Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Mer synligt och dynamiskt GPU prestandaindex

Permalänk
Medlem

Mer synligt och dynamiskt GPU prestandaindex

Jag personligen tycker att ert GPU prestandaindex är bland den bästa produkt ni har. Dock skulle den kunna vara bättre. Dels att hitta, känns som man får leta fram senaste grafikkortet ni recenserat och kolla där. Men jag skulle även vilja se en mer dynamisk version där man kan välja lite fritt vilka grafikkort man vill jämföra och vad man vill normalisera på. Och i dagensläge skulle möjligheten att själv skriva in priser för att hjälpa en köpa en produkt inte vara fel. Jag förstår att det är svårt att automatisera men jag skulle vara nöjd med att jag själv kan skriva in det.

Om ni inte alls håller med så efterfrågar jag om ni kan tillhandahålla indexet i text så man själv kan lösa detta i excel.

Permalänk
Konsolpleb 🕹

Tjena!

Jag tycker också det är en grym idé. Just nu har vi en ganska lång rad utvecklingsprojekt som står före i kön måste jag dock vara öppen med.

Vi kollar på att slänga ihop en excel eller csv med det vi kan dela som en engångsgrej
Vi fixar något under den kommande veckan!

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem
Skrivet av UndaC:

Tjena!

Jag tycker också det är en grym idé. Just nu har vi en ganska lång rad utvecklingsprojekt som står före i kön måste jag dock vara öppen med.

Vi kollar på att slänga ihop en excel eller csv med det vi kan dela som en engångsgrej
Vi fixar något under den kommande veckan!

Perfekt, en ticket längst bak i kön är bättre än inget.