Oneplus 5T hos Telia 9 mars

Permalänk
Medlem

Oneplus 5T hos Telia 9 mars

Ja vad säger ni?
https://www.telia.se/privat/telefoni/one-plus-5-t

Själv tycker jag det är väldigt roligt att en operatör tar sig an Oneplus. Just 5T kommer jag skippa, men knipper nästa

Helt klart på tiden då Telia haft så jäkla tråkigt sortiment att välja på

Permalänk
Medlem

Kul! haft min Oneplus 5T ganska länge nu och det är en riktigt bra telefon. Lite i det sena laget kan jag dock tycka då rykten på oneplus 6 redan verkar vara aktuella till maj-juni eller tidigare än så säger ju vissa...

Permalänk

Mycket trevligt, särskilt eftersom jag tillhör den otåliga skaran och vill ha mina köp i handen gärna innan jag köpt den.

Mindre trevligt att DRM tjafset som gör att telefonen inte kan streama HD från bland annat netflix och amazon. Sitter i träsket just nu och tänkte slå till men Oneplus vill alltså att jag ska köpa en telefon och få den levererad för att sen direkt skicka den till deras servicecenter för uppgradering och sedan få tillbaka den.
Urgh

Permalänk
Medlem

Kul! Som Telia anställd ser jag verkligen fram emot detta! Hade absolut ingen aning att vi skulle få in den!

Permalänk
Medlem

Hoppas de fortsätter efter 5T! Då kanske jag får en anledning att förlänga abonnemang med rabatt på telefonen

Permalänk
Medlem

Telia bryter väll fortfarande mot nätneutraliteten så jag håller mig borta.

Köp 5T direkt ifrån OnePlus istället.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kul! Senast jag valde jobblur var jag ute efter en OnePlus, men det gick inte för sig eftersom man inte kunde beställa från OnePlus med fakturabetalning. Ser även att Webbhallen m.fl. har fått in 5T.

Är nämligen dags för byte i vår, och en Huawei vill jag aldrig nånsin se igen, håller tummarna att 6an trillar in omgående hos någon av våra svenska återförsäljare.. :- )

Permalänk
Medlem

Kul! Hade varit bättre om dom tagit in den direkt vid release, men hoppas på bättring till Oneplus 6!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Och självklart så kommer den även till Halebop med säljstart 9/3.

Sitter med en Oneplus 5 nu men ser fram emot när 6 kommer.

Permalänk
Medlem

Telia har dålig mottagning i söndra Sverige jämfört med tex telenor eller 3 (har 3 idag). Så inget alternativ, om de inte blivit bättre. Men ändå trevligt. Har själv en Oneplus 5. Betalar 269kr för ett abonnemang som ger mig fri samtal/sms och har 6gb surf. Köpte luren för 5500kr. 3 är lite snåla med surfen tycker jag, men jag klarar mig på 6gb för den lilla summan i månaden.

Visa signatur

Corsair 7000D Airflow > 2x Alphacool NexXxus 420mm Rads > EK Quantum Kinetic TBE 300 >
AMD 5900X > Aorus X570 Master > G.Skill 32gb @ 3733mhz CL14 > 5080FE
Skärmar: > Acer 31,5" 2160p@144hz > 27" 1440p@60hz
Garaget.org > Ford Focus ST mk3 Stage 2

Permalänk
Avstängd
Skrivet av pwntato:

Ja vad säger ni?
https://www.telia.se/privat/telefoni/one-plus-5-t

Själv tycker jag det är väldigt roligt att en operatör tar sig an Oneplus. Just 5T kommer jag skippa, men knipper nästa

Helt klart på tiden då Telia haft så jäkla tråkigt sortiment att välja på

Vadå? Gillar du inte 50 shades of Apple?!

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TaunyTiger:

Telia har dålig mottagning i söndra Sverige jämfört med tex telenor eller 3 (har 3 idag). Så inget alternativ, om de inte blivit bättre. Men ändå trevligt. Har själv en Oneplus 5. Betalar 269kr för ett abonnemang som ger mig fri samtal/sms och har 6gb surf. Köpte luren för 5500kr. 3 är lite snåla med surfen tycker jag, men jag klarar mig på 6gb för den lilla summan i månaden.

Kollar du på Vimla som kör Telenors nät så kan du få fria samtal, sms och 10GB för 240~ i månaden, första tre månaderna halva priset, kanske något att fundera på.

Visa signatur

Intel Core i7-11700K / Asus ROG Strix Z590-F / EVGA RTX 3070 8GB FTW3 ULTRA / G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3200MHz CL14 / Corsair RM750x / Samsung 980 PRO 1TB / Lian Li PC-O11 Dynamic EVO / custom loop 3x360 / Asus ROG Swift PG278Q + PG258Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Sennheiser HD660S / FiiO E10K / Audio-Technica AT2020USB+