Vill du vara del av diskussionerna i forumet, ställa frågor eller hjälpa andra? Registrera dig här!
Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2014
Skrivet av BrytaPlanka:

Här scrollar en användare igenom vad som fanns vid launch: https://youtu.be/7uy-_iIzG8g?t=258
Där ser jag
-Räddningspatrullen
-Bumbibjörnarna
-Darkwing Duck
-DuckTales
-Luftens hjältar
Inte Aladdin. Skumt.
-Den lilla sjöjungfrun

Även Timon och Pumba serien, den är väldigt rolig. Hoppas att dom inte rättighetsbegränsar bort innehållet i Sverige.

Får jag inte se darkwing duck så blir jag besviken!
Nu blir vi farliga! Slår igenom varje gång även som vuxen XD

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Dec 2008

Bara jag som hoppas dom har Dave barbaren på Svenska? Den absolut roligaste Disney serien jag sett!

Stationär " Annihilator" : i7 930 @ 4Ghz | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950
Kamera : Canon 70D, Canon 550D och DJI Phantom 2 vision +

Bilen: V50 Classic
Sommarbilen: Nissan 370Z NISMO

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2018
Skrivet av PerfectGamingWeather:

Såg att National Geographics ingår, undra vilket utbud vi får här i sverige...? Agents hoppas man ju också på så slipper man fultanka den eller vänta i evigheter.
Men 590kr ska det väl gå o klämma ut ur utbudet.

Agents of s.h.i.e.l.d. är ju "Ended" nu så kanske är dumt att betala för något som är slut.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2008

Bara Timon och Pumba serien i sig är omöjlig att hitta av vad jag försökt genom årens lopp.
Värt det alla dagar i veckan om det stämmer 😁

☢ ~ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB
• 1x 3TB
💻 ~ Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
📞 ~  iPhone 11 64GB
🎧 ~ Cowon Plenue D2 64GB• Audio Technica ATH-M50X

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Götalaborg
Registrerad
Maj 2019
Skrivet av ToddTheOdd:

Agents of s.h.i.e.l.d. är ju "Ended" nu så kanske är dumt att betala för något som är slut.

Kommer den finnas på det svenska utbudet kan jag se den sista säsongen lagligt, jag betalar självklart 590kr för ett helt år bara för sista säsongen av Agents...

edit 13 avsnitt, ett per månad och 2 sista för att unna mig lite extra.

Semipassive build 0dB up to 55-60°

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2015
Skrivet av Ravix:

Bara Timon och Pumba serien i sig är omöjlig att hitta av vad jag försökt genom årens lopp.
Värt det alla dagar i veckan om det stämmer 😁

Skulle den inte finnas med så kan den hittas på vissa sidor där bara pirater har tillträde, om man inte har svenskt tal/text som krav. Så omöjligt är det inte

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2008

@Tdoll: du syftar på tecknat.net 🤐?
Syftar till den svenska versionen, är ju trots allt en del av ens barndom som man vill återuppleva.

☢ ~ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB
• 1x 3TB
💻 ~ Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
📞 ~  iPhone 11 64GB
🎧 ~ Cowon Plenue D2 64GB• Audio Technica ATH-M50X

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrköping
Registrerad
Aug 2005

Har det kommit nån info på hur man streamar på tv? Kommer det finnas nån app att installera för de som har Android TV? Jag har en Comhem TV hub, kommer den få nån app också.

Eller får man använda nån casting funktion? Låter inte så roligt att man måste använda telefonen för att bläddra katalogen för att se på tvn

Wahoo

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jun 2010
Skrivet av deques:

Har det kommit nån info på hur man streamar på tv? Kommer det finnas nån app att installera för de som har Android TV? Jag har en Comhem TV hub, kommer den få nån app också.

Eller får man använda nån casting funktion? Låter inte så roligt att man måste använda telefonen för att bläddra katalogen för att se på tvn

Android TV ja, och Tizen och WebOS. Comhems box är mer tveksamt.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Romelanda
Registrerad
Nov 2009

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2008

Vågar man öppna den där pdf:en?

i9-10900k @ 5,1GHz | Asus Geforce GTX1080 | Corsair Vengeance 64GB | Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB | MSI Unify z490 | Asus PG348Q 34"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
NV Skåne
Registrerad
Jun 2007

Ingen Darkwing Duck alltså.

Skrivet av griid:

Chansade, ser ok ut.

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* De gav mig en present. Jag gav dem en present. Vet du inte skillnaden, använd "dom".
* 🖥️ i5 8600K | Z370 | 32GB | GTX 1080 | 34" 21:9
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G604 | 🎧 G533 | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Romelanda
Registrerad
Nov 2009
Skrivet av griid:

99mac skriver att den är från Disney, inget exploderade när jag öppnade den åtminstone
Såg att den ser lite suspekt ut, därför jag lade med 99mac som källa.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2012

Förbeställt

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2020

Kan man bara beställa för ett helt år?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2012
Skrivet av dumgrabb:

Vetefan, man kan säkert köra per/mån vid släpp, gissar att dom kör 2 veckors gratis prov.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jun 2010
Skrivet av dumgrabb:

Man kan bara förbeställa ett år, när tjänsten är igång så är det 69 per månad eller 690 per år. Säkert med någon form av trial.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlshamn
Registrerad
Jan 2008

Skaffare de väl en månad när de släppt alla avsnitten av Mandalorian S2.
Sedan kollar på allt annat de har inom den månaden

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skara
Registrerad
Okt 2012

Jag gjorde en förbeställning nu också, 49:-/månaden kan det ju vara värt.

Sade upp Viaplay som kostar 119:-/månaden men hoppar nog tillbaka till den igen när nya säsongen på Outlander kommer.

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: GTX 1070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Barracuda 1TB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: Qpad 8K | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2008
Skrivet av Henrik-W:

Jag gjorde en förbeställning nu också, 49:-/månaden kan det ju vara värt.

Sade upp Viaplay som kostar 119:-/månaden men hoppar nog tillbaka till den igen när nya säsongen på Outlander kommer.

Outlander finns väl på netflix, antar att nästan alla har den tjänsten?

i9-10900k @ 5,1GHz | Asus Geforce GTX1080 | Corsair Vengeance 64GB | Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB | MSI Unify z490 | Asus PG348Q 34"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Okt 2003
Skrivet av griid:

Inte senaste säsongen. Vill du se dem när de kommer ut i Sverige är det Viaplay som gäller tyvärr.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2008
Skrivet av Doomfarer:

Inte senaste säsongen. Vill du se dem när de kommer ut i Sverige är det Viaplay som gäller tyvärr.

ah då är jag med =/

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skara
Registrerad
Okt 2012
Skrivet av griid:

Skrivet av Doomfarer:

Jo vi har Netflix också men som Doomfarer sa så är det nästa säsong vi inväntar. Har dock sett alla säsonger på Viaplay hittills.

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: GTX 1070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Barracuda 1TB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: Qpad 8K | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Romelanda
Registrerad
Nov 2009

Nära nu

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2004
Skrivet av Shudnawz:

Ingen Darkwing Duck alltså.

Kollade inte så noga men verkade knappt finnas något gammalt alls (pre 90-talet).

AMD Ryzen 7 3800X | Gigabyte X570 Aorus Elite | G.Skill 32GB 3600MHz CL16 Trident Z Neo C | MSI 2080Ti Gaming X Trio | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | EVGA Supernova G2 850W | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34A | Corsair Strafe RGB MX Silent | Corsair Ironclaw RGB | HyperX Cloud II

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jun 2010
Skrivet av Mocka:

Kollade inte så noga men verkade knappt finnas något gammalt alls (pre 90-talet).

Nej, det saknas ett par grejer som finns i USA vad jag kan se. Förhoppningsvis kommer det, det var ju en del som saknades där ett tag också som kom allteftersom. Duck Tales finns inte, bara den nya varianten exempelvis, och inte heller Darkwing Duck. Men Bumbibjörnarna finns i alla fall, och Räddningspatrullen. Får kolla vidare lite och se vad mer som saknas.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2013

Hmm, trodde vi hade blivit lovade TaleSpin/Luftens hjältar... finns inte.

EDIT; Ok, fanns inte med på listan http://cdnvideo.dolimg.com/cdn_assets/8ef51b9f158d6020e63fd38...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jun 2010
Skrivet av sickhouse:

Hmm, trodde vi hade blivit lovade TaleSpin/Luftens hjältar... finns inte.

EDIT; Ok, fanns inte med på listan http://cdnvideo.dolimg.com/cdn_assets/8ef51b9f158d6020e63fd38...

TaleSpin, Darkwing och DuckTales finns på amerikanska Disney+ i alla fall (undantaget något avsnitt per serie eller så) så det lär väl komma hit också. Frågan är bara när. https://www.moviezine.se/nyheter/darfor-finns-inte-alla-dina-...

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2012

alla säsonger av Simpsons... ALLA

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Okt 2003

Ok Disney+ gjorde en helt bisarr grej, de har bara lagt upp 2 episode av the Mandalorian vid release här i Sverige . . . .

Ursäkta språket, men vad faen?

System: FD Define R3 | Corsair AX850 | i7 950 @ 4.011 GHz - 1.325V | 12GB (6x2) XMS3 @ 1528 MHz - 1.65V | HD6950 2GB (stock) | Intel G2 120GB | WD Green 2 TB