Permalänk
Medlem

plzzz är det nån som kan hjälpa mejj med att installera saker på mitt minneskort jag fattar 0....

Visa signatur

om man väljer tar man det bästa..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GiiX
Nej, det är 25kr i minimidebitering. Altså om du ringer för 15 spänn så lägger dom på 10. Ringer du för 30 så läggs inget på.

Vi säger samma sak...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nisseson
Vi säger samma sak...

Jaja :p. Men det heter inte månadsavgift :).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Death
[B]Drygt. Hur ändrar jag så att alla bilder och videofiler laddas in på det flyttbara minnet när jag tar kort/filmar då?

I höger hörn i film & kamera programmen kan du välja vilken folder du vill spara saker i. Välj en folder på minneskortet...

Citat:

En fråga till... Hur vet jag att jag surfar på min internetuppkoppling som jag har hemma när jag ansluter mobilen till datorn?

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=35581...

Permalänk
Medlem

tack för all hemsidor

Visa signatur

om man väljer tar man det bästa..

Permalänk
Medlem

Tack Stedevil

Visa signatur

Athlon64 3400+ 1mb cache | 2*512mb Kingston | Asus K8N-E Deluxe | Leadtek Geforce6800GT@Ultra | Antec Sonata 380W True Power

Permalänk
Medlem

Death>> Vafals?

Permalänk
Medlem

Gar det att ladda mobilen och extra batteriet i dockstationen?

Permalänk
Medlem

Sheytan: Ja det går prima

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem

Laddas det automatiskt for jag for ingen info pa mobilen att den laddas.
Men jag har den kopplat till en USB hub det ar kanske darfor det inte fungerar.

Permalänk
Medlem

sorgligt nog fungerar inte dockningsstationen som laddare när man har den kopplad till datorn, vilken Ooootrolig designmiss från motorola's sida.

Sen har jag oxo hört att det är bättre att köra usb kabeln direkt i nallen, så dockningsstationen används lämpligast som laddningsstation, lol...

Visa signatur

"All thinking men are atheists"
-Ernest Hemingway

Permalänk

Låsa upp A925!??

Jag köpte min A925:a INNAN 3 ändrade villkoren för TRE fri kontant. Jag har ej accepterat de nya avtalet när det skickat sms med 120 gratis minuter, är det sant att man då kan prata med 3:s kundtjänst och få den upplåst?!?!

Tacksam för snabbt svar!

MVH

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pike2k
sorgligt nog fungerar inte dockningsstationen som laddare när man har den kopplad till datorn, vilken Ooootrolig designmiss från motorola's sida.

Sen har jag oxo hört att det är bättre att köra usb kabeln direkt i nallen, så dockningsstationen används lämpligast som laddningsstation, lol...

Vad är det nu det yras om? Titta lite närmare på USB-kabeln. Speciellt på kontaktdonet. Där hittar du ett litet hål som du kan ansluta laddaren till, och vips så kan du ladda telefonen samtidigt som den är ansluten till datorn via USB i vaggan.

Permalänk
Medlem

lol, så fel man kan ha.. ledsen för den missen. hade telefonen i ett par timmar innan jag gav upp (den var DOA) tack för upplysningen!!

Visa signatur

-Ernest Hemingway

Permalänk
Medlem

3 saker som jag undrar över..

Kan man få bort 3:s programvara? så man slipper startsidan (där man har länkar till internet mm.) ?

Varför funkar inte ljudet i Picodrive.. fast att man valt sound on..?

Varför vill inte internet fungera när man låst upp telefonen? Jag kör med telia refill nu istället, det står bara att den inte kan ansluta genom 3. Jag vill köra vanlig WAP!

Permalänk
Medlem

Re: Låsa upp A925!??

Citat:

Ursprungligen inskrivet av faderjoel
Jag köpte min A925:a INNAN 3 ändrade villkoren för TRE fri kontant. Jag har ej accepterat de nya avtalet när det skickat sms med 120 gratis minuter, är det sant att man då kan prata med 3:s kundtjänst och få den upplåst?!?!

Tacksam för snabbt svar!

MVH

Ja, om du gör det innan den 15 november vilket är lite sent påtänkt nu.

Permalänk

Edoom

är det någon som vet vart man kan få tag på DOOM1.WAD eller nån annan .WAD fil som behövs för att spela doom??

Visa signatur

jag kan inte logga ut från swec i skolan...så mina polare ändrar min signatur

Permalänk
Medlem

Re: Edoom

Citat:

Ursprungligen inskrivet av calleman16
är det någon som vet vart man kan få tag på DOOM1.WAD eller nån annan .WAD fil som behövs för att spela doom??

Där du har installerat DOOM

Visa signatur

*Intel i7 3820, ASUS Sabertooth X79, 32GB RAM, Nvidia GTX660 & GTX660, Samsung SSD 840 Pro & 2 Barracuda 7200.10 i RAID1, ESI Audio ESP1010e
*Amiga 4000D i Elbox Tower. 16 MB FAST Mem & 2 MB Chip Mem. Indivision AGA MK2, FastATA 4000 MK-VI, 16 GB CF & 40 GB IDE

Permalänk
Medlem

Re: Edoom

Citat:

Ursprungligen inskrivet av calleman16

Annars kan du ladda ner dom på den här sidan:)
http://www.teamskurt.com/ADMINS/a920.htm

Permalänk
Medlem

Jag undrar hur man får p800 spel att fungera på a925 ? jag har gjort allt med den där sonyericssonp80-filen. när jag sedan ska installera spelt står det, du behöver sonyericssonp80-filen fast jag har installerat den :S.
tacksam för svar

Visa signatur

a925 bra grejor ;D

Permalänk

Har du installerat den, eller har du lagt den på rätt ställe? Den ska inte installeras så som andra program installeras. Den ska bara läggas i d:\System\Install\

Permalänk

Spel

För ni som vill ha mera picodrive spel
så här fins några bra http://abastafidli.webz.cz/index.php?id=down&cid=2&ukaz=cat
Om ni vill ha mera spel så sök på "Sega games" eller "Download sega games"

Visa signatur

Wiee!

Permalänk
Medlem

Albatorsk sen då ? p800 programmen ska dom oxå ligga i den mappen ?

Visst funkar alla Secure digital kort i a925 ? Hitta TwinMos 1gbför 800kr, den bode väll funka ?

Hur lägger man in nya skin ? jag har tracker, trycker på imort new skin men då hittar den inga. Vart ska man lägga skinen ?

Visa signatur

a925 bra grejor ;D

Permalänk
Medlem
Citat:

Visst funkar alla Secure digital kort i a925 ? Hitta TwinMos 1gbför 800kr, den bode väll funka ?

Ej sett någon sådan garanti, däremot har jag sett i flertalet trådar att 512mb Kingston funkar fint, så ett sånt blir det för min del iaf.

Visa signatur

-Ernest Hemingway

Permalänk
Medlem

Komplett har kingston 1gb också . Borde väll funka .
Spelar väll ingen roll write/read

Visa signatur

a925 bra grejor ;D

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragge22
Albatorsk sen då ? p800 programmen ska dom oxå ligga i den mappen ?

Nej, sen installerar du andra program precis som vanligt.

Permalänk

Det finns ingen som har tagit sig tid att sätta sig ner och sammanfatta all information och göra en snabbguide för nybörjare på en lättöverskådlig hemsida?

Permalänk
Medlem

Hur lägger man in nya skin ? jag har tracker, trycker på imort new skin men då hittar den inga. Vart ska man lägga skinen ?

Vart hittar man spelet Outrun ?

Visa signatur

a925 bra grejor ;D

Permalänk

C system apps tracker skins. eller lägg skins i telefonens skin mapp någonstans i media och import fast om du lägger till skins i tracker behöver du inte import.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vart kan man hitta spelet Outrun som alla snackar om ?

Visa signatur

a925 bra grejor ;D