Permalänk
Medlem

Facebook messenger problem

Jag har problem med facebooks messenger, när jag försöker logga in letar den efter en säkerhets nyckel på google som inte finns eller som jag inte hittat.

Detta kommer upp: " it couldent find a accountkey, There is no accountkey in this Googles account , choose The google account that u have saved accountkey on"

Hur hittar jag google säkerhetsnyckel eller vad behöver jag göra. Vid tips där problemet löser sig så swishar jag en slant.

Permalänk
Medlem

Ta gärna en skärmdump på problemet, för jag hittar inget på DuckDuckGo, som förklarar problemet mer.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

@Airikr Hej jag är inte så teknisk, kan du förklara hur jag bifogar bilderna här på SC? Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av M4nyana:

@edgren Hej jag är inte så teknisk, kan du förklara hur jag bifogar bilderna här på SC? Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

När du har sparat skärmdumpen genom till exempel Lightscreen, så kan du ladda upp den till forumbilder.se. Kopiera därefter länken som du hittar under "Hotlink för forum (alt. 1)" och klistra in i ditt inlägg.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Det ser ut som att du använder dig av en säkerhetsnyckel som tvåstegsverifiering (baserat på den här guiden). Om du gör det, så ska du använda dig av den säkerhetsnyckeln som du angav i och med aktiveringen av tvåstegsverifieringen för ditt Google-konto.

Jag kan bara helt ute och simmar nu, men jag tycker det ser ut som det.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

@Airikr tyvärr inte fått det att funka, gjorde ett nytt konto. Tack för att du tog dig tid,trevlig fredag

Skickades från m.sweclockers.com