Permalänk
Medlem

Säljer GTX 1080 Ti

Säljer mitt gamla grafikkort eftersom jag uppgraderat. Fungerat bra i alla år, överklockades något i början, men har gått stock åtminstone de senaste 5 åren. Ej använts för annat än spel.

Modell: Gigabyte Aorus GTX 1080 Ti 11GB
Inköpt: April 2017, digitalt kvitto från Dustin finns.

Kan hämtas i Sundsvall eller skickas.

Startar budgivning på 1000 kr plus ev. frakt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 400 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

1450kr plus frakt

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 600 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

| R9 7950x | 64GB |

Permalänk
Medlem

Hur ser backplaten ut? Är det stora Aorus på märket på backplaten som lyser i rgb?

Permalänk
Medlem

1 800 kr +frakt

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 900 kr +f
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

| R9 7950x | 64GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Denna2009:

Hur ser backplaten ut? Är det stora Aorus på märket på backplaten som lyser i rgb?

Så ser den ut. Jag har inte haft det monterat så att jag sett backplate direkt, så jag törs inte säga hurvida den lyst eller ej, hoppas bilden ger sig svaret på din fråga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rah!:

<Uppladdad bildlänk>

Så ser den ut. Jag har inte haft det monterat så att jag sett backplate direkt, så jag törs inte säga hurvida den lyst eller ej, hoppas bilden ger sig svaret på din fråga.

Nej den lyser inte....den som lyser är mycket större...man ser skillnaden om man googlar...tack för snabbt svar och bild.

Permalänk

Något coil whine? Behövt byta kylpasta under åren eller håller bra temp?😃

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 200 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av alfonsg00:

Något coil whine? Behövt byta kylpasta under åren eller håller bra temp?😃

Ej noterat något coilwhine, ej bytt pasta. Jag har inte övervakat temperaturen de senaste åren, det är typiskt något jag gör under "smekmånaden" av ett nytt kort; testar lite clocks, kör benchmarks och härjar, men tjusningen har lagt sig för länge sedan, därav stock clock I många år nu.

Jag har inte reagerat på att det skulle throttla de gånger jag spelat spel som krävt något av kortet i alla fall.

Permalänk
Medlem

Jag tänker avsluta budgivningen ikväll, så kan jag skicka kortet imorgon efter jobbet.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad