Permalänk
Medlem

lite läskigt med barn fötter och händer, men grymmt snyggt!

Permalänk
Medlem

Kan du inte lägga till lite mekaniska saker i ansiktet eller måla det. Lite Cyborg över det hela.
Om du har spelat Fallout kanske du förstår vad jag menar.

Visa signatur

-Mycken möda leder ofta till tappad handske.

Permalänk
Medlem

Fan va sugen man blir på att gå hem till morsan och rota på vinden efter syrrans gamla leksaker
Eller kanske gå ner i källaren efter lite halloweenprylar?

Snyggt jobbat! ser fram emot uppdateringar.

Visa signatur

Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta.- Svante Grundberg och Björn Wallde.
If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be. - Caron Keating.

· i5 4670K · 32GB · GTX1060 6GB ·
.

Permalänk
Medlem

Haha, häftigt

Men tycker att du ska lägga ner lite mer tid på slipningen på fronten. Ser rätt ojämnt ut just nu.

Visa signatur

[Workstation] CPU: Intel Xeon E3-1240v5 + Noctua NH-U12S | MB: Supermicro X11SSH-LN4F | RAM: Samsung 32GB 2133MHz ECC DDR4 | SSD: 2x Samsung 850 Evo 500GB | GPU: Asus GeForce GTX 970 OC | CHASSI: Fractal Design Node 804 | PSU: Corsair RM650x |

| iMac 27" Late 2013 | MacBook Pro 13" Early 2015 | Server/NAS 36TB |

Permalänk
Medlem

eeevul!!

Visa signatur

Gigabyte ds3, core2duo e63, 2x1gb corsair xms6400, 7800gt ~2tb hdd, enermax 500watt, lianli case å 32" lcd.

Permalänk
Medlem

Du är sjuk!!!

Visa signatur

// Jöben

Permalänk
Medlem

kunde ju inte sluta leka..

tappade airbrushen i backen så mer målning än detta idag blev det inte :\ ..
fattas lite färger ,, ska målas med hudliknande färg och lite blå grön så den ser lite död ut ..
men det kommer..

en annan bild på ansiktet men som sagt det saknas lite färg.. men blir nog bra ...

samma med detta saknas färg.. men det kommer

då man har lite tid för annat just nu med tanke på nålen i airbrushen så kan man ju fortsätta med resten av chassit

mer bilder kommer..

Permalänk
Avstängd

riktigt fint....hur i hel**** kom du på den där iden. Att ta nåt barns docka å sätta på datorn

Visa signatur

Kinkiga moderatorer och tråkiga forumsdelar, snart lämnar jag swec.

Permalänk
Medlem

tja... hade ett chassi som stod .. hade tråkigt ...hade precis rensat skräp från dotterns rum .. så vad gör man inte .. jag menar jag fick ju inte leka med dockor som liten ;P

Permalänk
Medlem

Grymt snyggt
Orginellt

Permalänk
Medlem

Omg! Fy fan vad snyggt det blev med lite färg..
Länktar tills man får se mera, gillar din sjuka ide med o slakta dockan..

Visa signatur

Zadazi - Citera mig om du vill att jag ska komma ihåg att svara. :P

Permalänk
Medlem

Vilken jävla idé
Skitsnyggt!

Visa signatur

Walla?

Permalänk
Medlem

Måste säga att det där var nog det grymaste jag sett på länge! Riktigt nice! väntar på slut resultatet.

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem

Underbart!
Äntligen någon med MYCKET fantasi
Vänter som en galning på slutresultatet!

Visa signatur

Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.

Permalänk
Medlem

vad är det för spackel du använder? vanligt fast mycket utspätt eller?

Visa signatur

"Every Action has a Reaction"
-Angus Macgyver.

Permalänk
Medlem

använder plasticpadding spackel som grund sen sprayspackel för sista finputset då det täcker alla små bucklor etc om man vill bli av med dessa.. blir lite finare rundare former då... me går åt en del och är inte så hållbart så det är inget man bygger helt med..

ok som sagt nålen pajja så man får fortsätta med resten av chassit så länge .. detta är lite av de delar jag tänkte använda så får man se vad som händer .. verkar få slut på dockdelar...

sågade itu en hdd exempelvis... tog en 2.4ghz p4 cpu .. etc etc så nåt måste man ju få till

Permalänk
Medlem

hahaha. skönaste idén

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem

Blir ju både tufft och originellt! Sånt står högt i kurs hos mig och många andra tror jag. Älskar sajko-looken. Fortsätt såhär så blir du den nye moddguden för mig. \o/

Permalänk
Medlem

haha, sjukt bygge men snyggt blir det!!

Visa signatur

Värre än så här kan det inte bli, sa pessimisten.
Jorå, sa optimisten.

Permalänk

diggar ditt projekt som fan

Visa signatur

ekan das man

Permalänk
Medlem

Ser jävligt nice ut. Keep up the good work!

Visa signatur

/MVH Alexander

Permalänk
Medlem

Fy *** så najs de blev!

Visa signatur

AK47 - forever

Permalänk

Detta kan bli nice

Permalänk
Medlem

oki sista bilderna för i kväll då ...grannarna gillar inte att man borrar å låter när dom gör vad dom nu gör..(kanske hamnar i otakt )..

oki har nitat fast aluminium skiva som jag sprättat lite frenetiskt.. va dock tvungen att böja i de "vassa" spetsarna då jag blodigt upptäckte vad som kan hända om händerna e på fel ställe..

har sågat itu en hårddisk och stoppat ena delen lite fint psykotiskt i toppen ..kommer mer men som sagt "grannarna"...

imorron så ska väl det hända lite mer.. man blir ju lite energisk när man ser framsteg ..Och att inte glömma att folk verkar lite intresserade

och en upplysning ..ska ni såga i en hdd så skaffa verktyg för det .. dom e aphårda att såga med handsåg

Permalänk
Medlem

Ärligt talat så skulle jag inte kunna tänka mig att ha en sån där läskig låda på rummet, är inte min stil riktigt

Men jag tycker verkligen att det blir toksnyggt!! Så sjukt fränt! Bästa jag sett på länge faktiskt! Du får verkligen allt att nästan se helt verkligt ut, hårddisken blev jäklig rolig också Helgrymma airbrush skills har du med!

Fortsätt så, så kommer det verkligen bli en väldigt uppskattad och uppmärksammad låda!

Visa signatur

/ Tobbe

Permalänk
Medlem

Varför offra en 2,4 ghz cpu?

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
oki sista bilderna för i kväll då ...grannarna gillar inte att man borrar å låter när dom gör vad dom nu gör..(kanske hamnar i otakt )..

oki har nitat fast aluminium skiva som jag sprättat lite frenetiskt.. va dock tvungen att böja i de "vassa" spetsarna då jag blodigt upptäckte vad som kan hända om händerna e på fel ställe..
http://w1.217.comhem.se/~u21703855/server/27.jpg

har sågat itu en hårddisk och stoppat ena delen lite fint psykotiskt i toppen ..kommer mer men som sagt "grannarna"...
http://w1.217.comhem.se/~u21703855/server/28.jpg

imorron så ska väl det hända lite mer.. man blir ju lite energisk när man ser framsteg ..Och att inte glömma att folk verkar lite intresserade

och en upplysning ..ska ni såga i en hdd så skaffa verktyg för det .. dom e aphårda att såga med handsåg

Fasen, Du har ju snott 'min' idé
Jag har funderat länge på att sätta på (haha) nåt på burken som ger just den där effekten...
Synd att man inte har nån bra arbetsplats hemma för moddningar.

Visa signatur

Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta.- Svante Grundberg och Björn Wallde.
If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be. - Caron Keating.

· i5 4670K · 32GB · GTX1060 6GB ·
.

Permalänk
Medlem

jag lägger till mig själv på listan av folk som stengillar din mod!

Permalänk
Medlem

Kommer hårddisken att må bra av att inte ligga "rätt"?

Visa signatur

Processor: Intel P4 2,53Ghz | HDD: 200gb | DVD: NEC-3500 DVD-rw 16x | Graffe: GeForce FX5200 128mb DDR | RAM: 1024mb DDR |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x_robban
Kommer hårddisken att må bra av att inte ligga "rätt"?

Syftar du på den som han sågat isär?

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra