Permalänk

Köpes Switch konsol

Tjena!

Är på jakt efter ett begagnat switch till barnen, tänkte att jag testar här:)

Mest pokémon/donkey kong i spelväg som är intressant annars bara konsolen.

Om ni är sugna på att sälja hör av er

mvh Chrille

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hallå där!

Jag har Donkey Kong Country: Tropical Freeze till salu om det är av intresse. Finns även Zelda: Breath of the wild. Tänker mig något rimligt pris i stil med vad dom går för generellt som begagnade.

Visa signatur

Asus TUF 3080 Ti | Ryzen 5600X | 16GB DDR4 | B550-i Strix | Corsair SF750 | SSUPD Meshlicious | Kraken X53

Permalänk
Skrivet av Xangeon:

Hallå där!

Jag har Donkey Kong Country: Tropical Freeze till salu om det är av intresse. Finns även Zelda: Breath of the wild. Tänker mig något rimligt pris i stil med vad dom går för generellt som begagnade.

Donkey är jag intresserad av kan tänka mig ge 400kr för det isf om det låter bra måste bara få tag i en konsol innan jag köper spelen 😅

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fruktmixer:

Donkey är jag intresserad av kan tänka mig ge 400kr för det isf om det låter bra måste bara få tag i en konsol innan jag köper spelen 😅

Det låter bra Jag håller det så länge, ingen stress. Bara hojta till om det blir aktuellt!

Visa signatur

Asus TUF 3080 Ti | Ryzen 5600X | 16GB DDR4 | B550-i Strix | Corsair SF750 | SSUPD Meshlicious | Kraken X53

Permalänk
Medlem

Hej Frukten, jag har en två år gammal OLED köpt på Elgiganten som har väldigt låga användningstimmar + 2 pro kontrollrar (och såklart röda/blåa som kom till) Kom med ett bud så kan vi se hur det lirar!

Har även en hel del spel (Pokemon, mariokart, marioparty, supersmash osv)

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Skrivet av crazysanta:

Hej Frukten, jag har en två år gammal OLED köpt på Elgiganten som har väldigt låga användningstimmar + 2 pro kontrollrar (och såklart röda/blåa som kom till) Kom med ett bud så kan vi se hur det lirar!

dm

Permalänk
Skrivet av crazysanta:

dm

Permalänk

Sökes fortfarande.

Permalänk
Medlem

Jag har en Nintendo Switch OLED Zelda: Tears of the Kingdom Edition. Konsolen är i nyskick och har använts mycket sparsamt. Joy-Cons är helt oanvända då jag spelat med Pro Controller. Har endast spelat Tears of the Kingdom, men spelet är köpt separat och ingår inte.

Permalänk

Tack alla som svarat men jag köpte mig ett sprillans nytt tidigare idag kalaset närmar sig och va tvungen. Tack igen alla. Ha d fint. Budget spräckt för att köpa spel för tillfället men det kommer det med.

Permalänk

Annonsen är avslutad