Diablo IV – den stora tråden

Permalänk
Medlem

Vad är snabbaste sättet att levla? Tänkte skapa en ny gubbe snart.

Visa signatur

i9-12900K | Z690 HERO | RTX 3080 | PG279QM 240Hz | 32GB DDR5 | H150i ELITE | PSU 1200W | SN850 2TB | SSD 1TB | HDD 1TB | WIN 11 | Meshify 2 Black | Kringutrustning: Logitech MX Keys | Razer Naga Pro | Razer Nari Ultimate
TV: LG 65" OLED65C8 | PS5 & Pulse 3D Wireless Headset, Series X & Xbox Wireless Headset & Elite Series 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av gurkburk92:

Allt på Ultra?

Ska du köra allt på ultra får du ha ett kort bättre än 3080 för minnet kommer ta slut på grafikkortet då, vet för att sonen fick det problemet och det hoppa upp minnes fel. sänkte lite sedan har det funkar bra.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Nej, har inte lust att fastna i det träsket igen.
Får se om jag skaffar det senare

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Spela till LVL 58, är vissa saker som gör spelet jävligt dåligt.

Level scaling är helt värdelöst så som spelet är nu, i princip så blir man aldrig "starkare" för monstren skalas med en själv, vilket gör också att man kanske inte vill spara på materials för att göra bättre vapen, etc... för att ens ta sig fram måste man hela tiden spendera sådant. I princip så kan man springa runt och få dålig farm/loot vilket resulterar i att man blir svagare.

World Bosses dödas på mindre än halva tiden i Nightmare...

Första 4 unika drops så var 3st samma boots.

Alla legendaries är i princip samma versioner som man får i grottorna (grottorna är lite sämre stats dock).

Plus jämfört med tidigare spel är att det är lättare att se vart bossar/fiender lägger attacker så man hinner flytta sig, etc.

Inga unika quests från NPCs, bara en massa hämta dittan och dattan som ger lite guld/exp. Ingen som ger ability points, eller paragons, dvs. noll intresse att göra sådana uppdrag när man väl blivit högre upp (och redan fått alla area-bonus som ger +4 paragons).

Buggar:
- Varit med två gånger också (vilket är lite jämfört med Diablo 3 buggar) att sista gubben man ska slå ihjäl för att öppna en dörr hamnat bakom dörren så man inte kan slå ihjäl, funkar inte att porta in och ut. - Detta suger extra mycket med level scaling, för i princip så får jag då en massa levels men ingen loot...

- 2-3 gånger så har det slutat fungera med att attackera eller använda några knappar, behöver då logga in och ut igen från servern.

Nej, har redan avinstallerat, och blir kanske installation igen när de har fixat seasons, set items, etc...

Visa signatur

There can be only ONE...

Permalänk
Medlem

Vad är poängen med klanar i d4? Inte direkt som om det finns smidiga sätt att kommunicera ingame i detta pseudo-mmo:t.

Visa signatur

Nada.

Permalänk
Medlem

Att world bossar inte spawnar på fasta tider e skumt, whisper spawnar 19:21 ser det ut som

Permalänk
Medlem

Nej det blir inget nu iallafall, får se om det blir någon gång senare.
Har fullt upp med Elden ring och skiten där

Visa signatur

"En superdator är en maskin som kör en ändlös slinga på bara två sekunder" - Okänd

Permalänk
Medlem
Skrivet av High1ander:

Spela till LVL 58, är vissa saker som gör spelet jävligt dåligt.

Level scaling är helt värdelöst så som spelet är nu, i princip så blir man aldrig "starkare" för monstren skalas med en själv, vilket gör också att man kanske inte vill spara på materials för att göra bättre vapen, etc... för att ens ta sig fram måste man hela tiden spendera sådant. I princip så kan man springa runt och få dålig farm/loot vilket resulterar i att man blir svagare.

World Bosses dödas på mindre än halva tiden i Nightmare...

Första 4 unika drops så var 3st samma boots.

Alla legendaries är i princip samma versioner som man får i grottorna (grottorna är lite sämre stats dock).

Plus jämfört med tidigare spel är att det är lättare att se vart bossar/fiender lägger attacker så man hinner flytta sig, etc.

Inga unika quests från NPCs, bara en massa hämta dittan och dattan som ger lite guld/exp. Ingen som ger ability points, eller paragons, dvs. noll intresse att göra sådana uppdrag när man väl blivit högre upp (och redan fått alla area-bonus som ger +4 paragons).

Buggar:
- Varit med två gånger också (vilket är lite jämfört med Diablo 3 buggar) att sista gubben man ska slå ihjäl för att öppna en dörr hamnat bakom dörren så man inte kan slå ihjäl, funkar inte att porta in och ut. - Detta suger extra mycket med level scaling, för i princip så får jag då en massa levels men ingen loot...

- 2-3 gånger så har det slutat fungera med att attackera eller använda några knappar, behöver då logga in och ut igen från servern.

Nej, har redan avinstallerat, och blir kanske installation igen när de har fixat seasons, set items, etc...

Kan delvis hålla med om level scalingen. Men det behövs bara tunas litegrann så blir det bra. Men hur som helst funkar det rätt bra i dungeons, lite småirriterande i open world.

Tror du har missförstått syftet med worldbossar. Som i WoW där detta är taget/inspirerat ifrån, så är det egentligen bara en extra "to do" för lite loot/catch up. Det är inte meningen att det ska ta lång tid, eller vara svårt. Det funkar inte med en openworldboss som är svår, det hade blivit ramaskri.

Att snacka om loot före man är i högsta nivån är svår. För man kan inte få all loot i Nightmare.

Om du avinstallerar med dessa anledningar så är nog inte diablo ditt spel, även om det "blir fixat".

Visa signatur

ASUS GeForce RTX 4080 TUF
Intel Core i5 13600K 3.5 GHz
Corsair 32GB DDR4 3600MHz
@4K/138Hz

Permalänk
Medlem

Någon annan som har sjukt mycket stutter? Hackar till typ en gång i sekunden nästan..

Visa signatur

|Moderkort: Asus ROG Strix B650E-I Gaming Wifi |GPU: Sapphire Nitro+ RX 7900 XT
|CPU: Ryzen 7 7800X3D |PSU: Corsair RM750X V2 |SSD: Samsung 970 EVO 1TB
|Minne: 32GB Kingston Fury DDR5 6000 Mhz |Chassi: Lian Li O11 Air Mini
|Datorskärm: Acer XR383CURP 38" 1600p 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thumbii:

Någon annan som har sjukt mycket stutter? Hackar till typ en gång i sekunden nästan..

Sänk textures från ultra till High. Eller 1 steg lägre från det du har den på just nu.

Visa signatur

ASUS GeForce RTX 4080 TUF
Intel Core i5 13600K 3.5 GHz
Corsair 32GB DDR4 3600MHz
@4K/138Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thumbii:

Någon annan som har sjukt mycket stutter? Hackar till typ en gång i sekunden nästan..

Nej, däremot runt 20 FPS med specsen i signaturen i vissa utomhusgrottor eller vad man ska kalla dem.

Visa signatur

🏬: B550M DS3H 🔲: Ryzen 5 5600X ❄️: Freezer 34 eSports 🏴: RTX 3060 Ti Ventus 2X OC
🗄️: Stronghold 🔌: RM650 (2019) 🎞️: 32 GB DDR4 3200 MHz CL16 💾: CS3030 1 TB
⌨️: E9270P/MK730 (MX Red)/G80-3000N (MX Silent Red) 🖱️: Xlite V2 Mini/G603/MX Vertical
🎧: Edition XS/Astro A50/GSP 370/ATH-SR30BT/TAT2206 📶: Archer C6 📱: Pixel 6a
🖥️: OLED55BX/276E8VJSB

Permalänk
Medlem
Skrivet av gurkburk92:

Allt på Ultra?

Nä inte allt,fast kör man i 4k ser det bra ut ändå tycker jag.

Permalänk
Testpilot

Klarat kampanjen och fixat alla Lilith-statyer, så lanseringsveckans mål är avklarat. Nu blir det att ta sin tid och fixa side quests mm.

Har inte direkt bråttom, tar min tid med att lyssna på alla dialoger och kolla alla cutscenes. Tog Barbarian till 50 och testar på Sorc nu, som är level 37.

Fantastiskt jävla bra spel i de allra flesta hänseende. Dock återstår det att se hur väl det kommer lämpa sig som en loot-grinder I längden. Oavsett är jag nöjd och känner att jag fått ut mina pengars värde av det som hunnits med än så länge

Enda direkt jag har att klaga på, det är hur dåligt spelet är på att förklara vissa stats och interaktioner. Jag ska inte behöva sitta med en guide uppe på andra skärmen för att förstå vad en viss bit text innebär rent praktiskt (exempel är saker som säger typ "X34%" – vad fasiken är X-siffra-procent? Multiplikatibelt, isåfall av vad?).

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
Medlem
Skrivet av gurkburk92:

Kan delvis hålla med om level scalingen. Men det behövs bara tunas litegrann så blir det bra. Men hur som helst funkar det rätt bra i dungeons, lite småirriterande i open world.

Tror du har missförstått syftet med worldbossar. Som i WoW där detta är taget/inspirerat ifrån, så är det egentligen bara en extra "to do" för lite loot/catch up. Det är inte meningen att det ska ta lång tid, eller vara svårt. Det funkar inte med en openworldboss som är svår, det hade blivit ramaskri.

Att snacka om loot före man är i högsta nivån är svår. För man kan inte få all loot i Nightmare.

Om du avinstallerar med dessa anledningar så är nog inte diablo ditt spel, även om det "blir fixat".

Diablo 3 hade samma fel när det släpptes, blev bra först 3-4 år senare. Sen har de gradvis lagt in saker för endgame, men rent krasst så har de förbättrat där: Paragons, Paragons som sen inte blev karaktärsspecifik, bountys, greater rifts, echoing nightmare, etc... Blizzard har även sagt att just Set-items inte skulle vara med nu från början men troligtvis kommer sen.

Jag gillar spel där man grindar, men man ska få ut något av det och bli lite bättre, nu var det bara segare och segare ungefär som man straffas för man levlar/grindar.

Grejen med World Boss var att jag körde en gång på World Tier 1, tog nästan 13 min av 15, kör sen nästa gång på Nightmare (world tier 3) och då går det på 6 min av 15... Efterföljande gånger så ca 6-7 min. Dvs, mycket snabbare på högre tier, och bättre loot. Självklart är det så att de som kör Nightmare vid det laget har bättre koll på min-max sina gubbar, etc. men blir ganska skevt när något som ska vara svårare är mycket lättare.

Sen har jag kört Diablo 3 nästan varenda säsong av de 26st som finns och når alltid högsta achievements (sen blir det paus). Kör endast hardcore, något jag inte vill köra på nuvarande Diablo 4 då jag inte gillar att dö av buggar, eller liknande (även om inget hittills varit dödligt buggat så). Just level scalingen gör också så hardcore blir mindre roligt/skönt att spela, då man inte vet på samma sätt hur bra ens gear är från level till level.

Visa signatur

There can be only ONE...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yatagarasu:

Enda direkt jag har att klaga på, det är hur dåligt spelet är på att förklara vissa stats och interaktioner. Jag ska inte behöva sitta med en guide uppe på andra skärmen för att förstå vad en viss bit text innebär rent praktiskt (exempel är saker som säger typ "X34%" – vad fasiken är X-siffra-procent? Multiplikatibelt, isåfall av vad?).

Det blir inte bättre när dessa siffror ligger i egna "högar" där de är adderade med varandra, för att sen multipliceras med totalen. Damage vs CC (Slowed, Chilled, Frozen, Stunned) osv blir mycket mindre värt p.g.a. detta, eftersom de delar "hög" med så många andra.

Att få ett item med +10% dmg vs stunned, vilket kanske gör att du då går från +140% damage vs CC till +150% är ju inte alls 10% som du kanske förväntar dig.

Arket nedan visar dessa "högar" med färdkodning.
https://docs.google.com/spreadsheets/u/0/d/1Om18GXa0BU7_hjLEK...

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB

Permalänk
Medlem

Kanske inte så många som ställer frågan, men om man undrar så fungerar D4 superbt på Linux Körde nyss klart act 1, och det flyter på som smör utan krashar, stutters eller artefakter!

Visa signatur

Intel i7 10700KF (Noctua NH-D15) | Asus RADEON RX 7900 XTX TUF | 32 GB DDR4 HyperX Fury | Corsair RM1000X | Fractal Design R3 | Arch Linux, Win11

Permalänk
Sötast
Skrivet av Ostbullen:

Kanske inte så många som ställer frågan, men om man undrar så fungerar D4 superbt på Linux Körde nyss klart act 1, och det flyter på som smör utan krashar, stutters eller artefakter!

Nice!
Får hoppa på en Mac version snart eller Asahi i framtiden!

Permalänk
Medlem

Level 47 och har precis börjat akt 4 och fått tillgång till hästen. Inte en sekund för tidigt.

Ice Shards och Frost Nova med min sorceress har fungerat väldigt smidigt, iaf på WT1. Tänkte börja att styra om till Arc Lash när jag kommit igenom storyn, blir kul att testa något annat än Ice Shards 😅

Och prestandamässigt har det fungerat hyfsat bra, inga köer, inga krasher. Däremot lite stutter ibland. Hatten av för en strulfri release 😄

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Avslutar helgen på lvl 70
Fick till slut mina ringar så att min spin-to-win ww-barb har öppen gata till lvl 100.

Men det var bitvis tungt på vägen.
Att låsa upp Toment IV var tungt solo med skräpbuilden jag hade, tog lätt över 1 timma för mig på bossen.
(på lvl62).

Många Dungeons är verkligen fruktansvärda för solo-spelare som inte kan splitta..
Hämta sten på ena sidan av kartan -> Springa tillbaka hela vägen och placera på pelare ->
Hämta nästa sten på andra sidan kartan -> Springa tillbaka hela vägen och placera på pelare för att öppna dörr.
(man kan bara bära 1 åt gången per spelare)

Men det har överlag varit roligt, men mest för att det är nytt.
Rida över kartan för att klicka på statyer och tråkiga sidequests är inte min grej.
Sen vissa dungeons jag nämnde ovan, såå segt.

Inte troligt att jag kommer tillbaka till D4 för säsonger om det inte blir något helt annat format på de, tar för lång tid att komma igång.
D3-säsonger brukade jag spela fredag-lördag typ, sen var Diablo-suget stillat till minst nästa säsong.

Visa signatur

|CPU: Intel i9-13900k |GPU: Gigabyte RTX 4080 OC |MB: Gigabyte Aorus Pro |RAM: 32GB |Chassi: Fractal Design Torrent |PSU: Seasonic PU Titanium 1000W|
Skärm: ASUS PG42UQ, Asus PG279Q

Permalänk
Medlem

Är lvl 7, har väntat på att logga in på ps5et i typ 2 timmar. Står 60 min kö och bara ökar....

Visa signatur

Dator: Ryzen 3900x - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Synology DS415+ 3st WD red 6Tb 1st Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 500Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, MG EV ZS 2021
Solceller: 12,1kwh Batteri på gång.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thumbii:

Någon annan som har sjukt mycket stutter? Hackar till typ en gång i sekunden nästan..

Nix, fungerar hur bra som helst även efter tre-fyra timmars lirande.

Skrivet av High1ander:

Level scaling är helt värdelöst så som spelet är nu, i princip så blir man aldrig "starkare" för monstren skalas med en själv, vilket gör också att man kanske inte vill spara på materials för att göra bättre vapen, etc... för att ens ta sig fram måste man hela tiden spendera sådant. I princip så kan man springa runt och få dålig farm/loot vilket resulterar i att man blir svagare.

Plus jämfört med tidigare spel är att det är lättare att se vart bossar/fiender lägger attacker så man hinner flytta sig, etc.

Håller med om den punkten. Är 47 nu och fick byta från T2 till T1 bara för att det annars tar så ooootroligt lång tid att få ner simpla mobs. Min attack power går förvisso lite upp då och då (hittar ytterst sällan upgrades och legendaries har ofta fel stats) men det känns som du säger som att man aldrig blir starkare. Vet inte om det blir lite bättre när man börjar hitta bra gear i T3?

Angående punkt två så är det lustigt som du säger för flytta på sig gör oftast inget, du blir träffad ändå. Det är bara vissa jättelångsamma attacker som man inte blir träffad av genom att flytta på sig. De flesta andra attacker kräver dodge för att inte bli träffad.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Har spelat nu sen release och har några saker jag inte gillar med spelet iaf, är lvl 82 just nu.

Hästen: För klumping och lång cooldown, ability cooldown startar när man mountar upp så när du hittar nästa pack med mobs att sloss mot så är abilityn fortfarane på CD så helt värdelös. Fastnar även i minsta lilla pixel och kan inte hoppa över vägblock.

Gillar inte heller att hästen rör sig långsammare ju närmre hästen jag är med musen, jag vill ha full galopp hela tiden det är långsamt som det är redan och att behöva dra musen till andra sidan skärmen känns dåligt designat.

Dungeons: Gillar att köra men att springa till varje dungeon gör att jag inte vill spela längre, gör så man kan teleportera till en dungeon ist så 50% av min speltid inte är att springa fram och tillbaka. Kanske man måste springa dit och köra den en gång först eller nått men när jag kör Nightmare dungeon #36 idag blir det väldigt tråkigt att springa och open world är inte värt att köra om det inte är Helltide så är bara massa dötid.

Legion grejen: För dåliga rewards även på WT4, du får inget i drops medans eventet håller på sen i slutet får man 3 kistor med skräp som du kunde fått mycket snabbare genom att bara springa runt att döda mobs, känns inte rewarding.

World bossarna: För lätta, bossen slog hårt på betan och man fick akta sig men nu är allt faceroll och bossen är död på ett par sekunder, reward cache som man kan få EN I VECKAN av är även den meh, känns inte rewarding öht, borde ha garanterad unique eller nått när man får 1 i veckan per boss.

Rerolla stats på gearen: Värdelöst att man inte kan se vilka stats man har chans att få när man rerollar, borde kunna se vad jag kan få så man inte slösar pengar på något som kanske inte ens finns på den delen. Kan även nämna att priset för att rerolla stats är för högt, man får för få nya alternativ i rerollen och sen kostar det för mycket guld. Mina boots kostar 6m guld att rerolla och har inte ens rollat mainstat 1 gång, HALLÅ!?!?!?!

Leveling: Hade inga större problem men spelet kändes "svårare" och roligare när man levelade innan man låst upp WT4, efter man låst upp WT4 blir spelet genast mycket lättare då capstone dungeon är svårare än det content man låser upp och man får genast ny gear som har bra stats. Gillar inte heller att än en gång så är det mycket snabbare att spela i grupp än att spela själv.

Är väl det som jag kommer på just nu.

Överlag tycker jag det är ett roligt spel men finns mycket som kan göras bättre, hoppas de kan göra större ändringar mellan seasons etc och inte bara när nya expansioner kommer.

EDIT: En till sak jag stör mig på, varför kan jag inte ha scrollwheel bindat till force move som i D3?

Permalänk
Medlem

Ingen nämner helltides i deras kritik? Är ju i särklass det sämsta med spelet... Avskyr spelmekanik där man ska "vänta" på events.

I övrigt känns grunderna bra, men polering behövs.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

EDIT: En till sak jag stör mig på, varför kan jag inte ha scrollwheel bindat till force move som i D3?

Jo det går, men tror du behöver kryssa i/ur någon ruta först. (Om det nu var kryssa ur att använda hjulet till zoom, eller liknande. Titta runt i inställningarna! Man kan även dela upp så man kan ha move/interact på en knapp utan attack).

Visa signatur

Ryzen 5800X, Asus ROG Strix B550-E Gaming, Asus ROG Strix 3080 Ti OC, G.Skill Trident Z Neo DDR4 32 GB RAM@3600 MHz cl16, LG 34GN850 + Acer Predator XB271HU

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nr42:

Jag vill jättegärna lära mig varför man inte kan sjösätta fler servrar efter behov, så det skulle vara snällt av dig att förklara.
För om dom inte kan dynamiskt snurra igång flera servrar så kommer väl problemet som uppstod vid Diablo 3 releasen återkomma igen när den riktiga releasen för D4 är och så kommer varken de som betalade extra eller de som väntade kunna spela, eller?

Det kan faktiskt hända att de allokerat för mycket hårdvara och att det helt enkelt inte finns mer. Det hände exempelvis Elite Dangerous under deras tidigare år.

Men det är förmodligen inte detta som är problemet nu. Säkert en kostnadsfråga.

Permalänk
Medlem

Saftig prislapp på detta spel. 818,55 kr måste vara ett av de dyraste "standard" spelen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av downup:

Saftig prislapp på detta spel. 818,55 kr måste vara ett av de dyraste "standard" spelen?

Usch, man vänjer sig inte riktigt med hur kass kronan är gentemot euron.. betalde ju 70 euro med tanken "dyrt, men inte ovanligt med 700kr för ett spel"...

Visa signatur

Intel i7 10700KF (Noctua NH-D15) | Asus RADEON RX 7900 XTX TUF | 32 GB DDR4 HyperX Fury | Corsair RM1000X | Fractal Design R3 | Arch Linux, Win11

Permalänk
Medlem

Har klarat kampanjen med 1 gubbe(Necro) och testade lite Tier 3 men bestämde mig för köra Sorc då det känns lite roligare. Gillar spelet än så länge, mycket att göra och hitta runt om i världen. Tror detta kommer hålla mig lagom upptagen fram höst i alla fall.

Permalänk
Medlem

Testade betan, det räckte gott och väl. Sorry Blizzard, ni har en del att arbeta med de kommande åren...

Permalänk
Medlem

Grymt bra spel, känslan i strid är toppklass. Jag tyckte kampanjen var riktigt bra. För spelet generellt, kanske de tog i lite väl mycket efter alla klagomål om att D3 inte var "mörkt" nog. Kunde sett några fler uppdrag med lite mer uppåtkänsla för mer dynamik. Sen behövs lite mer balansering också, men de har redan börjat med det i första patchen. Ser fram emot framtida raytracing uppdatering för mer ögongodis.