5700 XT Red Dragon och Ryzen 5 3600

Permalänk
Medlem

5700 XT Red Dragon och Ryzen 5 3600

Säljer efter uppgradering ett 5700 XT Red Dragon samt en Ryzen 5 3600.

Processorn är köpt från Inet i Augusti och GPU från Webhallen i September. Kvitton finns.

Tänker 3200 för GPU och 1400 för CPU. + Ev. Frakt

Betalning sker via Swish och paketet skickas efter mottagen betalning. Det kan kanske gå bra med hämtning, men då gäller bokad tid, inget skjuta upp för att man väntar om man hittar en bättre deal och sen ångra sig. Vid hämtning kan man Swisha på plats. Jag bor på Värmdö, Stockholm.

Originalfläkten ingår för CPU, den är oanvänd. GPU boxen finns men där är själva skumgummi innanmätet borta. Om man nu vill ha boxen, kan jag kanske kan få dit detsamma från mitt nya kort om det passar. Annars paketeras det med massa bubbelplast, antistatpåse mm.

Lägger upp bilder på kortet imorgon.

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill eller inte alls och allt sånt.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Stuff

Permalänk
Inaktiv

köper cpu om det är fast pris 1400 och hämtar , skickar pm

Permalänk

4600 för båda

Permalänk
Medlem

Drar tillbaka budet

Permalänk
Medlem

4900+frakt för båda.

Permalänk
Medlem

4000 + frakt för 5700 xt.

Visa signatur

| Case: Fractal Design R2 | Nätagg: Be Quiet | Moderkort: Asus crosshair formula IV | CPU: Amd phenom 1055t | Ram: 8GB | Hdd: Samsung f3 500GB | Grafikkort: xfx 460 ti |

Permalänk
Medlem

1500kr + frakt för cpu

Permalänk
Medlem

1550 ink frakt för cpu

Permalänk
Medlem

1600kr + frakt för cpu

Permalänk

Köper GPU om det är fastpris, kan du skicka den samt kan man betala med krypto direkt?

Permalänk
Medlem

Hej, just nu leder då Abbas på 1600 + frakt för CPU och Ioie med 4000 + frakt på GPU. Jag hade tänkt låta annonsen va kvar iaf tills måndag eftermiddag då jag behöver köpa lite frakt material.

Mvh Ludde

Visa signatur

Stuff

Permalänk
Medlem

Budar 1700 + frakt för CPU

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 5600X MOBO: ASUS ROG STRIX B550-I Gaming RAM: Crucial Ballistix DDR4 3600MHz 32GB
GPU: Asus GeForce RTX 3070 TUF Gaming OC NVMe: Samsung 980 Pro 2TB PSU+AIO+Chassi: NZXT H1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jango17:

Budar 1700 + frakt för CPU

Noterat, du leder nu på CPU med det budet.

Visa signatur

Stuff

Permalänk

4600 för allt. Kan hämta på en halvtimme.

Visa signatur

~ Proud member of Essingeleden Slalom Club ~

Permalänk
Medlem

Stänger annonsen kl 13:00 idag och kontaktar då högsta buden.

Visa signatur

Stuff

Permalänk
Medlem

Vinnarna är nu meddelade via PM. Tack alla som visat intresse!

Visa signatur

Stuff

Permalänk
Medlem

Tack för smidig affär och väl fungerande grafikkort!

Visa signatur

| Case: Fractal Design R2 | Nätagg: Be Quiet | Moderkort: Asus crosshair formula IV | CPU: Amd phenom 1055t | Ram: 8GB | Hdd: Samsung f3 500GB | Grafikkort: xfx 460 ti |