Ljudproblem med Pinnacle studio 18

Permalänk

Ljudproblem med Pinnacle studio 18

Jag har börjat att redigera filmer från vår semester med ovanstående program. Fungerade utmärkt i någon vecka, sedan slutade plötsligt ljudet att höras, men bara i detta program. Allt annat ljud i datorn fungerar som det skall. det syns också på ljuddelarna i programmet att ljudet finns där, men det hörs inte i högtalarna. Jag har försökt med uppdateringar av drivrutiner o.dyl. men utan resultat. Troligen ligger felet i programmet - men var? Kan någon hjälpa mig?
Tack på förhand!

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av videoproblem:

Jag har börjat att redigera filmer från vår semester med ovanstående program. Fungerade utmärkt i någon vecka, sedan slutade plötsligt ljudet att höras, men bara i detta program. Allt annat ljud i datorn fungerar som det skall. det syns också på ljuddelarna i programmet att ljudet finns där, men det hörs inte i högtalarna. Jag har försökt med uppdateringar av drivrutiner o.dyl. men utan resultat. Troligen ligger felet i programmet - men var? Kan någon hjälpa mig?
Tack på förhand!

Det kan vara avstängt i winmixern så kolla i den också.
Och kolla även vart du skickar ljudet så att du inte skickar det till "fel" enhet.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk

Tack för ditt svar! Det hjälpte! Ljudet gick till fel enhet, men nu fungerar det .