Stor Vårstädning! (Tangentbord, Möss, Hörlurar).

Permalänk
Medlem

Stor Vårstädning! (Tangentbord, Möss, Hörlurar).

1. Func KB-460 Mekaniskt Tangentbord.
Röda Cherry MX-switchar. Röd LED-backlight i 4 olika steg (varav ett är helt av).
Multimediaknappar för att t.ex stänga av musik å sånt.
Använt i ca 2 år. Fullt fungerande skick. "Plast-tabbarna" till handlovsstödet är tyvärr spårlöst försvunna.
Medföljer gör även o-ringar! Jag ids inte ta bort de jag satt dit så dessa kommer med. Ganska tunna köpta från ebay så dämpar inte så mycket.
Inga andra tillbehör följer med dock. Originalembellaget är borta men paketeras väl.
Pris: 100:- Startbud!

2. Logitech G19 Tangentbord.
Väl använt. Bör fungera utmärkt men möjligt att något glappar. Plast-tabbarna är trasig till handlovsstödet.
Pris 50:- Startbud!

3. Max Keyboard Cherry Mx Swtich Tester Kit.
Cherry MX-test kit med olika brytare för den som är osäker på vilken sorts brytare de är intresserad av.
Detta är de olika brytare som är med:
Cherry MX Red, Black, Blue, Brown, Green, Grey, Clear, White
Pris: 50:- Startbud!

4. Mionix Avior 7000 Mouse.
7000DPI. 3310 Sensor.
Inköpt 2013 och har använts flitigt i ca 3 års tid.
Fullt fungerande, men har en liten liten skavank på vänster sida där beläggningen lossnat (se bild).
Notera att jag satt dit musfötter som egentligen inte hör till (se bild). Jag fick fel skickade till mig när jag skulle byta ut dem men detta fungerade bra för mig.
Var medveten om att om ni vill ha originalfötterna så behöver ni köpa nya såna.
Pris: 50:- Startbud!

5. Logitech G700 Wireless Mouse.
Väl använd. Har problem med att höger musklick ibland kan dubbelklicka. Detta märks tydligt om man håller in den (t.ex för att sikta i spel).
Går att åtgärda genom att öppna upp switchen och böja på någon grej. Finns guider på internet för detta. Går även att löda in en ny switch såklart. Även detta finns det en del information kring.
Har 4 tumknappar.
Osäker på i vilket skick batteriet är i. Är dock utbytart (vanligt AA-batteri).
Pris 50:- Startbud!

6. Creative Auruvana Live!
Inköpta hösten 2015. Har använts ca 4 gånger i hemmamiljö & sedan varit nedpackade.
Alla tillbehör medföljer.
Pris: 150:- Startbud!

7. Brainwavz HM5 Memory Foam Replacement Pads.
Aldrig användna. Passar en hel drös olika hörlurar. T.ex CAL! som jag säljer. Även ATH-M50x, Sennheiser HD-595/598 (och PC360 som jag också säljer).
Var tänkt att de skulle användas till CAL! men så blev det inte.
Otroligt bekväma och väldigt tjocka, så det är nog inga man har på sig utomhus kanske.
Materialet är fakeläder och inte velour.
Om ni inte tänkt använda dessa till några av de lurar jag säljer så rekommenderar jag att ni googlar på de hörlurar ni har innan köp så ni vet om de passar eller ej. Svårt för mig att svara på.
Pris: 50:- Startbud!

8. Sennheiser PC360 Headset (Öppna).
Väl användna. Har lite skönhetsfläckar här och var. Mikrofonen fungerar utmärkt. Inköpta ca 2010-2012 men är osäker.
Kabeln är i undermåligt skick. Inte trasig någonstans men jag gjorde ett misslyckat försök att "coila" den. Jag har försökt göra den så rak som möjligt men tänker inte lägga mer tid på det.
Det går troligen att göra den helt rak igen genom att stretcha ut kabeln och sedan värma. Finns guider överallt på internet för detta.

Notera att det finns en volymkontroll på höger sida. Denna skapar tyvärr ett skrapande ljud vid användning. Den kan även göra så att ena hörluren slutar fungera.
Detta är enkelt fixat då man bara behöver lirka lite med den så fungerar luren igen. Tyvärr ett vanligt problem med dessa och beror på att lödningen kring volymreglaget är undermåligt.
För den händige så är det nog lätt fixat om det skulle störa. Som sagt, glappet går att fixa bara genom att lirka lite med reglaget.
Mitt tips är att ställa reglaget på max och sedan använda källan för att reglera volym.

http://www.head-fi.org/t/534479/mad-lust-envys-headphone-gami...
Där kan ni läsa mer.
Pris: 300:- Startbud!

Samtliga produkter är exklusive frakt. Räkna med ca 50-100:- beroende på vara. Skickas helst med Schenker då jag lätt kan skriva in måtten och få ut ett exakt pris.
Tänker mig att budgivningen får gå fram tills fredag (29/4), så kan jag lägga allt på lådan då. Varor som inte blir sålda tills dess ligger kvar så länge.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Close the world, txEn eht nepO.

Permalänk

Jag är intresserad av Cherry MX-testaren och lägger budet 50:- plus frakt.

Permalänk
Medlem

50:- plus frakt för Brainwavz HM5 Memory Foam Replacement Pads

Visa signatur

i7 6700K | RTX 2060

Permalänk

Func KB-460 100:- budat, kan hämta.

Permalänk
Medlem

Bjuder
Max Keyboard Cherry Mx Swtich Tester Kit
70:-

+

Brainwavz HM5 Memory Foam Replacement Pads
70:-

+ frakt

Visa signatur

Here be dragons

Permalänk
Medlem

90:- plus frakt för Brainwavz HM5 Memory Foam Replacement Pads

Visa signatur

i7 6700K | RTX 2060

Permalänk
Medlem

Alla bud är noterade. Stänger Budgivningen kl 16.00 imorgon. Saker som inte blir sålda får stå kvar och fortsatt budgivning pågår fram tills Onsdag (4/5) och därefter löpande.

@genguskhan: Det går bra att plocka upp! Jag bor i innerstaden och vi kan ta adress via PM om ingen budar över dig.

EDIT:
Har ett bud på G700 @ 70:- + frakt.

Visa signatur

Close the world, txEn eht nepO.

Permalänk
Medlem

Ökar lite då
Max Keyboard Cherry Mx Swtich Tester Kit
70:-
+
Brainwavz HM5 Memory Foam Replacement Pads
100:-

+ frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Here be dragons

Permalänk
Medlem

110:- plus frakt för Brainwavz HM5 Memory Foam Replacement Pads

Visa signatur

i7 6700K | RTX 2060

Permalänk

100kr +frakt på g19

Visa signatur

corsair hx 750w 80+ gold | FX 8320 octacore 4,5ghz |custom loop vattenkylning för processorn| 970a-g43 msi | Radeon HD powercolor 7970| 1x360gb lacie 7200rpm| OCZ agility 2 40gb | nzxt phantom vit | 8GB ballistix sport vlp 1866mhz |
planering: vattenblock för grafikkort

Permalänk
Medlem

700kr+frakt för G19, KB-460, Brainwavz, PC360 och Avior 7000

Visa signatur

www.TWITCH.tv/WOLFBANE/
🗄️Corsair Carbide Air 540 🔲Ryzen 7 7800X3D 🏬Gigabyte X670 Gaming X AX 💾 M2 2TB Samsung 980 Pro 🎞️G.Skill Z5 Neo 64GB, 6000MHz, CL30🔌FD R2 1000W 📺GTX 1080 🖱️Mionix Naos 8200 ⌨️Ducky Shine 4 🎧Sennheiser 595 🎤EV RE20 🎤Shure SM7B 🎤AT 2035 🎤Blue Yeti 📹Logitech c922 c920, c910 +mer

Permalänk
Medlem

Hej Alla! Budgivningen är avslutad som ni kanske vet.
@_robban gäller ditt bud fortfarande om det bara handlar om Max Keyboard Cherry Mx Swtich Tester Kit? Eller var ditt bud förutsatt att Brainwavz var också med?
Eftersom @TheWolfbane budade på flera grejer så är det enklast för mig att sälja dessa grejer till honom. Jag tackar resten för visat intresse!
@Yugurt du har vinnande bud på G700. Återkommer via PM med slutbelopp imorgon om det går bra? Detta gäller även Wolfbane.. Behöver måtta och väga lite å så.

Visa signatur

Close the world, txEn eht nepO.

Permalänk
Medlem

@lain helst hade man ju velat köpa Brainwavs paddsen med men klart att ett bud på flera saker slår högre. Jag tar nog ändå tester kittet om inte frakten ramlar iväg allt för mycket på den.

Visa signatur

Here be dragons

Permalänk
Medlem

Creative Auravana Live! finns fortfarande kvar och samlar damm!

Visa signatur

Close the world, txEn eht nepO.

Permalänk
Medlem

Hej! Vad finns kvar och har du swish?

Mvh

Visa signatur

i7 5775C, GTX 1080 Ti, 16GB RAM, 1TB Samsung SSD