Unikt 2080 Ti Galax HOF Anniversary Edt.

Permalänk
Medlem

@jjstork: Hej,

Kortet finns i Mora, så det beror på vart du bor

Lämnar helst kortet med vattenblock monterat (som det är idag), men kan lösa originalkylaren på om det krävs, dock vet jag ej om vissa kylkuddar kan behöva bytas ut.

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem

@Aeig: Taget, jag har skickat ett PM till dig och jag kan komma upp imorgon och hämta kortet från dörren din. Jag kan gå med på att inte byta till originalkylaren ifall det gör det lättare för dig, spelar ingen jättestor roll, sålänge man får med sig den såklart

Permalänk

9200 bjudet

Permalänk
Medlem

I think i am out of fhis bid war :).

Besides the fact that only 20 were made, the gpu itself is binned for this version unlike other 2080 Ti and the memory is Samsung not Micron like on all the others.

In theory 2100+ on memory should be obtained with stock voltage.
Awesome and unique card, if i wouldn't have a 2080 Ti KPE i would bid more.

Permalänk
Medlem

@Suzuki: Roger that Sir, the KP card is quite special indeed so I think it is a sound decision

Thank you for your interest.

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem

Avslutar annonsen nu, tack till alla för visat intresse

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem

Glömde uppdatera mitt bud, 9200 matchat fast med avhämtning ASAP

Första budgivningen här 😅

Permalänk
Skrivet av jjstork:

Glömde uppdatera mitt bud, 9200 matchat fast med avhämtning ASAP

Första budgivningen här 😅

Det va sålt för längesen xD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adamztah88:

Det va sålt för längesen xD

Haha vet jag väl, var ju jag som köpte ;P

Uppdaterade för andras skull

Permalänk
Skrivet av jjstork:

Haha vet jag väl, var ju jag som köpte ;P

Uppdaterade för andras skull

Jag hatar dig, jag har sökt ett vitt grafikkort till mitt bygge länge å så förespråkade säljaren en upphämtning fast jag la ett x antal tusen kr dyrare bud i pm än 9200 🙄 eller känner ni varandra ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adamztah88:

Jag hatar dig, jag har sökt ett vitt grafikkort till mitt bygge länge å så förespråkade säljaren en upphämtning fast jag la ett x antal tusen kr dyrare bud i pm än 9200 🙄 eller känner ni varandra ?

Det slutade på mer än 9200.

Kände honom inte sen tidigare, nej. Men extremt trevlig prick är han!

Får man göra inlägg i en avslutad budgivning? Har inte koll tyvärr, beklagar till ev. upprörd moderator eller liknande =0

Permalänk
Skrivet av jjstork:

Det slutade på mer än 9200.

Kände honom inte sen tidigare, nej. Men extremt trevlig prick är han!

Får man göra inlägg i en avslutad budgivning? Har inte koll tyvärr, beklagar till ev. upprörd moderator eller liknande =0

Ja enl kommentarer sluta det på 9200 men jag bjöd 13k i pm men han föredrog upphämtning men så va inte det i ditt fall alltså? Att du hämta det i dörren ?

Permalänk
Skrivet av Adamztah88:

Ja enl kommentarer sluta det på 9200 men jag bjöd 13k i pm men han föredrog upphämtning men så va inte det i ditt fall alltså? Att du hämta det i dörren ?

Kan nog bero på hur oseriös du verkar vara med tanke på din inläggshistorik...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adamztah88:

Ja enl kommentarer sluta det på 9200 men jag bjöd 13k i pm men han föredrog upphämtning men så va inte det i ditt fall alltså? Att du hämta det i dörren ?

Jag satt 9h i bilen haha

Permalänk
Skrivet av McZlatanAndCO:

Kan nog bero på hur oseriös du verkar vara med tanke på din inläggshistorik...

Ursäkta vad menar du nu?

Permalänk
Medlem

Varför slutade detta 2080 ti på ett sådant högt pris jämfört med andra 2080 ti kort?

Permalänk
Medlem
Skrivet av bobish:

Varför slutade detta 2080 ti på ett sådant högt pris jämfört med andra 2080 ti kort?

Läs på den annonsen som är länkad i tråden så får du en aning om det

Kort sagt så är det verkligen inte ett vanligt 2080 ti.