde bryta sig in i alla lägenheter (förstår dock den tekniska utmaningen med detta).

Optimering - Tycker personligen inte det är värst bra optimerat för hur det ser ut (är dock beta så saker och ting kan förbättras). Var helt omöjligt att köra Ultra på min rigg i 1440p då jag mestadels låg mellan 40-50fps. High var något bättre även om 65-75 är lite lågt enligt mig.

PvP - Inte testat

Kommer absolut inte förboka det och vet inte om jag köper det efter release. Beror lite på hur det ser ut vid release och om polare också köper det. Tror spelet glänser vid Co-op med vänner, att köra själv är nog inte så roligt.

Håller med dig, hade väldigt mycket prestandaproblem också. testade du att köra utan SLI? tydligen så fungerade SLI bra i Closed beta men inte alls i Open , stängde jag av SLI slapp jag stuttering och hade bättre FPS än med två kort. Hoppas detta är fixat till release, tyckte spelet var ganska roligt men kommer inte köpa det på release jag avvaktar och ser vad folk tycker, och hur det fungerar prestandamässigt vid releasen.

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

Håller med dig, hade väldigt mycket prestandaproblem också. testade du att köra utan SLI? tydligen så fungerade SLI bra i Closed beta men inte alls i Open , stängde jag av SLI slapp jag stuttering och hade bättre FPS än med två kort. Hoppas detta är fixat till release, tyckte spelet var ganska roligt men kommer inte köpa det på release jag avvaktar och ser vad folk tycker, och hur det fungerar prestandamässigt vid releasen.

Jag testade utan SLI men tappade kanske 10fps då. Stuttering försvann för mig när jag drog igång lite mouse smoothing underligt nog. Sen ska jag testa inställningen Vsync (Jämn) i NVCPL.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Och nu kan man börja ladda ner hela spelet. yay

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem
Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 5 7600 RAM » Kingston DDR5 5200MHz 32GB MOBO » ASUS TUF Gaming B650-Plus GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black PSU » Corsair RM750e 750W

Permalänk

Detta ska bli kul!