Permalänk
Medlem

Det här kommer bli en klassiker på Swec... Mycket originellt jobbat!

Visa signatur

Man kan inte polera en bajskorv

Permalänk
Medlem

ok har börjat rota i mina drömmar och kom fram till nåt sånt här .+ lite till som kommer va med i färdiga "rummet" ... men en liten aptitare

Permalänk
Medlem

Riktigt nice!

Permalänk
Medlem

fiiifan, mardrömmar efter och läst denna och snabb är du oxå! det är nice! då har man nått och se fram emot varenda morgon när man stiger upP!

Visa signatur

Citera mig! ananrs hittar jag inte tillbaka!

Permalänk

gråter fortfarande över den slaktade processorn dock! =(

Permalänk

haha, Snälla Tar dina tankar och ide´er aldrig slut?
heheh Så j*vla grymt att se!!

*Sitter lite ivrigt på jobbet å väntar på update =)*

GoGoGo!!!

Permalänk
Medlem

woohoo, ett av de snyggaste och mest originella byggena någonsin på Swec enligt mig!
Ge oss en update!

Visa signatur

AMD64 x2 4400+ | Asus M2N-E | 2048mb DDR2 | GeForce 6600GT | WD 200gb S-ATA | Zalman 9500A

Permalänk
Medlem

Woho, äkta tufft! =P
Fast jag gillar inte färgen, men... ändå riktigt nice! =D

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

ok lådan tar form ..

å där ser ni man kan ha avändning av cpu´r man har liggandes med .. förutom på moderkortet.. :)..

kommer mer bilder strax ska spackla lite å så åsså

Permalänk
Medlem

Jag avgudar fan dig. Väntar dregglande på en ny update.

Visa signatur

/MVH Alexander

Permalänk
Medlem

NICE!!!!!!!!!!

Permalänk

UPDATE!!!!!!!!! )) hahahah ska fan skriva ut den å läsa den som en godnatt saga hahaha

Grymmast på SweClockers !

Permalänk
Medlem

ska ge creds till "Hedan" som gav en ide om plexi och nå "creepy" innanför .. då det var gott om plats i övre fronten .. sen var det bara be ungarna gå å städa rummen å sen gå igenom skräpkassarna

Permalänk
Medlem

en sak som jag inte förstått bara =/.. varför spackalade och målade du på hårddisken? det ska väl liksom vara i orginalfärg? eller ska det föreställa något annat än en hårddisk?

BTW så älskar jag detta projekt riktigt nice

Visa signatur

"Every Action has a Reaction"
-Angus Macgyver.

Permalänk

Fan va coolt. All ära åt dig Hade en liten idé till dockhuvudet som sitter innuti, Lägg till 2 ögon och 2 lysdioder där så ser det riktigt ballt ut

Visa signatur

Overloaded

Permalänk
Medlem

spacklande etc är pga av att det ser slitet ut eller mer slitet ut och projektet ska egentligen ses IRL då det är en sju helksikes skillnad då gentemot bilderna.. lite impad själv

mer uppdates..

övre delen av fronten spacklad (maskerad plexi) avmaskeras ikväll..

huvvet med cpu etc...halvklar men grundspacklad..

mer uppdates senare då det torkat å så..

jag kan säga att nu kliar det i fingrarana och ideerna rinner ur öronen..

Permalänk
Medlem

Som sagt, extremt snabb är du också Det räcker med att man uppdaterar sidan för att man ska få en fräsh update

Permalänk
Medlem

Är det ett moderkort du har lagt under huvudet ?

Visa signatur

D4MN Y0U W1SH

Permalänk
Medlem

Det här är nog en utav de bästa mods jag sett. Cool som fan.

Visa signatur

The Walking Dead

Permalänk
Medlem

uppdatering på huvudet då det fattades nåt.. (enligt mig i allafall )..

sladdar etc hm vad ska man göra?
jo då klart man ska ta en laser från en cd-rom å stoppa som öga :).. blir lite cyborg stuk ..

syns kanske inte så bra men kommer mer uppdateringar senare då ..jag "e väl tvungen" att använda den krokiga nålen i airbrushen å göra en första grundlack i alla fall

huvud med "laser" öga...maskerat då jag va tvungen å sprutspackla :)..

Permalänk

laser från cd-rom! KLOCKRENT! men är det inte skadligt för synen om man kollar in i en sån??

Permalänk
Medlem

jo absolut .. speciellt när de en android med en p4 2.4ghz i huvve men den ska ju vara evil :)... kan rekommendera mörka solbrillor eller svetsmask vid ögonkontakt

det roliga med detta projekt är att jag har ingen användning av det .. jag har ju inge å stoppa i den.. har ju redan en burk..

Permalänk
Medlem

Grymt snygg modd!

Visa signatur

MacBook Pro 14" | M1 Pro 10/16-Core | 32GB | 1TB
Legion Pro 16" | Ryzen 7 5800H | 16 GB | 1TB | GeForce RTX 3060

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av graffe-mannen
Jag har en tyst minut för den, svårt att hålla tårarna borta.

VARFÖR?!!!!

i cry when im done killing!

Visa signatur

P4 1,9GHz Willamette 100FSB, Hercules 9800SE AIW 128MB 256-Bit 4Pipelines + Zalman 80C-HP - OP1, 512MB RDRAM 400MHz Samsung

Permalänk

vad heter sprutspacklet? värkar väldigt intressant vars kan man köpa sånt?

Visa signatur

Epox-EP8K3A KT333||AMD Athlon XP 2400+ @ 2310||512DDR PC3500 OCZ Platinum ||Radeon 9700 Flashad Pro||
>>Mods And Stuff<< Min Sida, Uppföljning Utav Lotus Bygge!

Permalänk
Medlem

ok hyffsat klar med front men inte riktigt ... men de delar jag lekt med ser hyffsade ut.. men som sagt lackade med "krokig" nål i airbrushen så finnishen får vänta men bättre med tappert försök än utan

sidan lite omgjord för å platsa in med front och top..

sidan...igen..

en bild på övre front med plexi och huvud bakom .. lite taskigt målat men blir bättre..

tittar man lite nogrannare ser man "linsen" i ögat

ska försöka få i ordning lite mer på grejjset innan jag slänger mig på högersidan och backstycket .. innan jag ger mig på innsidan

förslag på vad man kan leka med på insidan välkommnas..
sen om det rär nån som har en billig lcd/ display med sån där info grejjs cpu hdd eller temp eller liknande så vore det kul ..även intresserad av röda neon och leds..

hagmans stålplast sprayspackel.... sprayburk och kostar 68kr burken på ok

Permalänk
Medlem

Jag vill ha något rött som flyter runt inne i lådan... Glödande... Ondskefullt.

Läskigaste modden någonsin!

Visa signatur

Är det inte Fingal Olsson som sitter där borta?

Permalänk
Medlem

Yummyyy
Riktigt snyggt....

Permalänk
Medlem

Jag skulle få mardrömmar av att ha den där stå i rummet :S

Visa signatur

Processor: Intel P4 2,53Ghz | HDD: 200gb | DVD: NEC-3500 DVD-rw 16x | Graffe: GeForce FX5200 128mb DDR | RAM: 1024mb DDR |

Permalänk
Medlem

Jag tycker inte att du ska spackla på datordelarna du har satt fast. Man ser knappt att det är en cpu och hdd längre.

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB