Permalänk

10U Rack på hjul

Hemmagjort 10U rack på hjul skänkes i sydvästra stockholm.
Fick det skänkt av en tidigare swec medlem som fick det skänkt av någon annan till sig, så traditionen får leva vidare.

Det är ikea lack bord som är ihopsatta och stärkta, mycket vikt har lagat på dessa. Under min tid så har jag byggt till en enkel träram undertill för att stärka hjulen (ett gick av tidigare pga kass fästpunkt när jag rullade över en liten tröskel. Se bild).

Det är konsoler monterade så tyngre utrustning kan ligga och resterade nätverksutrustning har jag kört iskruvat i trät utan problem.

Har haft väl över 100 kilo utrustning i och på detta rack utan problem.

Höjd 72.2cm
Bredd 55 cm
Djup 55 cm

Enda kravet jag sätter på dig som tar detta är att det skänks vidare via swec om dagen kommer då du inte har användning för den

Har du inte bil och behöver frakthjälp kan jag göra det mot en kostnad, fråga i så fall om det.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Jag kan hittas på 127.0.0.1

Permalänk
Medlem

Jag har letat och kollat efter delar för att fixa nånting liknande, så tar den gärna om inte är någon annan är i desperat behov
Lovar isf att ge den vidare här när jag är klar med den!

Permalänk
Skrivet av richie80:

Jag har letat och kollat efter delar för att fixa nånting liknande, så tar den gärna om inte är någon annan är i desperat behov
Lovar isf att ge den vidare här när jag är klar med den!

Dunder! PMa mig så löser vi resten. Annonsen ligger kvar tills du antingen fått racket eller av någon anledning valt att inte ta det

Visa signatur

Jag kan hittas på 127.0.0.1

Permalänk

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Jag kan hittas på 127.0.0.1