Permalänk
Medlem

Jays u-Jays for Android

Jag har fått en ny telefon och säljer därför nu min Nexus 5X. En ytterst prisvärd telefon som jag alltid har varit väldigt nöjd med. Telefonen är inköpt i augusti 2016 och är i mycket fint skick. Kartong och alla vid inköp medföljande tillbehör finns kvar och följer med. Denna variant har 16 GB lagringsutrymme.

Jag säljer även mina hörlurar, ett par Jays u-Jays. Fungerar utmärkt till androidtelefoner som t.ex. den i annonsen. Inköpta i december 2016 och är i mycket fint skick, men säljs även dessa på grund av att jag har fått ett par nya hörlurar.

Pris för telefonen: 1500 SEK eller högstbjudande.
Pris för hörlurarna: 400 SEK eller högstbjudande.

Om båda produkterna köps samtidigt kan jag vara villig att acceptera ett något lägre pris (ca 100 SEK) än vad jag hade gjort om de sålts var för sig.

Produkterna kan hämtas i Stockholm, söder om Söder, alternativt kan vi mötas centralt. Möjligtvis kommer jag att besöka Göteborg under de närmaste veckorna, och i så fall finns det möjlighet att ses även där, men då med mindre flexibilitet vad gäller tider.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

kan eventuellt vara sugen på telefonen, går det eventuellt och skicka den?

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 |Asus ROG XG27AQDMG | Asus ROG PG279Q | MSI MAG401QR | Keychron Q1 | Pulsar Xlite V3 | Cloud III wireless | Bambu Lab P1S

Permalänk
Medlem

Bjuder 100kr plus frakt för lurarna

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adnerhill:

kan eventuellt vara sugen på telefonen, går det eventuellt och skicka den?

Visst går det säkert att lösa, men då vill jag nog ha förskottsbetalning samt att köparen betalar frakten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wozfe:

Visst går det säkert att lösa, men då vill jag nog ha förskottsbetalning samt att köparen betalar frakten.

har jag inget emot här på sweclockers hur är skicket på telefonen annars? alla tillbehör medföljer? vad skulle frakt kosta tror du? rekommenderad så man får kolli

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 |Asus ROG XG27AQDMG | Asus ROG PG279Q | MSI MAG401QR | Keychron Q1 | Pulsar Xlite V3 | Cloud III wireless | Bambu Lab P1S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adnerhill:

har jag inget emot här på sweclockers hur är skicket på telefonen annars? alla tillbehör medföljer? vad skulle frakt kosta tror du? rekommenderad så man får kolli

Ok! Enligt postens hemsida kan jag skicka den som rekommenderat brev för 113 SEK, alternativt som "Brev Skicka Lätt" för 53 SEK, och då är det fortfarande spårbart.

Skicket på telefonen är väldigt bra. Inga synliga skador eller repor eller döda pixlar vad jag kan observera. Var det något specifikt du tänkte på?

Alla tillbehör som kom med när jag köpte telefonen följer med. Detta innebär att det inte kommer med någon USB-C -> USB-A-kabel, utan en USB-C -> USB-C-kabel.

Permalänk
Medlem

Telefonen såld. Hörlurarna finns kvar.