Iphone 6S fast i uppdatering via Itunes, error kod 14, dr fone?

Permalänk
Medlem

Iphone 6S fast i uppdatering via Itunes, error kod 14, dr fone?

Min telefon har kraschat totalt och jag vill bara kunna rädda alla bilder. Otroligt dumt att min säkerhetskopia är från 2015

När jag startar telefonen kommer skärmen koppla till Itunes direkt där den vill uppdatera eller återställa. Försöker jag uppdatera den med itunes stannar den efter ca 55% och då står det felkod 14. Det är inga som helst problem med USB portarna och jag tror därför att det är något annat fel med telefonen.

Jag har sett programmet Dr Fone men det kostar ju skjortan och så vet man ju inte om det kommer att fungera. Finns det något liknande gratisprogram? Eller finns det någon annan lösning?

Permalänk
Avstängd

@Dithea:
Jag har nyligen skapat en tråd om detta.
Kolla in den.
Jag trodde jag skulle kunna rädda luren,när jag koppla in den på en dator.
Och uppdateringen tankades ner på nytt via Itunes.
Men samma sak,den stod och tugga i timmar,utan nåt hände.
Så blev fabriksåterställning.
Nu hade ägarinnan dock inga viktiga foton på sin lur.
Och med ett samtidigt byte till ett nytt batteri.
Blev luren jäkligt bra till sist.
Tyvärr tror jag du kan glömma fotona.

Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.

Permalänk
Medlem

Tack för ditt svar, kollade in din tråd. Vill verkligen inte återställda den, börjar till och med fundera på att kontakta Ibas även om de kommer kosta skjortan.
Kollade även med phonehero men de verkar ju som om telefonen blir helt förstörd efter de arbetat med den eftersom de tar bort minneskort och löder fast på en annan telefon.