Vinn nätagg från Seasonic

Systeminfo -> Windows Felrapportering -> Lista på fel - men vad är dessa?

Permalänk

Systeminfo -> Windows Felrapportering -> Lista på fel - men vad är dessa?

Hej! Kan någon säga mig vad detta är för fel, och vad man ska göra för att "laga" dem (såvida det är rena fel). Märker inget konstigt med systemet, mer än att jag får "Minnet kunde inte vara written-felet" ibland vid nedstängning, och då p.g.a. "Explorer.exe". Men för övrigt verkar det rulla på.

Försökte reparera på alla möjliga vis, och även testat denna combo. Får upp att det är något fel och att detta ska repareras, men så verkar inte göras. Har detta månne något att göra med felet här ovan, eller är detta nåt helt annat i mitt Win 11.

@echo off
date /t & time /t
echo Dism /Online /Cleanup-Image /StartComponentCleanup
Dism /Online /Cleanup-Image /StartComponentCleanup
echo ...
date /t & time /t
echo Dism /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth
Dism /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth
echo ...
date /t & time /t
echo SFC /scannow
SFC /scannow
date /t & time /t
pause

Tar gärna tips och idéer på vad detta kan vara osv.

Tack

Visa signatur

AMD Ryzen 5700X3D // BeQuiet Pure Rock // ASUS TUF OC 3060 Ti (+150/+800) // ASUS B450-F (I) // 2 x 16Gb DDR4 Kingston Fury CL16 3600 // LG 27GL83a // 512Gb Samsung 860 EVO (System) 1Tb Samsung NVMe 980 3500mb/s EVO (Övrigt) // Fractal Design Define C // Corsair K55 RGB Pro // Nån trådlös, sjavig mus från Kjell & Co. Windows 11 Home. Macbook Pro M1 13" 8/256, MacOS Sonoma

Permalänk
Medlem

Radar_pre_leak är antagligen något spel du kör eller något tugnt program som är dåligt optimerat.

Om du kollar datum på felen så är det från flera veckor, du verkar inte ha något systematiskt fel så jag förstår inte riktigt vad du försöker laga.