Permalänk
Medlem

blir lite imponerad av zetterlunds i västerås då jag ringde dom sent på fredagen och beställde nål .. dom sa att det kan vara problem med att få hem snabbt,

NÅLEN has arrived (me = happy)

kan bara säga "damn" zetterlunds e bra

nu "Gifflar" ska det .... å lite .... sen ska ni på ....

Permalänk
Medlem

UNDERBART !!!!!!!
Nu skall vi få se på bygge/målning/modding... skit samma va vi kallar de men längtar redan som en liten gris efter nästa update!!!

Permalänk
Avstängd

Skulle aldrig vara i samma rum som detta chassie

Visa signatur

Amd 1833mhz@2370mhz | 333mhz@431mhz | Q-Tec 350W | Twinmos Pc3200 2x256@8-3-3-3.0 |Big LoL! Airwolf pwned -http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=362234

Permalänk
Medlem

Yay! Visa hur du hanterar den där airbrushen nu!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SkAliz
UNDERBART !!!!!!!
Nu skall vi få se på bygge/målning/modding... skit samma va vi kallar de men längtar redan som en liten gris efter nästa update!!!

Nöff nöff!

Visa signatur

Citera mig! ananrs hittar jag inte tillbaka!

Permalänk
Medlem

ojojoj!

Visa signatur

[[Asus Commando - - C2D E6320 @ E6700 - - 4GB TWIN2X - - PC HD 2900XT - - Antec Solo - - X-Fi Xtream Music - - NX-8060]]

Permalänk
Medlem

oki lite ändringar på hödersidan

spacklat å klart ska torka sen e de dags att leka med airbrushen

svårt å se dock när det ej är målat .. men sitter "små" tår utspridda utanför fläkten .. och "små spindlar runt de större vid ögat sen händerna vid kablarna ...blri nog bra ..

updates kommer...

Permalänk
Medlem

update, update, update!!!

Visa signatur

[[Asus Commando - - C2D E6320 @ E6700 - - 4GB TWIN2X - - PC HD 2900XT - - Antec Solo - - X-Fi Xtream Music - - NX-8060]]

Permalänk
Medlem

Hmm, det skulle vara intressant att sitta ner med dig och prata igenom ditt liv en stund. Vad du lekte som liten, vilka filmer du såg osv. Mycket intressant.

Visa signatur

-Mycken möda leder ofta till tappad handske.

Permalänk
Medlem

verkligen skitnajs.....blir "e-post vid svar?" på denna

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eilert
Hmm, det skulle vara intressant att sitta ner med dig och prata igenom ditt liv en stund. Vad du lekte som liten, vilka filmer du såg osv. Mycket intressant.

Visa signatur

Amd 1833mhz@2370mhz | 333mhz@431mhz | Q-Tec 350W | Twinmos Pc3200 2x256@8-3-3-3.0 |Big LoL! Airwolf pwned -http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=362234

Permalänk
Medlem

Visa lite airbrush skills nu då! Samma här OllOlus

Visa signatur

God Jul
:D

Permalänk
Medlem

mkt MKT snyggt jobbat.. forsätt med det

en sak bara jag tycker många detaljer är svåra att se när du spacklat det. (kanske blir bättre när du lackar det) jag hoppas det iaf för du hade riktigt tuffa detaljer..

Visa signatur

[Citera]

Permalänk
Medlem

lekte..?

fick bygga legobitar av sten ..
tallkottar va inte ens uppfunna ;P

Permalänk
Medlem

snyggaste burken! kanske lite otymplig på lan?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

otymplig ?
.. det är ju en chieftech

Permalänk
Medlem

Gymt "liten" läcker låda du sitter och trycker på där GoTall.
Har du ihop de med satan

Visa signatur

Internet är som ett stort bibliotek, men med en full bibliotekarie.

Permalänk

den stora frågan är vad du vill ha för den burken sen... för när du väl får för dig att sälja den så är jag lätt där o bjuder!

PS: funderat på att starta eget?? finns ju lätt marknad för dessa "halloween-chassin" och dylikt!

Permalänk
Medlem

Nöffar värre än vanligt efter en uppdate!!!!!!
Visa dina skillzzzz nu....!!!!;)

Permalänk

skitsnygg högersida keep up with the updates

Permalänk
Medlem

*Tråd låst*

nejdå men detta var skitsnyggt!! en del kan sina saker.. när får man se denna i swec galleriet sen då?

Visa signatur

ASUS Z170 PRO GAMING | Intel Core i5 6600K 4.2 GHz | ASUS GeForce GTX 1080 Strix Gaming Advanced 8GB | Corsair Vengeance LPX 16GB 2133MHz | Corsair CX650M | Samsung 960 EVO 250GB | Kingston V300 120GB | Seagate Barracuda 64MB 1TB | Seagate Barracuda 64MB 2TB | ASUS PCE-AC68 |
Fractal Design Define R4 Titanium Windowed | AOC G2778V 27" 75Hz

Permalänk
Medlem

vet inte om jag gett skenet av att jag e apbra på airbrush .. är mer som treåringen men med rak nål

hoppas det duger

nu är dock färgerna lite väl blanka men dom kommer lägga sig fter det torkat ock lacken kommit på :), och sista lagret ej dit lagt, så det blir bättre

mer updates kommer

Permalänk

Du är verkligen kung på att måla och modda! ;D va använder du för airbrush?

Fortsätt så här och du vinner nått stort pris kanske

Visa signatur

Inte kasta bäver i trähus!

Permalänk

vill osso kunna måla!
Det blir sjukt snyggt asså.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

ojojoj!!! sagt det ganska mycke nu...

Visa signatur

[[Asus Commando - - C2D E6320 @ E6700 - - 4GB TWIN2X - - PC HD 2900XT - - Antec Solo - - X-Fi Xtream Music - - NX-8060]]

Permalänk
Medlem

jag är också nyfiken på vilken airbrush du använder o vart man kan skaffa den?

Visa signatur

[Citera]

Permalänk
Medlem

så fort man har blixt på verkar det bli så otroligt skarpa färger men det är inte riktigt så skarpt.. men målade om hela fronte så överdel och underdel skulle gå ihop och få lite "human" touch på ansiktet..
..den ska ses IRL

så fort man har blixt på verkar det bli så otroligt skarpa färger men det är inte riktigt så skarpt.. verkar liksom lysa upp färgerna otroligt med blixt..

ok sidan "luckan ommålade , och vart "APBRA" då det ser verkligen ut som små barnfötter men bleka å blodiga ..

verkar gå hyffsat men man e ju ingen picasso ...

använder 1st aztech , 1st hansa 201 och 1st hansa 181 köpta på zetterlunds leksaks affär, använder åsså valejjo färger och 3bars kompressor.. men det finns en uppsjö med airbrusher beroende på behov etc jag skulle rekommendera en hansa eller liknande då man slipper byta nål ofta och att man kan byta färg direkt istället för å göra rent efter varje färg..

Permalänk
Medlem

Fan va grymmt ....
dock inte snyggaste jag sett men det var grymmt

Visa signatur

(Dator) :: Chassi : Phanteks P300 :: Cpu: Intel I5 13600kf :: Memory: 16GB ddr4 :: gfx: gtx 2080ti :: PSU : Corsair rm750x :: (/Dator)

Permalänk
Avstängd

Gör något åt fläkten.

Visa signatur

Amd 1833mhz@2370mhz | 333mhz@431mhz | Q-Tec 350W | Twinmos Pc3200 2x256@8-3-3-3.0 |Big LoL! Airwolf pwned -http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=362234

Permalänk
Medlem

Byt ut cheiftec-fötterna som sitter under chassit mot barnfötter! Kan bli coolt.

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB