Permalänk
Medlem

Perfekt nu till hallowen, kan du ställa den utanför dörren och skrämma alla småbarn när du trycker på on knappen och den vaknar till liv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av graffe-mannen
Jag tycker inte att du ska spackla på datordelarna du har satt fast. Man ser knappt att det är en cpu och hdd längre.

som jag sagt är nålen på airbrushen skadad .. och färgen sprutar i klumpar och inte helt rakt.. spacklet på datordelarna är sprutspacke och väldigt tunnt men dock där för både att skydda och ge en viss slitenhet look tillsammans med lacken .. men du har bitvis rätt men det kommer bättras då airbushnålen kommer..

men åsikter är alltid välkommna

har fått underbar respons på den "lilla" mod jag än så länge åstadkommit :)l

Permalänk
Medlem

Jag tycker personligen att man inte ska se direkt vad alla detaljer är för något, det blir snyggare och snyggare ju mer detaljer man hittar då man inser hur mycket jobb som är nerlagt på bygget...
Jag klassar inte det här som datormodding utan konst! Jag tycker nästan att det här är minst, om inte bättre än t.ex picassos verk. Även fast hans budskap i hans målningar var genialiska i det simpla sätt han framfört på...
Du ligger helt solklart etta på min ranking av alla mods jag sett...

Fortsätt i den stilen och du kommer bli världsberömd!

Visa signatur

Processor: Intel P4 2,53Ghz | HDD: 200gb | DVD: NEC-3500 DVD-rw 16x | Graffe: GeForce FX5200 128mb DDR | RAM: 1024mb DDR |

Permalänk
Medlem

Alltså jag kan inte säga annat än FU FAN VA COOLT detta är fan den coolaste modden jag läst om på länge Jobba på och ge oss en update så vi kan dreggla på

Visa signatur

ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | Asus 4070 OC| Ryzen 7800X3D | 32GB Corsair 6000Mhz CL30 | EVGA G2 750W | Fractal Design Define R6

Permalänk
Medlem

Att varje uppdate kommer inom typ, hmm.... ja i alla fall så ä de inte många timmar/minuter mellan dom..., ä inte dåligt.... i love ur logg !!!!
It's like the best art i've ever seen

Permalänk
Medlem

bugar å tackar... nu var det bara ett problem.. eller det är löst nu men det var ett problem .. då alla delar är gjorda separat så såg dom ok ut just separat .. men satta ihop det som är gjort och såg "lite konstigt ut då lappningen mellan delaran inte riktigt gick ihop..

men som sagt det var ju bara fram med stora spackelburken å köra igång..

nu e chassit på torken igen .. och hoppas att det ska va torrt relativt snabbt så man kan få upp en "helhets" bild på det som är gjort "so far"...

har börjat planera insidan .. men har fortfarande en högersida kvar .. sen ska det stilas om lite vid huvudet inne i burken..ska på lite nyaprylers utanpå då jag kommi på en del fränt som kan få de skummaste huvvuden att rycka på ögonbrynen..

fler udates på g snart..

Permalänk
Medlem

Såhär kan det gå när en konstnär beslutar sig för att modda

Visa signatur

The Walking Dead

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Octabust
Såhär kan det gå när en konstnär beslutar sig för att modda

Permalänk
Medlem

skaliz jag har inga problem med stagen .. det är redan löst

Permalänk
Medlem

Grymt bra gjort!!!
Skulle vara kul ifall du kunde vattenkyla burken med röd färgat vatten
och sen låta slangarna gå ut i högersidan och in igen, eller kanske nåt liknande? Du bestämmer, det är ju Du som är elit!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

:)Haha:)
Jag som hade hoppats på att få hjälpa dig med de:(
......;)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av T-R
Grymt bra gjort!!!
Skulle vara kul ifall du kunde vattenkyla burken med röd färgat vatten
och sen låta slangarna gå ut i högersidan och in igen, eller kanske nåt liknande? Du bestämmer, det är ju Du som är elit!

har i tankarna om att köra vattenkylning och göra ett "hjärta" i latex och fixa till så att det "pumpar" men vattenkylning e så sablars dyrt... då vi får se vad det blir .. men tanken finns men inte pengarna till det

men finns nog annat kul man kan göra

Permalänk
Medlem

Förbannat snyggt! Vill ju se mer! Skynda på med lite uppdateringar. *ler*

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
har i tankarna om att köra vattenkylning och göra ett "hjärta" i latex och fixa till så att det "pumpar" men vattenkylning e så sablars dyrt... då vi får se vad det blir .. men tanken finns men inte pengarna till det

men finns nog annat kul man kan göra

Jo, kanske lite blodstänkta vita fläktgaller skulle vara fränt.

EDIT: F-n vad snabb du är på att svara :thumb

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fy fan vad jag älskar detta bygget! Men jag gillar inte att du bygger in så fina processorer Dem kan du ge till mej istället. Jag sitter med en sunken Celeron 2.4 ghz Den får du gärna bygga in.

/Zecce

Visa signatur

Main: 9900k @ 5.0GHz | 16GB @ 3400MHz CL15 | RTX 2080 @ 2100/16200MHz 12378 Time Spy
HTPC: R5 3600 @ 4.2 | 16GB @ 3600MHz CL18 | GTX 1080 @ 2088/11006MHz 8039 Time Spy

Permalänk
Medlem

brukar bli så när spacklet ska torka ...sen börjar de bli lite senttttt för å fortsätta idag men e ganska nöjd med dagens framgångar.. :),

jo många som velat ha den där cpu´n .. kan ju vara vänlig å tala om att den var faktiskt paj... saknade ett par pinnar ..

Permalänk
Avstängd

ok ok de förklarar saken

Visa signatur

P4 1,9GHz Willamette 100FSB, Hercules 9800SE AIW 128MB 256-Bit 4Pipelines + Zalman 80C-HP - OP1, 512MB RDRAM 400MHz Samsung

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

god natt...

Visa signatur

[[Asus Commando - - C2D E6320 @ E6700 - - 4GB TWIN2X - - PC HD 2900XT - - Antec Solo - - X-Fi Xtream Music - - NX-8060]]

Permalänk
Medlem

Fy satan vad snyggt! Helt klart bästa modden hittlils!

Hoppas du fullföljer och gör mer roliga effekter.

Visa signatur

must!

Permalänk
Medlem

Hehe kollade bara på förstasidan av detta projekt för några dagar sedan så tänkte jag "va fan är detta för trams" och stängde sedan ner ... Men nu när jag kollat lite mer så är det mer "Jäklar va häftigt" !!
SNYGGT!

Visa signatur

mvh

Permalänk

Ruskigt snyggt gjort!

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Hoho, nice som fan! Väntar ivrigt på fortsättningen

Permalänk
Medlem

Hahah akta att du har respekt nu

Visa signatur

"Värm upp ugnen innan du stoppar in bullen".

Permalänk
Medlem

gomorron..

oki började morronen med att sätta ihop burken spackla alla skarvar mellan delarna då dom ska passa ihop .. men ändå gå att ta isär .. spacklet torkade ,, Men målningen?
jo fick ta den krokiga nålen igen då det såg komiskt ut med spackelsom var spackelfärgat lite här å var..

ok vänstersida som är lucka med "små" fötter händer och mage ...(magen e cool å klämma på då den är fullt med mjuk silicon och är gjord i latex så den känns creepy) :)..

framifrån ser rätt ok ut men skall ses i IRL

framifrån, lite taskigt med färg vid vissa spacklingar men vill inte gå på för mycke med färg då den skall målas om när jag får airbrushnålen

på bilderna så ser man skillnad på "skarver" mellan "top/front överdel/front nederdel/sida
har högersida och bakdel kvar av yttre delen av chassit så de e bara lägga sig å sova en stund ställa klockan å få lite nya mardrömmar sen köra ... mer updates på G

Permalänk
Medlem

Hjälp!!!!!!
Grymt bygge... scarry..... O vilka snabba updates sen !!!!
Hahaha.... cool mage sen oxo !!!!;):D

Permalänk
Medlem

Ja jäklar vad snabbt du arbetar!

Snyggt annars!

Visa signatur

must!

Permalänk

fan hur kan man va så snabb ^^

assnyggt

Permalänk
Medlem

riktigt snyggt ! Fast är det bara jag som tycker nästan att det är för mycket ?
Eller är det bara bilden som luras ?

Permalänk
Medlem

Simply amazing! Kommer du till DHW04? Skulle gärna vilja se datorn IRL (:

Visa signatur

NEVER stick your tongue on my VapoChill :)

VapoChill XE 3.2Ghz@4.2Ghz