Permalänk
Medlem

Lg L1710b 17" Tft

Jag funderar på att köpa en 17" TFT skärm och har kollat in LG L1710B 17" TFT.
Någon här som har en sån skärm och kan säga något om den?

// peli

Visa signatur

the quiet place...

Permalänk

Jag har inte en L1710B utan en L1720B, borde inte vara en kuslig skillnad mellan dessa gällande just skärmtekniker o.s.v. Kan säga att min är tipp-topp för mina ändamål, spel, surf, film o.s.v. ÄR jag kräsen då? Jao det är jag nog, kanske inte som en topp-betald CS gamer men jag upplever inga negativa saker med den, förutom just foten och fotstöd som kunde vart bättre.... inga nämnvärda eftersläpningar och bra kontrast.

Visa signatur

Intel Core i7 965 | Intel DX58SO | Intel X25-M 80 GB SSD | OCZ Platinum 6 GB | Gigabyte 4850 1 GB | Corsair HX 620 | Samsung F1 1TB | Thermaltake DH 101 VF7000BNS

Permalänk
Medlem

Jag är ingen dundergamer heller av mig, men ibland drar jag igång något spel och då vill jag att det ska flyta på.

Visa signatur

the quiet place...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av peli
Jag är ingen dundergamer heller av mig, men ibland drar jag igång något spel och då vill jag att det ska flyta på.

Det kommer flyta alldeles utmärkt, jag har också iof en 1720B, men det är samma panel i dom så det borde inte skilja på bilden.

Visa signatur

Corsair 4000X | ASUS ROG Strix B650E-F | Ryzen 7 7800X3D | XFX RX 6800 | Kingston Fury Beast 2x16GB | WIN 11 PRO