Nu ska det avgöras – följ Slaget live på söndag!

Permalänk
Melding Plague

Nu ska det avgöras – följ Slaget live på söndag!

Klockan 18 på söndag möts SweClockers och FZ i Battlefield 6. Inte missa!

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Skulle vara intressant och få veta vilka direktiv som gavs inför "profilbilderna" skulle fotas Ser ut som båda precis när bilden tas, klämmer ut en brun korv

Visa signatur

/car2ns

Permalänk
Medlem
Citat:

Motståndet då? Team FZ intar slagfältet med 32 spelare som säkerligen redan plöjt ner en arbetsvecka var på att spela Battlefield 6.

Antyder ni att fz's medlemmar är arbetslösa? Gillar ert sätt att kasta skugga 👌👌 Let the trash talk begin!

Visa signatur

Intel i7 10700KF (Noctua NH-D15) | Asus RADEON RX 7900 XTX TUF | 32 GB DDR4 HyperX Fury | Corsair RM1000X | Zalman Z9 Iceberg MS | Arch Linux, Win11

Permalänk
Medlem

Jag tänkte att jag inte skulle köpa BF6 så lät bli att svara på mailet som kom. Men, det är ju faktiskt ett rätt bra BF igen vilket känns roligt... så jag köpte det visst ändå

Visa signatur

Huvudriggen är en Gigabyte Aorus Xtreme | 96gb DDR5 6000 | Ryzen 9950X3D | 5090
Utöver det är det för många datorer, boxar och servar för att lista :P

Permalänk
Medlem

Detta blir kul! Står redo som reserv!

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X - ASUS TUF Gaming B850-Plus WIFI - Asus ROG 5080 Astral - Corsair Vengeance 32 GB 6000 MHz CL30 - WD Black SN850X 1TB - Crucial P310 1TB - Arctic Liquid Freezer III Pro 360 - NZXT C1200 - Antec Flux - Hitscan Hyperlight - Keychron K2 HE Wireless - Fosi Audio K5 Pro Gaming - Beyerdynamic DT 990