Vad har hänt med Battle.net?

Permalänk
Medlem

Vad har hänt med Battle.net?

Den senaste månaden har köerna i d2 ökat från ~40 till ibland 500+!. Folk laggar ur till höger och vänster.
"connection droped" har tagit livet på två av mina 90+ chars nu.
Vad har hänt? Har mtk svårt o tro att antalet spelare helt plötsligt har ökat med några tusen procent.

Visa signatur

:: System 1 | 2500+ -M | 9800se |
::

saknar öä - Är på semester till ~januari

Permalänk
Medlem

dem kanske ska vill köra upp sina gubbar....för det sägs ju att det ska komma en ny patch snart..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korize-
dem kanske ska vill köra upp sina gubbar....för det sägs ju att det ska komma en ny patch snart..

det har sagts så i över 1 år :S

Permalänk
Hedersmedlem

Jag har spelat Diablo 2 under helgen och det var inga problem med lagg då. Visst var det lång kö att skapa men det tog ju bara 2-3 sekunder innan spelet skapades.

Visa signatur

» Don't argue, I am programmed to beat you.

Permalänk
Medlem

mm.. håller med om att b.net har laggat på senare tid.. dock spelar jag bara sc så man slipper loosa hög lvlade gubbar pga tråkiga saker som lagg

Så det finns andra förutom mig som spelar fortfarande ? .. får ta o träffas nån gång o lira tillsammans

Permalänk
Medlem

Kanske alla botarna?

Visa signatur

"Den sötaste användaren på sweclockers.com är defenitivt "o3w1". Han blev medlem i December 2001 och har sedan dess skrivit mycket trevliga inlägg och gjort söta kommentarer." - 118100 Svarar på allt!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av o³w¹
Kanske alla botarna?

Det botades innan oxo. Var inte alls samma lag då.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av twinlight
Jag har spelat Diablo 2 under helgen och det var inga problem med lagg då. Visst var det lång kö att skapa men det tog ju bara 2-3 sekunder innan spelet skapades.

I extremare situationer så dropar man istället för att lagga fast. Som de nya drophack-tricken spelar ju helt på bnets lag.

Visa signatur

:: System 1 | 2500+ -M | 9800se |
::

saknar öä - Är på semester till ~januari

Permalänk
Medlem

Så var det med WC3 också, har inte spelat på länge men i slutet av sommaren upplevde jag att det blev mycket sämre...

Visa signatur

"Yttrandefriheten bör begränsas för dem som dolt eller öppet förespråkar narkotika." - Widar Andersson (s), Källa: Hassela agitation -96
"Övertygelser är ett större hot mot sanningen än lögnen." - Friedrich Nitzche