Någon som vet var man kan kolla på Fast and Furious: Hobbs and Shaw?

Permalänk
Medlem

Någon som vet var man kan kolla på Fast and Furious: Hobbs and Shaw?

Som titeln säger; var kan man se Fast and Furious: Hobbs and Shaw?
Tänker på nätet då såklart. Någon sida som streamer?
Har kollat Google Play men där finns det inte.

Permalänk
Bussovi_ by XHI

Går att hyra/köpa på Amazons egna streamingtjänst Prime Video.

Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bussović:

Går att hyra/köpa på Amazons egna streamingtjänst Prime Video.

Men måste man inte betala för det? Prime Video alltså.

Permalänk
Bussovi_ by XHI

@Benham20:

Ja?

Tror knappast att man får tipsa folk om olagliga sajter här så förvänta dig inte det

Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Benham20:

Men måste man inte betala för det? Prime Video alltså.

Jo det måste du betala för, tror det kostar 100/månad och första månaden gratis. Det finns andra sätt att se filmen på men dom är ej lagliga och diskuteras alltså inte här.

Riktigt rolig film föresten, dom har lite självhumor och överdriven action som dom själv påtalar. Kul med ett annorlunda take på fast n furioösa

Permalänk
Avstängd

Prime får du för 29:- per månad nu. Då kan du kolla på Grand Tour också, helt överlägset Fast and Furious.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bussović:

@Ollwee:

Ja?

Tror knappast att man får tipsa folk om olagliga sajter här så förvänta dig inte det

Inte det jag menade. Har inte så bra koll på Amazon Prime.

Skrivet av Wasp:

Jo det måste du betala för, tror det kostar 100/månad och första månaden gratis. Det finns andra sätt att se filmen på men dom är ej lagliga och diskuteras alltså inte här.

Riktigt rolig film föresten, dom har lite självhumor och överdriven action som dom själv påtalar. Kul med ett annorlunda take på fast n furioösa

Ok tack så mycket! Nej det förstår jag. Inte det jag menade heller ville bara kolla var man kan se filmen. Verkar inte ha kommit till någon svensk stream app, etc.

Låter nice!

Skrivet av sweborn:

Prime får du för 29:- per månad nu. Då kan du kolla på Grand Tour också, helt överlägset Fast and Furious.

29? Oj det är ju ett bra pris. Tack för tipset!