Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zibpka
Kan du förklara dej hur de skulle gå til??

Han jobbar på någon stor ISP om jag minns rätt

Visa signatur

h170i-plus i5 6600 2x8gb ddr3l 850 pro 256gb
Don't argue with an idiot. He will drag you down to his level, and beat you with experience.

Permalänk
Medlem

skulle tippa på att du kna få tyfon.. ring deras kundtjänst.. har precis fått deras 8 Mb och det fungerar perfa. www.tyfon.se

Visa signatur

Intel i7 3770k @ 4,5ghz , gigabyte ga-z77x-d3h, radeon hd 6970*2 cf, 16 gb ddr3 1600Mhz, 7 terabyte sata 2, 256 Gb ocz vector ssd disk, 120 hz 23" samsung skärm, logitech 5,1 + roccat kave lurar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pwr
beror iof på hur mycket du tjatar. dom gör det inte officiellt, men jag har hört gunde svan säga att inget är omöjligt.

Polisen stryker böter för fortkörning, också beroende på hur mycket du tjatar eller vilket humör de är på. Kortfattat så kan de inte göra detta offentligt då alla möjliga vill byta station hit och dit.

Ang. Viasat's "bredband" så tycker jag det är fruktansvärt dyrt då det bara är envägs-satellit-uppkoppling. Blir ju hutlöst dyrt att sitta uppkopplad med uppringt uppåt.

Robbster: Berätta gärna mera

Visa signatur

Tänk på att din upload är någon annans download.

Permalänk
Medlem

Tjöta på komunpolitikerna och engagera er i frågan. Vi gjorde detta för ca 2 år sedan och då satt vi med Wlan. Efter det blev det en fråga för politikerna. 1 år senare hade de lagt upp en IT plan och idag sitter 95 % utav lerums kommun och använder 8 mbit.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum