Gamingdator (allt utom GPU) | Kan skickas!

Permalänk
Medlem

Gamingdator (allt utom GPU) | Kan skickas!

Säljer gamingdatorn jag byggde i höstas då jag har bytt till Intel istället. Det är tipp topp-grejer förutom att jag behållit grafikkortet till min nya dator. Windows kommer förinstallerat (och är fabriksåterställt/formaterat).

Datorns delar:
Chassi: Deepcool Macube 310P
Motherboard: ASUS TUF Gaming B550M-PLUS (Wi-Fi)
CPU: AMD Ryzen 5 5600X
CPU-kylning: Deepcool castle 240ex
RAM: XPG D50 Spectre 32GB (4x8)
SSD1: Seagate Firecuda 510 2TB
SSD2: ADATA SU800 2TB
HDD: Toshiba HDWD130 (3TB)

Strömkabel medföljer.

Nypris för delarna idag är runt 14 000 kronor (jag kollade via prisjakt.se och avrundade ganska kraftigt nedåt). Jag hade tänkt mig 11 000 kronor, men pris kan diskuteras, då jag föredrar snabb och smidig affär.

Datorn finns i Östersund och jag ser helst att den hämtas. Men jag kan även skicka via Postnord, jag har gjort det tidigare till en nöjd köpare men jag kan dessvärre inte ta ansvar för eventuell oaktsam hantering från deras sida (jag skickar den i chassilådan med mycket vaddering, men man vet ju aldrig).

Porto tillkommer med 200kr om man vill få datorn skickad. Skicka DM om ni har några frågor, jag har säkert glömt något.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Skulle sålt lite lagring vid sidan om och lagt ut den igen billigare. De flesta som behöver en dator med liknande prestanda har inte användning av 7TB och kan köpa nytt för mindre.

Permalänk

Om aktuellt, vad vill du ha för allt utom lagringen?

Permalänk
Medlem

Hallå där !
Följt trådarna och undrar
Vad vill du ha enbart för hårddiskarna ?

//Pelle

Visa signatur

Steelman

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Permalänk
Medlem

Hej! Ledsen för långsam respons. Jag har varit bortrest och under tiden såldes datorn på blocket där jag också hade den ute. Tack för visat intresse.