Permalänk
Medlem

Bykski gpu aio cooler

Någon här som har mer info angående den här gpu kylaren.. En aio med gpu block.

Vet att Alphacool har motsvarande,men gillar inte alls utseendet..

AiO gpu kylare

Permalänk
Medlem

NXZT har monteringskits som gör att du kan sätta vanliga Corsair AIO's på grafikkort.

Permalänk
Medlem

EVGA och MSI erbjuder slutna lösningar direkt på sina kort, samt NZXT erbjuder som ovanstående nämner, ett monteringskit. Men detta ser ju verkligen ut att vara next level och någonting som jag själv skulle kunna tänka mig! Spännande, ska följas

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: LG UltraGear 45GR95QE | Mus: Razer DeathAdder V3 Pro | Tangentbord: Logitech MX Mechanical

Permalänk
Medlem

@FAHLA Är det deras nya kommande modell du inte gillar? Alphacool Eiswolf Aurora

Visa signatur

5700X3D, 7900XT @ 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av KLIONE:

@FAHLA Är det deras nya kommande modell du inte gillar? Alphacool Eiswolf Aurora

Njaa,tänkte mer på deras gamla modeller,Auroran ser förvisso bra ut,men slangarna med snabbkoppel är i mina ögon inget vidare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av YamahaDGX630:

EVGA och MSI erbjuder slutna lösningar direkt på sina kort, samt NZXT erbjuder som ovanstående nämner, ett monteringskit. Men detta ser ju verkligen ut att vara next level och någonting som jag själv skulle kunna tänka mig! Spännande, ska följas

Har relativt nyligen införskaffat mig ett 2070 super,så ett byte av gpu är inte i dagsläget på tapeten.

Nzxt,ns lösning funkar ju bra,men tilltalar mig inte visuellt tyvärr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fahla:

Har relativt nyligen införskaffat mig ett 2070 super,så ett byte av gpu är inte i dagsläget på tapeten.

Nzxt,ns lösning funkar ju bra,men tilltalar mig inte visuellt tyvärr.

Om du redan köpt ett kort och du inte vill köra custom loop så är du nog ganska fast tyvärr.

Personligen tycker jag att NZXT's lösning är toppen, därför att du precis likt att bygga en dator kan välja och vraka bland massor av olika fläktar och AIO-kylare som passar just dina behov och chassi.

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: LG UltraGear 45GR95QE | Mus: Razer DeathAdder V3 Pro | Tangentbord: Logitech MX Mechanical