Permalänk
Medlem

ASUS 42" ROG Swift PG42UQ

ASUS 42" ROG Swift PG42UQ 4K OLED 138 Hz inköpt 02-05-2023 från Inet. Bifogar testbilder. Har inga inbränningar. Panelen har extra kylning bakom för att ha än lägre temperatur vilket förhindrar inbränningar än mer. Säljer pga inköp av större skärm. Firmware v. 40. (Ojämnheter i testbilder är från kameran, ej i verkligheten).

Hämtas nära Liljeholmen, Stockholm. Kartong finns kvar, även om panelen får enklare plats utan kartong t ex i bakluckan med sätena fällda (se dock till att transportera den väl!).

Kartongens mått (cm):
L: 106
H: 87
B: 19

Skärmens mått (cm):
L: 93
H: 53,5

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag har en likadan och kan intyga att detta är en grymt bra skärm!

Visa signatur

Power > Ideology

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlackRed Guy:

Jag har en likadan och kan intyga att detta är en grymt bra skärm!

Är min egen åsikt självklart, men tycker också text ser bra ut på denna skärm, ifall man oroas av det. Så fungerar även bra för produktivitet.

Permalänk
Medlem

Sitter med 48 varianten , bästa skärmen

Visa signatur

PC: Loque Ghost S1 MK2 || Intel i5 10600k || ASUS Z-490-I Gaming || Corsair 32GB @ 3400MHZ ||EVGA 2080ti BLACK || Intel 660p Series M.2 2280 SSD 2TB || Samsung 970 EVO 512SSD M2 || Samsung C49RG90 ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av goose007:

Är min egen åsikt självklart, men tycker också text ser bra ut på denna skärm, ifall man oroas av det. Så fungerar även bra för produktivitet.

Absolut!

Programmering och allt Office fungerar fint för mig!

Tog dock ett tag att få in det rätt för mig😅😇

Visa signatur

Power > Ideology

Permalänk
Livsnjutare 😎

Ändrar du dig och kan tänka dig att skicka är jag intresserad!

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Ändrar du dig och kan tänka dig att skicka är jag intresserad!

Hej!

Jag tänkte redan tidigare att kan faktiskt även skicka då är kartong och all packmaterial kvar. Enda nackdelen för köparen är att du behöver betala hela summan i förskott samt frakten. Denna bör vara 308 kr genom PostNord (närmast för mig).

Men om det funkar för dig så hojta till!

Mvh

Tommy

Permalänk
Medlem
Skrivet av goose007:

Hej!

Jag tänkte redan tidigare att kan faktiskt även skicka då är kartong och all packmaterial kvar. Enda nackdelen för köparen är att du behöver betala hela summan i förskott samt frakten. Denna bör vara 308 kr genom PostNord (närmast för mig).

Men om det funkar för dig så hojta till!

Mvh

Tommy

Om du ska skicka, tänk bara på en sak. I botten av skärmen sitter en spak, på den satt från början ett skydd. En liten bit skumplast eller liknande. Se till att den finns kvar alternativ bulla upp med något annat mjukt under där. Fick nämligen en sån här skärm skickad till mig en gång och där hade den styrspaken gått av för att man glömt sätta dit det skyddet. Annars är den extremt bra skyddad i lådan

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Livsnjutare 😎

Jag har mätt lite och tänkt, får nog passa tillsvidare då min arbetsyta är något för litet för detta skall fungera i realiteten.
Är fortsatt intresserad, men håll den inte åt mig på något vis.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Jag har mätt lite och tänkt, får nog passa tillsvidare då min arbetsyta är något för litet för detta skall fungera i realiteten.
Är fortsatt intresserad, men håll den inte åt mig på något vis.

Tack för beskedet! Ja, det är bra med tydliga mått!

Permalänk
Medlem

Uppdatering:

Har fått förbokning av en medlem till söndag den 15/9. Ifall medlemmen ej köper den, så är min annons öppen igen från och måndag den 16/9.

/Tommy

Permalänk
Medlem

Tja, jag är intresserad av att köpa ifall den tilltänkte som bokad backar ur.
Detta ifall du kan skicka helt säkert utan att det uppstår fraktskador.
Någon har kommenterat att man ska skydda en spak i nederkant med ett skydd.
Iofs så kan jag ändra mig tex ifall jag hunnit att köpa eller bokat något annat.

Permalänk
Medlem

Tar tillbaka intresse, såg att skärmen är matt vill ha en glossy...

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad