Benq FP767 17" TFT (OBS! 16ms)

Permalänk

Benq FP767 17" TFT (OBS! 16ms)

har någon nån erfarenhet om den här lr andra Benq skärmar...? aldri hört talas om märket förr:p

Visa signatur

Epox-EP8K3A KT333||AMD Athlon XP 2400+ @ 2310||512DDR PC3500 OCZ Platinum ||Radeon 9700 Flashad Pro||
>>Mods And Stuff<< Min Sida, Uppföljning Utav Lotus Bygge!

Permalänk
Medlem

Re: Benq FP767 17" TFT (OBS! 16ms)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SoldierBoy
har någon nån erfarenhet om den här lr andra Benq skärmar...? aldri hört talas om märket förr:p

Benq är f.d. Acer.... ganska känt märke

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

Enligt "källor" ska den tydligen vara väldigt trevlig.

Permalänk

den ser fint ut o 16ms reaktiosntid e ju inge o gnälla över o högtalare i skärmen e ju lite användbart.. så den ihop med min väskdator skulle nog bli fin fina lan systemet:) o sen hemma som andraskärm till ordinarie datorn.. lr första skärm

Visa signatur

Epox-EP8K3A KT333||AMD Athlon XP 2400+ @ 2310||512DDR PC3500 OCZ Platinum ||Radeon 9700 Flashad Pro||
>>Mods And Stuff<< Min Sida, Uppföljning Utav Lotus Bygge!

Permalänk
Medlem

har kollat in några benq "live" och kan säga att dom är hyffsat bra, deras tft modeller har jag nock ingen aning om då jag bara sett deras crt skärmar.

Visa signatur

Steve Jobs: We're better than you are! We have better stuff.
Bill Gates: You don't get it, Steve. That doesn't matter!

Permalänk
Medlem

Sitter på en sån och den är superbra, lite mörk i 3d spel men inget som gammakorrection i spelen kan fixa.

Visa signatur

----------------------------------------------
Gigabyte GA-MA790XT-UD4P; AMD Phenom II X3 720 BE(upplåst till x4);Saphire Radeon HD 6870 1GB ; LENOVO THINKVISION L220X;Corsair XMS3 DHX DDR3 1600MHz 4GB CL9 2st.