Corsair SF750 750W 80+ Platinum

Permalänk

Corsair SF750 750W 80+ Platinum

Säljer min PSU som jag köpte till mitt SFF-bygge, men i och med att jag inte har fått tag på en GPU går jag vidare. PSU:n är inköpt i november 2021 har använts i ca-10 timmar och fungerar felfritt.
Vad som ingår är orginallådan och alla tillbehör + kvittot från Inet och jag skickar den i en välpaketerad låda genom postnord, alt kan det hämtas i Jokkmokk.
Priset för hela projektet är 1199 och då är frakten inkluderad.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej,

En fråga då jag har ett liknande aggregat som jag tänkte RMA. Vid belastning (>250W) låter mitt aggregat (inte fläkten), det liksom tickade. Hur är det med ditt aggregat?

Mvh,
Joakim

Permalänk
Skrivet av joabor:

Hej,

En fråga då jag har ett liknande aggregat som jag tänkte RMA. Vid belastning (>250W) låter mitt aggregat (inte fläkten), det liksom tickade. Hur är det med ditt aggregat?

Mvh,
Joakim

Det är helt tyst, märkte inte av något tickande från den under tiden jag körde det

Permalänk
Medlem

Jag ska se vad som gäller med min PSU, kan tänka mig att köpa din PSU istället, återkommer.

Permalänk
Skrivet av joabor:

Jag ska se vad som gäller med min PSU, kan tänka mig att köpa din PSU istället, återkommer.

Ok! Sätter dig på standby då

Permalänk
Medlem
Skrivet av joabor:

Hej,

Mvh,
Joakim

Hade samma, blev lägre med ny enhet men har en till som är helt tyst (orkade bara inte bråka mer…) - om OPs är tyst så är det fasen en bra deal (:

Permalänk

Annonsen är avslutad