AOC 24G2U 1080p 144hz IPS 1ms MPRT. 24''

Permalänk
Medlem

AOC 24G2U 1080p 144hz IPS 1ms MPRT. 24''

Hej,

Jag säljer skärmen då jag uppgraderat till 32'' 4K (därmed samma skärm för work and play...)

Köpte skärmen från Elgiganten i mitten på 2020 (31 Juli).
Kvitto finns, se bild.

Ska vara en av de allra bästa skärmarna i sin prisklass.
Finns gott om reviews på nätet. (Blanda inte ihop med den curvade C24G2U)

Mer officiell information om skärmen finner ni nedan.

https://eu.aoc.com/en/gaming/products/monitors/24g2u-bk
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5192456

Slänger in en USB-A till USB-B v3.0 sladd, ses i bild, så att man kan nyttja usb-hubben i skärmen. Strömkabel och Displayport kabel ingår, önskas en hdmi sladd så kan jag slänga in en sådan också. Inga döda pixlar.

Ränderna ute på sidorna @ sweclockers.com bilden är inget som syns i verkligheten.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Gaming: Playstation 5 | Server: FreeBSD | Supermicro A2SDi-HLN4F | Atom C3758 | Fractal Design Define C | 64GB ECC RAM | HTPC: RPi5 | LibreElec | Chromecast | Laptop: MacBook Air M1 2020 | Phone: iPhone 14 | AP: 2pcs Ubiquity Unifi | Router: Vanilla FreeBSD + Packet Filter FW

Permalänk

Tja!
Kikat lite på den här skärmen men bor tyvärr på andra sidan landet så är intresserad att höra vad du tänker om frakt?
Har ingen aning om det skulle vara krångligt eller vad det skulle kosta men om vi skulle lösa det mysteriet tillsammans på ett vettigt sätt så är jag intresserad!

Visa signatur

i9 10900KF - NH-U12A - GTX 1070 - Prime Z490M-Plus - 32GB 3200Mhz - HX750W - Define R3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markapärn:

Tja!
Kikat lite på den här skärmen men bor tyvärr på andra sidan landet så är intresserad att höra vad du tänker om frakt?
Har ingen aning om det skulle vara krångligt eller vad det skulle kosta men om vi skulle lösa det mysteriet tillsammans på ett vettigt sätt så är jag intresserad!

Har inte originalförpackningen kvar, men jag ska se om jag kan hitta ngt som passar, återkommer!

Visa signatur

Gaming: Playstation 5 | Server: FreeBSD | Supermicro A2SDi-HLN4F | Atom C3758 | Fractal Design Define C | 64GB ECC RAM | HTPC: RPi5 | LibreElec | Chromecast | Laptop: MacBook Air M1 2020 | Phone: iPhone 14 | AP: 2pcs Ubiquity Unifi | Router: Vanilla FreeBSD + Packet Filter FW

Permalänk
Avstängd

800. Kan hämta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hernanros:

800. Kan hämta.

Noterat!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hernanros:

800. Kan hämta.

Tänkte att jag avslutar denna annonsen vid midnatt ikväll, du är fortfarande ledande budet, är du fortfarande intresserad?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 850 kr Om affären inte är avgjord slänger jag in ett bud, kan hämta.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonsey:

850 kr Om affären inte är avgjord slänger jag in ett bud, kan hämta.

Då kör vi på det! Hör av mig i PM.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur