Permalänk
Medlem

Sommar-ängar?

(Hade inte den blekaste om vart jag skulle lägga den här tråden, men chansade på den här kategorion pga Grafisk design, anmäler tråden till moderatorerna så får dom bestämma om den ska ligga kvar)

Iaf, jag letar efter bilder på sommar-ängar, gärna gröna sådana med nån mysig sol eller liknande..
Ska göra ett sommar-skiva med blandade sköna låtar och behöver nått till framsidan, har sökt på google och hittar ett par ängar men inte riktigt den där "somriga" känslan på dom..
Nån som kan hjälpa?

Visa signatur

Nemo me impune lacessit

Permalänk
Medlem

menar du typ som microsofts bakgrund.. typ den med gräst som vajar m.m. eller ska det vara med skåne stil på den?

annars är ju skärgården en sommrig känsla, om du nu inte måste ha ängar.,,

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Lite typ Xp-bakgrunden ja.
Nån speciell stil spelar ingen roll, kan vara skåne eller norrland, bara det är sommar

Skärgården funkar också ypperligt, ger härliga minnen såsom att sitta på en brygga med fötterna i det varma vattnet, en iskall öl i handen, några trevliga kompisar på bergshällen, ett par korv på grillen och lite segelbåtar ute i viken.. Faen, nu blir man snart tårögd

Visa signatur

Nemo me impune lacessit

Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Den första bilden var ju asläcker Så sommar!

Visa signatur

www.filipsprogram.tk - lite freeware
"Delight, herregud. Talang är bara förnamnet."

Permalänk
Medlem

http://www.grendosa.com/asd2.gif

tips: markera bilden (t.ex genom ett trycka ctrl-A )

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Delight, jo de är kul. Hade en annan någon gång... Ska leta upp den...

Permalänk
Medlem

Jag lyckades göra en egen sån bild, men jag hittade inga bra bilder att använda så resultatet blev lite sisådär.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Denhär blev lite bättre:

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Delight
Denhär blev lite bättre:
http://w1.361.telia.com/~u36114907/bild2.jpg

hur gör man det?

Visa signatur

The eternal beat of my heart will always go on for the people I love and care,
but I will always make my own opinion and I wont accept to be treated with disrespect.
I am myself, I like to be me, I wont change for nobody but I will always put my friends first.

Permalänk
Medlem

Jag gjorde ett program lite snabbt som tog två bilder och spottade ut resultatet som en bild-i-bild-bild. Har du photoshop kan du ta och lägga två bilder på var sitt lager och sedan ta bort varannan pixel från det översta lagret.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

delight: Det finns redan en tråd om det här fenomenet nånstans i forumet, du kanske skulle söka?
Har inget att göra med min tråd, låt den vara ifred. Tackar.

Vill också tacka velotex och Foolo för deras bilder och för att dom håller sig till topic

Visa signatur

Nemo me impune lacessit

Permalänk
Hedersmedlem

Delight: Ja som sagt, håll dig till topic tack.

Permalänk
Medlem

Känner att jag är skyldig att ta på mig lite av skulden som delight har fått... har sökt på lita olika saker nu men jag kan inte hitta den andra tråden, vet någon om den finns kvar?

Visa signatur

The eternal beat of my heart will always go on for the people I love and care,
but I will always make my own opinion and I wont accept to be treated with disrespect.
I am myself, I like to be me, I wont change for nobody but I will always put my friends first.

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Medlem

Jag postade inte här för att visa upp effekten utan mer för att jag kom att tänka på den bilden när gröna sommarängar kom på tal

Kennel: Tack för länken!

Visa signatur