SweClockers Meet & Geek i Gävle 2022!

Permalänk
Trollfabrik

SweClockers Meet & Geek i Gävle 2022!

När jag slutade på SweClockers hade jag en lista på saker jag ville få gjort. En av dessa var att kicka igång Meet & Geek "efter pandemin", men tiden var inte på min sida. Istället fick min efterträdare @Enviro den stora äran att väcka liv i medlemsträffarna och började i Danmark. Nu återvänder Meet & Geek till Sverige, till den plats där det hela startade den 6 juli 2018. Jag pratar så klart om Gävle och La Mancha Steakhouse!

Att jag ännu en gång valde La Mancha är för att lokalen passar perfekt för den här typen av sammankomst. Vårt sällskap får halva lokalen med en lång L-formad bordsrad, ett runt mittenbord och en egen stor golvyta för mingel. Lätt överskådligt och alla möjligheter för alla att umgås med alla. Bilderna kan tala för sig själva. Dessutom behöver jag inte skrika mig hes när det är dags för quiz. För ett sånt blir det – och priser.

• Vad? Nördigt häng med SweClockers community!

• Var? Gävle, La Mancha Steakhouse

• Meny: Klicka här

• När? Klockan 18:00–00:00+, fredag 8 juli

• Övrig information: Alla deltagare står själva för mat- och dryckesnota. Aktivitet ingår.

Jag har bokat bord för 30 personer, det lyckades vi fylla sist i Gävle. Blir det högt tryck kan jag försöka få loss fler platser (men kan inget lova!). Skriv i tråden och bekräfta din närvaro, så skriver jag upp dig på listan!

Alla som bekräftar sin närvaro förväntas vara på plats – inga "kanske" eller "jag skriver upp mig även fast jag vet att jag troligtvis inte kan komma". Avboka om du stöter på förhinder! Utebliven får en digital bajsmacka och ledsen min från den som kunde fått bordsplats i ditt ställe.

Bekräftade deltagare (max 30 personer):

1. @Jacob

2. @Enviro

3. @roxkz

4. @Yatagarasu

5. @Lojne

6. @XHI

7. @Crowwops

8. @Strelok

9. @PeanutPowerz

10. @Zpnk

11. @landmarks

12. @trattgunnar

13. @tsc

14. @Micke2013-07-24

15. @Canada_Adde

16. @Xyborg

17. @obbeluff

18. @Enlightener

19. @emilakered

20. @Kenneth

21. @THB

Permalänk
Community Manager

It's happening! Är orimligt pepp.

Permalänk
Medlem

I'll be there!

Permalänk
Trollfabrik

@roxkz klart du ska! Varmt välkommen

Permalänk
Trollfabrik

Jag vet inte varför, men jag kände mig manad att pinga @Dreijer. Meet & Geek i Gävle blir inte komplett om inte du blir utelåst från parkeringshuset fram till klockan 7:00.

Permalänk
Skribent

@Jacob sign me up!

Ser fram emot att höra vad jag droppat bollen på denna gång 😗

Permalänk
Medlem

Jag kommer delta...

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Jacob:

SweClockers Meet & Geek i Gävel 2022!

Lite långt bort för en annan tyvärr, men jag backar att kalla orten så från och med nu!

Permalänk
Medlem

I Danmark? Hur understår du dig!
OT, det var mycket trevligt sist och hoppas ni får det trevligt på fel sida om hallandsåsen

Permalänk
Trollfabrik
Skrivet av Yatagarasu:

@Jacob sign me up!

Ser fram emot att höra vad jag droppat bollen på denna gång 😗

Du är för alltid skyldig till att ha glömt bort gratis program-tråden.

Skrivet av Lojne:

Jag kommer delta...

Välkommen!

Skrivet av Alling:

Lite långt bort för en annan tyvärr, men jag backar att kalla orten så från och med nu!

Vaddå, orkar inte Teslan hela vägen upp?

Permalänk
Relik 📜

Vore kul! Men kan inte committa redan nu, får se om platserna gått åt!

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Jacob:

Vaddå, orkar inte Teslan hela vägen upp?

Frågan är snarare om jag orkar!

Permalänk
Medlem

Jag har lämnat en motion till fullmäktige, den ska behandlas närmaste tiden. Sjukt lockande att äntligen vara i Sverige igen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Jag vet inte varför, men jag kände mig manad att pinga @Dreijer. Meet & Geek i Gävle blir inte komplett om inte du blir utelåst från parkeringshuset fram till klockan 7:00.

Haha, uppskattar omtanken! Skall se om det är möjligt för min del, det hade varit riktigt kul!

Permalänk
Skäggig legend

Spänn fast säkerhetsbältet. Jag joinar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

Meet and Geek Gävle är inte långt bort, det är du som är långt bort! ..

Permalänk
Medlem

@Jacob Count me in, får inte missas!

Permalänk
Medlem

Jag kommer! Även fast jag inte är så aktiv i forumet så kan väl en chans att träffa nytt folk inte skada! 😊👍

Permalänk
Medlem

Jag kommer! Var förbaskat trevligt sist!

Permalänk
Medlem

Minns hur trevligt det var 2018. Får kolla med överbefälhavaren och återkomma, men sugen är man allt!

Permalänk
Entusiast

Count me in! Var jag med och invigde denna grej så ska jag fan vara med igen!

Permalänk
Trollfabrik
Skrivet av medbor:

Jag har lämnat en motion till fullmäktige, den ska behandlas närmaste tiden. Sjukt lockande att äntligen vara i Sverige igen

Skrivet av Garvey:

Minns hur trevligt det var 2018. Får kolla med överbefälhavaren och återkomma, men sugen är man allt!

Lycka till!

Skrivet av Dreijer:

Haha, uppskattar omtanken! Skall se om det är möjligt för min del, det hade varit riktigt kul!

Det tycker jag också! Minus din nattpromenad i Gävle i väntan på parkeringshusets öppnande.

Skrivet av XHI:

Spänn fast säkerhetsbältet. Jag joinar.

Skrivet av Crowwops:

@Jacob Count me in, får inte missas!

Skrivet av PeanutPowerz:

Jag kommer! Var förbaskat trevligt sist!

Skrivet av Zpnk:

Count me in! Var jag med och invigde denna grej så ska jag fan vara med igen!

Ni är alla så varmt välkomna!

Skrivet av Strelok:

Jag kommer! Även fast jag inte är så aktiv i forumet så kan väl en chans att träffa nytt folk inte skada! 😊👍

Meet & Geek startade med syfte att föra nördigt folk samman. Du kommer av helt rätt anledning – välkommen!

Permalänk
Nyhetsredaktör

Kan ju såklart inte missa chansen att återförena Brian Trust, its been too long.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Trollfabrik
Skrivet av landmarks:

Kan ju såklart inte missa chansen att återförena Brian Trust, its been too long.

Brian!

Skrivet av trattgunnar:

Räkna med mig!

Det gör jag!

Permalänk
Medlem

Vill ju inte vara sämre än sist! Sign me up Scotty!

Permalänk
Trollfabrik
Skrivet av tsc:

Vill ju inte vara sämre än sist! Sign me up Scotty!

Det gör du rätt i, att vara sämre är sällan bra.

Permalänk

Jag anmäler mig denna gång också! (FYI Det är jag som står i ljusblå tröja på bilden) 😋

Permalänk
Medlem
Skrivet av landmarks:

Kanske kan spela in ’Life of Brain’ när ni ändå håller på, eller ’Pinky and the Brian’

Permalänk
Trollfabrik
Skrivet av Micke2013-07-24:

Jag anmäler mig denna gång också! (FYI Det är jag som står i ljusblå tröja på bilden) 😋

Vad kul med så många återvändare. Varmt välkommen!

Skrivet av medbor:

Kanske kan spela in ’Life of Brain’ när ni ändå håller på, eller ’Pinky and the Brian’

Internskämt