Kommande Medlems-test av lenovo yoga slim 7 pro 16 (AMD 6600HS 16 tum 2.8k IPS Nvidia 3050)

Permalänk

Kommande Medlems-test av lenovo yoga slim 7 pro 16 (AMD 6600HS 16 tum 2.8k IPS Nvidia 3050)

Tjabba, jag kommer inom kort att få en leverans av en Lenovo yoga slim 7 pro 16 och det verkar inte som om det är så många test av den och 6600HS processorn ute. Så jag tänkte försöka sätta ihop ett medlemstest och då främst lite rörande hur den och dess GPU clockar i olika energiprofiler. Och så klart en översyn av chassi/skärm/batteritid osv... Ska försöka följa Notebookchecks test metodik så mycket jag kan.

Ni kan läsa mer om datorn här, men kortfattat så är det en Tunn/Lätt dator med en kylningslösning som ändå ska klara 90W (35W CPU och 55W GPU). Tänkte köra lite speltest och kanske furmark/prime för att se så att den orkar kyla datorn.

Om det är någon som önskar något specifikt testmoment eller så får ni gärna höra av er i tråden

Permalänk
Medlem

Jag är alltid intresserad av att höra hur bra precision styrplattan har. Det får du gärna nämna i din recension.

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Skrivet av Sarato:

Jag är alltid intresserad av att höra hur bra precision styrplattan har. Det får du gärna nämna i din recension.

Ok, jag ska försöka göra bedömning om hur responsiv den är och hur ytan känns att surfa med.