Nya bilder på mitt chassi bygge(Dubbla ropel)

Permalänk
Medlem

är det inte bara nån vätska man kan spola rakt igenom radiatorn så ska den täppa igen alla hål som läcket? eller blandar jag ihop det med nått annat?

btw, finns ju samma för att laga/pumpa bil/cykeldäck, bara spraya in sprayen i ett punkterat däck och rulla iväg direkt

Visa signatur

Workstation: XP1800 | 512MB | 120GB | Rage 128 | 21" CRT | CDRW

Permalänk

Okej då, jag kanske inte hade rätt iaf.... jäjä, I am here to learn! (typ)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ac/dc
Ja du har pricis rätt har testat en hel del olika radiatorer,nu har jag fastnat för fords radiator
Men tyvärr så läcker den lite , det är där för jag har den på utsidan så länge.Hoppas kunna fixa till det nästa vecka:)

skulle det itne passa med ngn sorts oljekylare från någon mindre bil ? de är ju mycket mindre...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ja du har pricis rätt har testat en hel del olika radiatorer,nu har jag fastnat för fords radiator
Men tyvärr så läcker den lite , det är där för jag har den på utsidan så länge.Hoppas kunna fixa till det nästa vecka:)

Du har ju iaf ett vattenföråd som heter duga

Visa signatur

Intel Core2Duo E6400 2.13ghz @ 3.4ghz | Asus P5B-Deluxe | 3GB Corsair TWIN2X PC2-6400 | Gainward 8800GT @ 700 mhz / 2100 mhz |

Permalänk
Citat:

Ja du typ här

Ropla

Haha kom inte ihåg att det chassit hette Ropla, har ett lika dant själv , köpte det på datorbutiken för 2-3 år sedan då det var utförsäljning

Tackar ac/dc du har hjälpt mig lösa ett långt letande efter namnet på mitt jävla chassi

Visa signatur

Asus Z390-F Strix | i9 9900K | 64GB Corsair 3200Mhz | MSI GTX 1080 Seahawk EKWB

Permalänk
Medlem

Man blir ju galen av att följa ditt arbete, det e så jävla snyggt o inspererande lr va fan det heter.

man ser alla bilderna ås tänkter man på att man oxo vill hitta på nott men ja har fan ingen fantasi.

så jag undrar om du kanske har några förslag på vad ja ska göra. tänkte köpa mej ett vattenkylnings paket nott för ca 2000 kr, men hur kul är det att bara ha nott vanligt jävla system?? , har ett dragon chassi me fönster o vill ha nott som e snyggt o flashit på lan vad ska ja göra???

Visa signatur

Äktenskapet är det enda kriget där man sover med fienden...

Permalänk
Medlem

Kan du inte ta o länka in alla bilder i första inlägget. Blir så jobbigt o sitta o leta igenom tråden.

Mvh

Visa signatur

Projekt inför 2008 på G.

Tidigare projekt: http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=54319...

Permalänk
Medlem

Sisådär.. har suttit och "plågat" igenom alla 18 sidorna.. väldigt intressant läsning.

Hoppas det går bra för ditt bygge.. men har du insett hur tomt det kommer att kännas när det är klart.. Man är nöjd i några dagar och sen känns det tomt för man vill bara fortsätta bygga hela tiden. Har du några planer på nästa bygge.. för jag förmodar att det kommer mera?

Och allt tjorv med ELITE i fronten är väl upp till var och en.. men det är skönt att ha med sig lite "retro" känsla från svunna tider
Så tycker helt enkelt att det är ett skitfint bygge.. bara du får undan lite kablar så det ser lite mer "rent" i burken så kommer det bli finfint..

MVH Henrik

Permalänk
Medlem

oj oj... har suttit i en halvtimma och läst igenom allt nu... jävligt fint va det iaf! *lite avis*...
Offtopic: när blev witek eller va han hette avstängd? *skrattar* ...
aja, snyggt bygge!

Visa signatur

En vis man sa: EH!?

Permalänk
Medlem

http://w1.164.telia.com/~u16405200/acdc_chassi/ Där finns alla bilder, eller ja. Alla som jag tyckte blev bra :p. Tror det var ett kort jag skippade genom tråden.

Permalänk
Medlem

Annars så finns alla bilderna här...
http://www.elitemodd.com/chassi%203/index.html

Permalänk
Medlem

phu, 18 sidor. Tog ett tag

Snyggt jobbat. Ser att en till gillar att modda med rostfritt

Permalänk
Medlem

En sån där radiator har jag liggandes på en hylla

Visa signatur

Det kan du fethaja...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av prox
En sån där radiator har jag liggandes på en hylla

Vilken menar du?

Visa signatur
Permalänk

Fått sidorna?:)

Visa signatur

♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
Bionicstyles©2003

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bionicstyles
Fått sidorna?:)

Jag sitter här å är piss förbannad.Han lova i fredags att kunna leverera,då va han ledig.När jag ringde idagn då har han semester i 2 VECKOR.Så nu skiter jag i han,jag åker väl förmodligen dit i mån å gör det själv

Det roliga är att jag har hans dotter dator som jag skall serva lite.DEN:D får han inte förrän
Långt efter hans semester:)

Visa signatur
Permalänk

hehe:)
hämd

Visa signatur

Bionicstyles©2003

Permalänk

Så ska d va!

Permalänk
Avstängd
Citat:

*snipp*Det roliga är att jag har hans dotter dator som jag skall serva lite.DEN:D får han inte förrän långt efter hans semester:)

den tjocka texten var det jag uppfattade när jag snabbläste igenom, du skrämde mig allt lite

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk

jag ser inte dom tjock bokstäverna

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av abishai
den tjocka texten var det jag uppfattade när jag snabbläste igenom, du skrämde mig allt lite

heh, jag läste också ungefär sådär, men jag läste:

Citat:

Det roliga är att jag har hans dotter dator som jag skall serva lite.DEN får han inte förrän långt efter hans semester

När jag kom till serva så började jag fundera på vad jag hade läst och började om. Blev rejält chockad

Visa signatur
Permalänk
Medlem

hej!

tänkte bara säga att du har ett skit snyggt bygge

lycka till

MVH CrAsH

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CrAsH_AT
hej!

tänkte bara säga att du har ett skit snyggt bygge

lycka till

MVH CrAsH

Jag tycker det där imot är skitsnyggt bygge

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ett oerhört snyggt arbete måste jag bara säga, allt är väldigt fint gjort...
Om man ändå hade ork att göra något sådant själv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snurrig_kille
Jag tycker det där imot är skitsnyggt bygge

Det heter "Däremot" annars.

Ska du rätta folk så skriv inte fel själv, jävligt pinsamt

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kniffmeister
Det heter "Däremot" annars.

Ska du rätta folk så skriv inte fel själv, jävligt pinsamt

Nä ville bara jäma nu det lite

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hur går det med "hans dotter" he he

Näe men kan du inte göra hembesök hos "hans dotter's far" och få honom att hjälpa dig.

Grymt snyggt projekt.

fortsätt så.

Visa signatur

P5N-E SLI | Intel E7200 | 2048 MB DDR2 | GeForce 7800GTX | HP 24" |

Permalänk
Medlem

du kan ge hans dotter till mig som hämd... kanske itne för att det blir nån "hämd" då....

Visa signatur

Workstation: XP1800 | 512MB | 120GB | Rage 128 | 21" CRT | CDRW

Permalänk

Nu har jag åkt dit å hämtat sidorna.Det kommer att ta ett tag innan bilderna kommer,
Men som sagt den som väntar på något gott väntar aldrig för länge:D

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Men som sagt den som väntar på något gott väntar aldrig för länge:D

Rättelse ac/dc.. det heter den som väntar på nåt gott väntar ALLTID för länge

Visa signatur

//ANdreas Johansson