Permalänk

Hur redigerar man kontaktboken från datorn?

Kan man redigera ex bokmärken i webläsaren från datorn?

Permalänk
Medlem

Jag försöker ha flera ICQ-konton i Agile Messenger men jag hittar ingenstans att registrera nya. Hittar inget i supporten (det lilla som finns) heller.

Nån som vet?

Visa signatur

Vill bli datornörd igen

Permalänk

Någon som vet hur/om man kan välja att installera program på minneskortet istället för att ha dem på det internaminnet, det minnet är ju inte speciellt stort och tar snabbt slut.

Visa signatur

Win2k
Microsofts bästa os...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bluescreen
Någon som vet hur/om man kan välja att installera program på minneskortet istället för att ha dem på det internaminnet, det minnet är ju inte speciellt stort och tar snabbt slut.

Nej.

Däremot går det att flytta ett fåtal program till minneskortet efter att man installerat dem på C:. Det är dock sällan det fungerar, och de dyker inte ens upp i programlistan, så man måste starta dem genom en filhanterare eller ett program i stil med Tracker.

Permalänk
Medlem

Tja
1. E det nån som vet om man måste använda telefonens egna videoprogram för att spela upp filmer, eller finns det andra program??
2.Kan man lägga lägga in notepad filer från datorn till telefonen ock kunna kolla på dem där??

Visa signatur

Hoodie

Permalänk

Ett tips:

Om ni har tracker installera INTE trailen på XP skin, hittade ingenstans att komma åt att välja tillbaks en annan skin. Slutade med avinstallation av Tracker.

Möjligt att jag missat det men hur ändrar man startsidan i web browsern? Vill inte ha "idag på 3" som startsida.

Har tagit bort genvägarna på hem, TRE´s och motorolas uppstart och avsluts videor. Då borde inte startsidan vara så svår eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hoodie
Tja
1. E det nån som vet om man måste använda telefonens egna videoprogram för att spela upp filmer, eller finns det andra program??

Testa programmet Smartmovie (www.my-symbian.com) - det är dels ett program till datorn för att koda om filer till "telefon-format" och dels en videospelare till telefonen.

[QUOTE]
2.Kan man lägga lägga in notepad filer från datorn till telefonen ock kunna kolla på dem där??
[/QUOTE]

Samma site (www.my-symbian.com) - kolla efter jtext eller notepader.

Permalänk
Medlem

finns det nåt program där man kan använda ir-porten som fjärrkontroll till tv apparater m.m?

Visa signatur

Ep0X 8RDA/ AMD XP1700+ @ 2GHz/ 2*256MB TwinMos m. Winbond 400MHz/ GF4 TI4400/ 260Gb HDD
IF YOU RUN YOU'll ONLY DIE TIRED!
3Dmark

Permalänk
Medlem

Det undrar jag med

Visa signatur

a925 bra grejor ;D

Permalänk
Medlem

Tack gosa...ska kolla upp det...

Visa signatur

Hoodie

Permalänk

Irremote

Visa signatur
Permalänk

Finns en Dansk 3G site som heter http://www.3g-forum.dk
Man måste regga sig för att ladda ner, de har div program till A925
bla. A92xMenu v1.3, både lite freeware och demo´s, såväl prog som spel.

Permalänk
Medlem

fungerar irremote?, har läst att det inte ska hitta ir-porten i telefonen...

Visa signatur

Ep0X 8RDA/ AMD XP1700+ @ 2GHz/ 2*256MB TwinMos m. Winbond 400MHz/ GF4 TI4400/ 260Gb HDD
IF YOU RUN YOU'll ONLY DIE TIRED!
3Dmark

Permalänk
Medlem

Det står " Var vänlig och se till att infraröd INTE är aktiv innan du startar irremote"
Nån som löst detta ?

Visa signatur

a925 bra grejor ;D

Permalänk

jag hade ett program innan som inte sa det man o andra sidan kunde jag aldrig styra några apparater med deT`

Visa signatur

Expert på ALLT
anm. pga omreg

Permalänk

Kollar man på Psiloc´s hemsida så finns inte irremote med på program till A92x, det säger nog en hel del.

Finns det någon som vet om man kan modifiera bort 3uppkoppling-gprs? den stör andra uppkopplingar man lägger till.

Permalänk
Medlem

Någon som testat och lyckats låsa upp telen själv ? Utan att måsta skicka in den osv ... De verkar drygt !

Edit: Jag testade att sätta i mitt telia 3G kort och det funkade med detsamma....

Visa signatur

Asus M2N-E NF570 Ultra S-AM2, AMD ATHLON 64 X2 5000+ SOCKET AM2, Asus Geforce 8800GTS 320MB, CORSAIR 2GB DDR2 PC6400 XMS2 XTREME, Hiper M HPU-4M580 580W, 19" LG Flatron L1952TQ

Permalänk

Ursäkta om jag river upp tråden men går det att byta operativ-system i A925!! Och isåfall var får man tag i det

Visa signatur

Mr. Swe_clockering

Permalänk
Medlem

Finns det något liknande Salling Clicker till win? Jag kör med Salling under osx och de funkar hur bra som helst tillsammans med a925an. kan styra det mesta på datorn så som: starta filmer, mp3s, styra musen osv osv... http://www.salling.com

Permalänk

har hört att det ska finnas en hel drös med picodrive games men den länken som är angiven på framsidan finns det inte så mkt på!! Skulle gjärna vilja ha en annan sida :). Undrar ochså om det finns nåt program som man kan styra tv och cdspelar till A925.

Visa signatur

Mr. Swe_clockering

Permalänk

Om du söker på google efter megadrive- eller genesis-spel så lär du hitta en hel del. Var inte rädd för att söka på google

Permalänk

har även en annan fråga kan nån länka där jag kan ladda ned fjärrkontrolls prog. till A925 (har kollat på google )

Visa signatur

Mr. Swe_clockering

Permalänk
Permalänk

tackar så väldigt mkt :D:D:D:D:D:D:D:D:D

Visa signatur

Mr. Swe_clockering

Permalänk
Medlem

Är det nån som har lyckats styra nån apparat? Själv har jag försökt med dvd-spelare och tv-apparater med märkena Philips, JVC och Toshiba men inte lyckats med nån. Är det jag som gör nåt fel?

Permalänk
Medlem

Jag har testat min Philips TV,och det funkar prima, dock bara typ 1,5m max avstånd men...den är för övrigt rätt ny, typ 2-3 år.....

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk

Det står att jag måste instalera en plattform för att använda iremote. Kan någon säga vad jag ska göra

Visa signatur

Mr. Swe_clockering

Permalänk

Kolla här. Lägg sis-filen på d:\system\install\

Du ska inte köra den. Det är inte ett program som ska installeras.

Permalänk

ska jag döpa en mapp till system\install

Visa signatur

Mr. Swe_clockering

Permalänk

Skapa katalogen system på d:\ (ditt minneskort). I d:\system skapar du sen install. I katalogen d:\system\install\ lägger du sis-filen.