Permalänk
Medlem

Försöker igen ...Chieftech mod!!!

tråden låstes medans jag la upp bilder så fick inte lägga upp dom.. så försöker igen... sorry om det bidde fel..

Offer1..... chassit

kommer mer bilder eftersom... sorry om det vart död tråd utan bilder från början kanske skulle ha kollat hur man la in bilder först : men nu så ...

Permalänk
Medlem

de ska inte vara mellanrum mellan "[IMG]" å länken..

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk

ta bort [url] taggarna så visas bilderna i tråden

Permalänk
Medlem

tog bort mellanrummen ..men då visas inte bilder .. tog bort url men samma resultat vad gör jag för fel?

Permalänk
Avstängd

ser ut som att bli riktigt ballt! tjejen på bilden såg inte så glad ut var de hon som bidrog med dockan eller ?

Visa signatur

:(

Permalänk
Medlem

Men! Hur svårt kan det vara...

[IMG]http://www.all.dontexist.com/server/14.jpg[/IMG*]

Inga mellanrum eller den där stjärnan som jag satt dit.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Re: Försöker igen ...Chieftech mod!!!

Permalänk
Medlem

Jo tjejjen e dottra som "glatt" bidrog till "modden

Och ser fortfarande inte bilderna utan enbart kryss ..

Permalänk
Medlem

Jag oxo... dina bilder funkar alltså inte
eller snarare, som funkar, men testa att ladda upp dom på nått annat ställe

Permalänk
Medlem

ser nice ut haha. du kommer få ett elakt chassi

Visa signatur

Citera mig! ananrs hittar jag inte tillbaka!

Permalänk
Medlem

blir nog bra i slutändan

Permalänk

Jag tycker synd om barnet som blev av med sin docka.. speciellt när jag fick syn på att du tydligen lurat henne att byta den mot en skiftnyckel =/

Aja, gl hf

Visa signatur

[2500+ barton - Aopen AK79D-400VN - Radeon 9200se - 512mb DDR - Maxtor 80gb - Compucase 6A21]
[Laptopen IBM R40] [Mobil Samsung D600 och SE T630][email: particle@gavle.to] [ICQ: 67844045]
[SWECLOCKERS.COM - datornördarnas egen himmel]

Permalänk
Medlem

fick om den förhandla och slutade med att inte nog att hon snöt min skiftnyckel jag får även köpa en "Bratz" till henne så det blir å skicka henne på löneförhandlingarna i fortsättningen :)... risken är att man blir stående och har jobbat rumpan av sig och får bratz i lön

Permalänk
Medlem

Schysst front Ska det dingla en docka utan huvud i datorchassit nu då?

Visa signatur

 Mackintåsh: Intel i7-2600 (3.4 GHz) - Gigabyte Z68MX-UD2H-B3 - Gigabyte Radeon HD6870 - Corsair VengeanceLP (4*4 GB) - Corsair Force Series 3 120 GB - OCZ 500W PSU - Dlink DWA-556 (WLAN) - ST Lab F-261 FireWire PCI-E 1394a Card - Apple G5 Case - Apple Mac OS X

Permalänk
Medlem

vet inte riktigt vad som ska hända med resterande av dockan .. har diverse "dock" delar uppkarvade etc ... men kom gärna med förslag .. ska försöka få ordning på fronten jag håller på med först men mer bilder lär finnas imorron nån gång

Permalänk
Medlem

Några fingrar i nätaggets galler?

Visa signatur

 Mackintåsh: Intel i7-2600 (3.4 GHz) - Gigabyte Z68MX-UD2H-B3 - Gigabyte Radeon HD6870 - Corsair VengeanceLP (4*4 GB) - Corsair Force Series 3 120 GB - OCZ 500W PSU - Dlink DWA-556 (WLAN) - ST Lab F-261 FireWire PCI-E 1394a Card - Apple G5 Case - Apple Mac OS X

Permalänk
Medlem

shit va sjukt, va tog du till frukosten?

Permalänk
Medlem

jävla nice :] fixa lröda lysdioder i ögonen om du kan ;-] skulle bli lite "evil" keep up the good work

Visa signatur

"If you can´t make it, Fake it"

Permalänk
Medlem

Hm. väldigt orginellt iaf. men om det var snyggt det får andra stå för

Permalänk
Medlem

Detta kan bli riktigt snyggt, håll upp de goda arbetet

Visa signatur

System 1: Moderkort: GA-7VAX Prolle: AMD Athlon XP 1700+ @ 1700mhz Minne: 2*256 DDR PC 2700 HDD: 30gig+120gb+75gb 7200rpm Gfx: gf4 ti4200 ( 290/594 )
System 2: Moderkort: Msi 845 ultra-c Prolle: Intel Pentium 4 2.4 ghz Minne: 2*256 DDR PC 2700 HDD: 60gb 7200rpm Gfx: gf4 mx440

Permalänk
Medlem

sista spacklingen men sedan ska det finslipas och "airbrushas" tar ett tag..

medans huvvet ligger på tork så kan man ju leka med sidan lite ..

Permalänk
Medlem

Haha rätt så grymt

Visa signatur

[CPU] P4 2.8 @ 3.1 ghz [Minne] 512ddr [MOBO] P4P800-E Deluxe [G-Kort] Geforce FX 5200 [HDD] HDD 2st 120 gb, 1st 200 gb.

Permalänk
Medlem

oooooh vad ballt! fan jag kanske skulle ta och göra något riktigt evil chassi jag med (har liksom en syster på 9 år med jävligt mkt leksaker )

Visa signatur

"Every Action has a Reaction"
-Angus Macgyver.

Permalänk

Inte för att göra dig ledsen, men jag tycker att det där med fötterna och det på sidan inte riktigt "passade in".. men kanske blir bra

keep the good work up

Visa signatur

[2500+ barton - Aopen AK79D-400VN - Radeon 9200se - 512mb DDR - Maxtor 80gb - Compucase 6A21]
[Laptopen IBM R40] [Mobil Samsung D600 och SE T630][email: particle@gavle.to] [ICQ: 67844045]
[SWECLOCKERS.COM - datornördarnas egen himmel]

Permalänk
Medlem

ser jävligt fränt ut frågan är bara om man vågar leva med ett sånt chassi när man sett dockan "Chucky"

Visa signatur

Citera mig! ananrs hittar jag inte tillbaka!

Permalänk
Avstängd

Kul med någon modd man inte ser var och varannan dag! Snyggt jobbat, ska bli roligt att se det färdiga resultatet senare.

Permalänk

Fan va nice lär bli tufft när de är klart!

Visa signatur

Nu vill jag understryka att alla homosexuella är inte pedofiler, och alla homosexuella är inte perversa - Pastor Åke Gren

Permalänk
Medlem

haha grymmt se bah till o få de se realistiskt ut *Inte*

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Medlem

ju det var riktigt snyggt och orginellt...men fåll det inte så cleant fixar massor av slangar å detaljer så det ser futuristiskt ut... lycka till

Visa signatur

forum.wallabou.se

Permalänk
Medlem

ok saker och ting börjar ta form ...lite mer spackel och lite mer slipning så ska man väl kunne börja airbrusha sedan..

huvudet ... tror jag kommer nöja mig så men det som gör riktiga finnishen är ju airbrushningen.. får se om jag har tid för det när ungarna laggt sig

sidan spacklad lite försiktigt men vet inte om jag är riktigt nöjd ..ser lite platt ut..