My trendy phone

Permalänk
Medlem

My trendy phone

Hej har annons ute på en mobiltelefon där försäljningen dröjer lite,så kollade runt lite vad dom olika företagen erbjöd för den,my trendy phone erbjöd högst så funderar på o sälja till dom. Då till min fråga är det någon som säljt en och blivit blåst ? min telefon är i absoluta nyskick och skall då enligt deras sida värderas till 4739 kronor,bör jag vara rädd att dom ska hitta på massa fel som inte finns för att få ner priset jag erbjuds?.

Permalänk
Medlem

Har ingen aning alls, men jag gissar att ja dom kommer troligen hitta en del fel och betala mindre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av grizzly666:

Har ingen aning alls, men jag gissar att ja dom kommer troligen hitta en del fel och betala mindre.

Tack för svar kan man som konsument göra något åt det? Luren är använd i typ 9 dagar och helt rep o skadefri såklart.Funderar på att fota mobilen ordentligt,men blir väll ord mot ord om något händer ändå vilka bevis jag än har.

Permalänk
Medlem

Du kan ju rimligtvis åberopa öppet köp eller ångerrätt (vid distansköp) och lämna tillbaka den där du köpte den ifrån om den är 9 dagar gammal

Permalänk
Medlem
Skrivet av erssn:

Du kan ju rimligtvis åberopa öppet köp eller ångerrätt (vid distansköp) och lämna tillbaka den där du köpte den ifrån om den är 9 dagar gammal

Den är butiksköpt så det gick tyvärr inte.