Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rixard
Varför är jag inte nära 18? Senast jag kolla mitt idkort var jag 18 :S

Asså de säger du, trodde jag fan inte:p tyvärr så såg de ut som att du va 12 år på ditt kort..

Visa signatur

| NF7-S 2.0 | AMD Athlon XP-M 2400+@2500Mhz - H20 Kyld DD-TDX v240radde | 1024Mb DDR333@400Mhz 6-3-3-2.5 |
| ATi Sapphire 9800Pro@XT 475/405 (R360) - CPUKylning - vModd --> Kylningen |
| Antec True Power 430W | Antec Performance Plus1080AMG Chassi Modd | 440Gb HDD | 8Mbit |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rixard
Varför är jag inte nära 18? Senast jag kolla mitt idkort var jag 18 :S

No offence, det ser ut som du är 13

Permalänk
Medlem

Ska åka och hämta mitt snart, fast jag kommer inte kunna spela förän linuxbinärerna kommer ut.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av estoves
Ska åka och hämta mitt snart, fast jag kommer inte kunna spela förän linuxbinärerna kommer ut.

Om tålamodet tar slut så funkar det bra med winex-cvsen... men jag förstår om du vägrar...

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smewt
Ska vi ränka hur lång tid det tar innan JuRko är med i "Mest Ägd" tråden? Snart kommer han väl och säger att legitimationen är fejkad

Edit: Aha, så du tog bort legget, smart

Mmm tänkte efter lite och kändes inte så lyckat att lägga upp en bild på legget ^^

Och ja jag vet att jag ser ung ut men det är väl bara bra? Tänk när jag är 80 och ser ut som en 75 åring

Permalänk
Medlem

I win

Visa signatur

På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver, och stavar som en idiot, så kommer du troligtvis att bli betraktad som en sådan.
Förmågan att kunna ändra åsikt skiljer den vise från den envise.

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som inte får i gång det?

Fick det från webbhallen i dag, glad som satan slänger man sig hem och installerar det.

När man ska starta det så gnäller den på att jag har virtuella enheter...

Tar bort dem och avinstallerar Deamon tools.

Får samma fel igen efter om start... !"##!¤!

går in i felsäkert läge och tittar så att inget ligger kvar i enhets-hanteraren.(vilket det inte gör?)

Nu till den stora frågan, ska man behöva cracka spelet för att få spela eller? (känns ju kul när man lagt ut 528 kr...)

eller har nån fått liknande problem och löst det?

/Mvh John

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ^Muck^
Är det bara jag som inte får i gång det?

Fick det från webbhallen i dag, glad som satan slänger man sig hem och installerar det.

När man ska starta det så gnäller den på att jag har virtuella enheter...

Tar bort dem och avinstallerar Deamon tools.

Får samma fel igen efter om start... !"##!¤!

går in i felsäkert läge och tittar så att inget ligger kavar i enhets-hanteraren.(vilket det inte gör?)

Nu till den stora frågan, ska man behöva cracka spelet för att få spela eller? (känns ju kul när man lagt ut 528 kr...)

eller har nån fått liknande problem och löst det?

/Mvh John

har för mej att jag sett samma problem på nått forum, tror det är något med daemon som lägger sej i registret. Testa att söka efter nån med samma problems :/

Wenom: wee

Permalänk
Medlem

Ni som köpte från tradition vad fick ni med, själv fick jag bara Doom3 och tshirten ingen poster.

Permalänk
Avstängd

Killen som skrev tråden ser ut som en billig södermalmspojke med en ovanligt tjock och ful morgonrock.

on topic. Jag har klarat D3 på nightmare nu:D finns btw 2 olika slut på det.

Visa signatur

9800PROAIW bytes mot 6600le/gt

Permalänk
Medlem

även jag fick mitt doom3 ex idag:)Webbhallen här med.Snyggt o efektfullt spel

Visa signatur

A8N-SLI Deluxe,fx55,4*512 corsair xl pro, Gainward GeForce 7800GTX 256MB 2xDVI PCI-Express,"U/3500PCX XP GS"ViVo,470MHz,Viewsonic 19'' TFT VX924 - Svart (4ms), 36gb raptor som sys disk,120 gb maxtor som slav,antec neopower 480w.waterchill på cpu o gpu 3dmark 05:8309

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Halldin
Det där kan vara vem som helst (vem köper dalahästar om inte turister? ha!).

Jag kräver att du är insmetad i jordgubbssylt och håller en lapp där det står "HALLDIN PÅ SWECLOCKERS ÄR BÄST!!11" annars anmäler jag den här tråden till en moderator.

Det är knappast svårt att fakea en sån bild, bara hålla i vilken box som helst och byta ut i photoshop.
Det är faktiskt ganska svårt att bevisa att man har köpt det..

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Medlem

Ärligt talat, vem fan bryr sig om nån grabb har köpt doom3 ?? inte jag iaf...

Visa signatur

| NF7-S 2.0 | AMD Athlon XP-M 2400+@2500Mhz - H20 Kyld DD-TDX v240radde | 1024Mb DDR333@400Mhz 6-3-3-2.5 |
| ATi Sapphire 9800Pro@XT 475/405 (R360) - CPUKylning - vModd --> Kylningen |
| Antec True Power 430W | Antec Performance Plus1080AMG Chassi Modd | 440Gb HDD | 8Mbit |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JuRko
Ärligt talat, vem fan bryr sig om nån grabb har köpt doom3 ?? inte jag iaf...

Ärligt talat, vem fan bryr sig om nån grabb skriver ett kaxigt inlägg i en tråd ?? inte jag iaf...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Underbarnet
Killen som skrev tråden ser ut som en billig södermalmspojke med en ovanligt tjock och ful morgonrock.

on topic. Jag har klarat D3 på nightmare nu:D finns btw 2 olika slut på det.

Du har ju inte hämtat ut spelet???

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=32084...

Permalänk
Medlem

Grattis på dig! En annan får sitta o vänta tills 25:e på löningen,
1:a gången jag inser det negativa med att supa bort den

Visa signatur

Cpu: Athlon64 winchester 3000+ @ 2340Mhz | MB: MSI K8N Neo2-54G | Ram: Ballistix 2x512 520Mhz| HD: Barracuda IV 40GB, Maxtor DaimondMax 160GB, WD Caviar 250GB | Gpu: Geforce6800 LE @ 16/6 430/883 | Os: winXP SP2 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ^Muck^
Är det bara jag som inte får i gång det?

Fick det från webbhallen i dag, glad som satan slänger man sig hem och installerar det.

När man ska starta det så gnäller den på att jag har virtuella enheter...

Tar bort dem och avinstallerar Deamon tools.

Får samma fel igen efter om start... !"##!¤!

går in i felsäkert läge och tittar så att inget ligger kvar i enhets-hanteraren.(vilket det inte gör?)

Nu till den stora frågan, ska man behöva cracka spelet för att få spela eller? (känns ju kul när man lagt ut 528 kr...)

eller har nån fått liknande problem och löst det?

/Mvh John

Jag fick samma problem när jag skulle spela mitt nyinköpta Far Cry. Löste det genom att avinstallera Daemontools och CloneCD.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JuRko
Ärligt talat, vem fan bryr sig om nån grabb har köpt doom3 ?? inte jag iaf...

*Host* Avundsjuka *Host*

Visa signatur

"Bästa sättet att få ett arbete att verka svårt, är att skjuta upp det" - Winston Churchill

Permalänk

Min version(australisk) är det 15 års gräns på... så ni småungar under 18 som också vill spela kan ju ge lite bud =D btw fick mitt i tisdags.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av estoves
Ni som köpte från tradition vad fick ni med, själv fick jag bara Doom3 och tshirten ingen poster.

Jag köpte mitt på Game, fick med både t-shirt och poster.:)

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem

Hur ser postern ut? Kan du inte slänga upp en bild?!
Vill också ha

Permalänk
Medlem
Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem

Morsan bokade det i morse hos Elgiganten, och fick bokningsnummer. Sen skulle hon hämta ut det, så sa de att det var slut och att de inte hade registrerat någon bokning :@:( Kostar det 349kr tillfälligt bara, eller är det slutpriset?

Visa signatur

:-: A64 3200+, Clawhammer, C0 :-: MSI K8T Neo FIS2R :-: 2xCorsair CMX512 3200xl v1.2 :-: Seagate 120GB 7200rpm :-: Club3d Radeon 9800 Pro 128MB:-: Audigy 2 ZS :-: Logitech X-530 :-: Samsung 17" 173T tft :-: Antec Sonata :-: