Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korize-
vad ska dom kunna göra snaze? ta bort så man kan byta saker med varandra? en regel man alltid ska ha i mmorpgs, "låna" aldrig ut saker till sådana som man inte känner irl.

Lånar ut saker till folk i min klan lånade ut min 1.5 mil yxa över en natt fick den på morgonen innan killen skulle sova. ingen fara med dom insatta i min klan. min Klan ledare är dock stenhård att man lämnar tillbaka det man lånat. annars dödar han personligen ner dem 1 lvl eller tills dom droppar något dyrt, ger dom inte tillbaka det så ksar han dom i all evighet. nais so fan, gillar hanns atityd.

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Inaktiv

någon som vill köpa två lineage2 cdkeys? har en level 30 med ca 2 mil värda saker och en level 15 på dom oxå..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
Lånar ut saker till folk i min klan lånade ut min 1.5 mil yxa över en natt fick den på morgonen innan killen skulle sova. ingen fara med dom insatta i min klan. min Klan ledare är dock stenhård att man lämnar tillbaka det man lånat. annars dödar han personligen ner dem 1 lvl eller tills dom droppar något dyrt, ger dom inte tillbaka det så ksar han dom i all evighet. nais so fan, gillar hanns atityd.

Snaze: Vilken Lvl är han? våran klan vill säkert jaga honom, och jag lovar att du får tillbaka allt han droppar, hoppas det är mycket dock

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Avstängd

Pengar pengar pengar..

Hur i H-vete ska man få tag i lite gryn?

Jag är lvl 22 nu o jag har aldrig i hela mitt 22 levliga liv fått någon drop mer värd än 4000adena.

Någon som har lite tips på bra ställen med lite chans till goda drops?

/Tommy.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av speedis
någon som vill köpa två lineage2 cdkeys? har en level 30 med ca 2 mil värda saker och en level 15 på dom oxå..

Du glömde posta server och pris, det är ganska så interessant

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Shit.. nästan 37 nu.. har spelat som en -_- galning hela helgen. Måste ta en paus :/

Permalänk
Medlem

Finns det någon klan (Bartz) som man möjligtvis kan joina tro? Jag har en lvl 22 DE Assassin...de klaner jag har "stött" på är klaner som har som krav att man måste vara minst lvl 32 och liknande....

tacksam för svar

Visa signatur

Chuck Norris doesn't play God, playing is for children
Är glaset halvfullt, halvtomt eller dubbelt så stort som det behöver vara?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ca[[pp
Shit.. nästan 37 nu.. har spelat som en -_- galning hela helgen. Måste ta en paus :/

Jag hade varit lvl 32 nu efter helgen, om jag hade kunnat spela
Jag provade på en p3 866 med 256mb ram, det gick inte alls bra kan jag säga segade som fanken även i lägsta upplösningen

Var så fult att det inte var kul att ens spela, och för segt för att jag skulle våga gå in i en stad och köpa saker..

Jag saknar verkligen l2 nu, hoppas datorbutiken jobbar snabbt....

Visa signatur
Permalänk

Salvekvic du kan vänta dej 3 månaders väntetid.. de va den tid jag fick vänta på mitt moderkort... Och då hade jag köpt ALLT nytt.. slutligen så orkade jag inte vänta längre och köpte ett nytt.. Datorbutiken så trevliga som de är skickade tillbaka mitt defekta moderkort efter 3 månader och sa att det inte var något fel på de.. Jag testade de med 3 olika komponenter av allt, I 2 olika chassin och en gång hos min kompis och aldrig fick jag det att fungera.... men tydligen så fungerar de perfekt enligt dem.. Skit bra... idioter... jag hade rått dej att fixa ett moderkort på anna håll sålänge kolla om du kan låna.

EDIT: Blev aggroad när jag satt ner idag.. jaghemta dricka och när jag kom tillbaka --> "to nearest village". weiiiiiiii

Visa signatur

If it bleeds we can kill it!

Permalänk
Medlem

Någon som har lust att sälja en "Swordbreaker" på bartz för 235k? Jag är fattig och behöver ett närstridsvapen

Visa signatur

nobody hates you more than your reflection.

Permalänk

235k e ju mkt ^^

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ca[[pp
Shit.. nästan 37 nu.. har spelat som en -_- galning hela helgen. Måste ta en paus :/

Jäklar, nu måste jag spela ikapp dig Har hjälpt klanmedlemmar att questa och questat lite själv så jag ligger halvvägs till 36 bara.

Senast imorgon kommer jag att få ett nytt vapen i alla fall och jag ska vara minst 36 då

Questarna verkar vara rätt lätta bara att de är långa, lite drygt.

Vad ska folk bli? Jag ska bli gladiator.

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av damme
Jäklar, nu måste jag spela ikapp dig Har hjälpt klanmedlemmar att questa och questat lite själv så jag ligger halvvägs till 36 bara.

Senast imorgon kommer jag att få ett nytt vapen i alla fall och jag ska vara minst 36 då

Questarna verkar vara rätt lätta bara att de är långa, lite drygt.

Vad ska folk bli? Jag ska bli gladiator.

Hehe... ska komma till 40 i helgen nu, Swordsinger är nog mitt val

Permalänk
Avstängd

Bah... Ni kör för fullt. Gött och höra att man inte är den enda som sitter om nätterna och drygar framför l2. Jag va lvl 31 i fredags och nu är jag 35. Jag tror jag kan klara 40 tills på måndag nästa vecka... Och då blir jag Tyrant.

Har en swordsinger i min klan... det verkar rätt så soft faktist, dansa på...

När det gäller gladiator så är det väldigt bra ha en san med i klanen för när vi kör klan hunts/raids/pvp och har med oss någon av våra gladiatorer så gör han väldigt mycket skada. Men det dom tycker suger med gladiator är att man måste "forca" först innan man använder skillsen.

Visa signatur

[coIor="blue"]some text[/color] produces some text (colored blue)

Permalänk
Hedersmedlem

Ja nu när man är ledig sitter man ju till 6 på morgonen varje dag Ska försöka ta minst en level om dagen nu fram till 40.

Lite synd att man måste forcea men man får väl stå ut, jag älskar att ge fienderna skada

edit: Har köpt mig ett SoR nu

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk

HEJ!!!

jag e rätt ny här men jag undrar om det finns någon svensk klan som jag skulle kunna joina jag spelar på BARTZ och e warrior just nu ska bli en Gladiator lvl 21 har alla bästa ng eqipment

Visa signatur

If it bleeds we can kill it!

Permalänk

vafalls, spelar inte någon på erica servern? :s

Visa signatur

joråsåatte

Permalänk
Medlem

Lite roligt idag, jag blev inbjuden i party med en kines han kunde vissa ord engelska och var trevlig mot mig, sen när en mob droppade en iron plate gaitars så sa han "you take" lite w00t över det, en kines som inte vill ha den adenan? uhh rik familj eller bara väldigt snäll? jaja är dom som han var så får dom gärna stanna

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cymon
vafalls, spelar inte någon på erica servern? :s

Jag lirar där.
Melendriel heter min karaktär.

Visa signatur

Love is a perky little elf dancing a merry little jig and then, suddenly, he turns on you with a miniature machine gun. -Matt Groening

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cymon
vafalls, spelar inte någon på erica servern? :s

Har börjat att spela på Erica nu, var på Gustin förut, spolade 3 lvl 20 snubbar till förmån för att kunna spela med en kompis, känns lite jobbigt, men det blir nog bra sen. Hittade en som ville byta adena från ena servern till den andra så det svider inte riktigt lika mycket

Namn: Doktorn
Spelar human(female), ska bli cleric har jag tänkt mig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av damme
Ja nu när man är ledig sitter man ju till 6 på morgonen varje dag Ska försöka ta minst en level om dagen nu fram till 40.

Lite synd att man måste forcea men man får väl stå ut, jag älskar att ge fienderna skada

edit: Har köpt mig ett SoR nu

Word gött med ledighten nu... ligger några % ifrån 38 och känner att jag har börjat tröttna på krators och premos...

Sedan så sjunger väl ändå swordsingers, dansar är det väl bladedancers som gör Jaja två levlar och två dagar kvar sedan får jag se med egna ögon.

förövrigt är känslan av att vara högre än damme... oslagbar?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cymon
vafalls, spelar inte någon på erica servern? :s

Jag lirar erica. En jävla massa svenskar där faktiskt..

Vi är ett gäng som spelat från betan. Satt alltid på samma vent innan men nu börjar vi typ "splitta" joinar olika klaner och sitter på deras kaneler. Men vill du in och snacka lite så pma mej!

Permalänk
Avstängd

baaaah... Precis innan ja levla så stängde dom av. Usch...
well well, blir iaf lvl 40 innan måndag garanterat... gött

Förresten vilka guilder är ni med i?

Visa signatur

[coIor="blue"]some text[/color] produces some text (colored blue)

Permalänk
Medlem

Suck jag hatar matinence men men den behövs väl antagligen

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Hedersmedlem

För de som har missat det finns det en Cronicle 1-testklient här: http://www.lineage2.com/pds/pds_ts_client.asp
På fredag öppnar de servern för de som har ett konto.

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk
Medlem

Själv e jag med i The 9th Legion.

Jävligt seriös klan, så spelar du på erica och är 30+ så messa mej (minarelli), ledaren (valgard, eller rektyteraren (eladora)

Bara folk från europa med. Vi har ventrilo server, mycket svenskar och en bra hemsida. www.9thlegion.net.

Klanen är lvl 3 och vi sparar SP till lvl 4 just nu.

Jag och eladora e svenska men vill du kontakta Valgard så är det engelska som gäller.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av roadspig
Själv e jag med i The 9th Legion.

Jävligt seriös klan, så spelar du på erica och är 30+ så messa mej (minarelli), ledaren (valgard, eller rektyteraren (eladora)

Bara folk från europa med. Vi har ventrilo server, mycket svenskar och en bra hemsida. www.9thlegion.net.

Klanen är lvl 3 och vi sparar SP till lvl 4 just nu.

Jag och eladora e svenska men vill du kontakta Valgard så är det engelska som gäller.

Eladora (eller Marcus som han heter egentligen) är min kusin.
Det var det arslet som fick mig att börja lira Lineage 2.

Visa signatur

Love is a perky little elf dancing a merry little jig and then, suddenly, he turns on you with a miniature machine gun. -Matt Groening

Permalänk

ah, va skoj med lite folk som lirar på erica. kommer gå med i Thunder-klanen, som tillhör TSA(lineage2.clan-tsa.co.uk), på erica när ja väl blir 28.. farmar lite just nu för att få tag i nåt vasst vapen. Vill ni snacka så pma Hiryuu (Human Rogue).

Visa signatur

joråsåatte

Permalänk
Medlem

jag spelar i Outsiders, en lvl 2 klan på bartz som kommer att jaga queen på mondag för att få en PoB sen blir vi lvl 3. Vi vägrar köpa en det är för lata människor.

Min dvärg blev lvl 24 precis nice med nästan 900hp och helar 13-14 per tick.

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av damme
För de som har missat det finns det en Cronicle 1-testklient här: http://www.lineage2.com/pds/pds_ts_client.asp
På fredag öppnar de servern för de som har ett konto.

måste man tanka hem de där test-filerna för att kunna spela C1 sen eller? Jag har hört att C1 ska komma den 16:e juni...men tänkte om det blir som det blev när det gick retail.....att det är en patch som man tar hem, via autoloader (eller vad den nu heter)...

Visa signatur

Chuck Norris doesn't play God, playing is for children
Är glaset halvfullt, halvtomt eller dubbelt så stort som det behöver vara?