Permalänk
Medlem

Det tål att säjas igen: Mycket, mycket snyggt och orginellt bygge, häftigt!
Väntar ivrigt på update...

Visa signatur

MacBook Pro 15" 2.4GHz Core 2 Duo, X25-M 160 GB

Permalänk
Medlem

Du ska väl inte förstöra P4 2,4 ghz?! Om du hade tänkt göra det och om den funkar köper jag den billigt

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem

cpu´n e redan sågad.. had ju inge å sätta den i

Permalänk
Medlem

har hänt en del under dagen och kvällen .. men problemet kvarstår att nålen till airbrushen är beställningsvara så "kan inte" måla... försökte med krokig nål men ser ut som en 3åring målat.. å dom bilderna vill jag nog inte lägga upp..

beställde nål och sa att jag betalar extra för express.. så vi får se

Permalänk
Medlem

Ruskigt snyggt. Har ett likadant chassie som du, eller som du "hade", och min window-mod på det börjar tappa sin charm.

Permalänk

Detta bygget har Klass.. vilket rätt många andra moddar saknar på denna sidan..

Kommer bli aeg det här..

Varför spackla rutan? den kunde du ju haft genomskinlig. sen satt den andra delen av hddn under eller nått?
Fast det hade kanske sett konstigt ut.. Du verkar veta vad du gör iaf!

Permalänk
Medlem

Jävla vad du har gjort allting snabbt! imponerande!

Uhm en fråga bara, inte var det väl en 2,4ghz du sågade sönder? jag tog det först som ett skämt men nu i efterhand, var väl inte sant?

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem

hej hej !!!!!

vad är det vita som du har byggt det mää??? gips?!?!?!

mvh marcus... Email:kolmen11@yahoo.se

Permalänk

Nice SNYGGGGGGGGGGT!

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS

Permalänk
Medlem

ser ut som en 3D-Modell

Visa signatur

a3gz0r:
"haru haxxa cfg någe för d e fett me options i den såg ja då ja haxxa den för ja int byta efter brorsan spela.. fann typ allt då där e nog svare.... men du ja sejer d.. d e MKT!! saker där ja fatta inte allt men nån kanske kan?!!? ja fick hjelp här me min förut..."

Permalänk

Jag tycker synd om dina (?) barn, de kommer faneme få mardrömmar av chassit..

Permalänk
Medlem

helt ärligt så "var" det en p4 2.4ghz ... vita? spacklet antar jag att du menar..

snart kommer mer bilder..

Permalänk
Medlem

mycket snyggt!!!

Visa signatur

[[Asus Commando - - C2D E6320 @ E6700 - - 4GB TWIN2X - - PC HD 2900XT - - Antec Solo - - X-Fi Xtream Music - - NX-8060]]

Permalänk
Medlem

ok då nålen på airbrushen e paj så blev inte lacken som den skulle men bättre än utan lack alls..

toppen kommer bli omlackad då nya nålen kommer men en början..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pato
Jävla vad du har gjort allting snabbt! imponerande!

Uhm en fråga bara, inte var det väl en 2,4ghz du sågade sönder? jag tog det först som ett skämt men nu i efterhand, var väl inte sant?

Jag hade bjudit 200 kr för den lugnt!! Jag menar 200 spänn måste ju va bättre än en söndersågad cpu

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem

Grymt snyggt

Visa signatur

Intel4Ever

Permalänk
Medlem

ska tänka på det innan jag ska sätta sågen i 3.06:an

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
ska tänka på det innan jag ska sätta sågen i 3.06:an

Haha

Grymt snyggt bygge som sagt! Skaffa en nål, and show me some airbrushing skills!

Permalänk

Shit! Du är ännu händigt, detta kommer bli annorlunda... å tufft!

Permalänk

Grymt. Nytänkande och nyskapande.

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem

wtf!

Visa signatur

MacBook (svart) | fixedgear

Citera mig om du vill ha svar.

Permalänk
Medlem

gryyymt snygg,hoppas insidan kommer bli lika fin

Permalänk
Avstängd

e du sjuk i huvet lr? ha sönder en P4 2,4ghz???????
btw snyggt chassi

Visa signatur

P4 1,9GHz Willamette 100FSB, Hercules 9800SE AIW 128MB 256-Bit 4Pipelines + Zalman 80C-HP - OP1, 512MB RDRAM 400MHz Samsung

Permalänk
Medlem

ok va ju tvungen å flytta hdd plasterna så luften flåsade in på dom genom munnen ... så blev lite plåtsax ett tag..

steg 1: hur ska man göra ..?

ja de e väl bara å kapa .. och resultat efter kapandet.. bidde detta.. "lite filande vart det åsså"

men sen då ...måste ju ha nåt å fästa hdd platserna i .. funkar inte att hänga i luften .. har lite aluminium liggandes så det blev lite tankar och sen kör man på "igen"..

resultat..lite fint i alla fall..

sen så var det bara popnita fast så blev det som nytt ...

ser lite coolt ut ..

det var nån som frågade om insidan .. och den kommer bli moddad med bitvis i allafall ..
just nu blev det hyffsat stilrent..

och nu flåsar en 120mm fläkt rakt mellan alla hdds..

Permalänk
Avstängd

k

Visa signatur

Amd 1833mhz@2370mhz | 333mhz@431mhz | Q-Tec 350W | Twinmos Pc3200 2x256@8-3-3-3.0 |Big LoL! Airwolf pwned -http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=362234

Permalänk
Proffsmoddare

Helt otroligt coolt bygge!!
Detta kommer att bli så förbannat snyggt en mod som faller mig i smaken till 200% Detta är just vad som behövs, moddare som är kreativa. orginella och har kunskapen att utföra sina galna ideer Mera sånt plz

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Detta var väldigt orginellt och väldigt väl genomfört finner inte ord för hur grymt detta chassi kommer bli ser fram emot slutresultatet! keep up the good work!

Visa signatur

denna signatur är inte vettig, den är inte heller tänkt att ha någon djup filosofisk mening som man kan tro. allt jag vill säga med denna signatur är att jag inte har nånting att skriva.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knoxs
e du sjuk i huvet lr? ha sönder en P4 2,4ghz???????
btw snyggt chassi

Jag har en tyst minut för den, svårt att hålla tårarna borta.

VARFÖR?!!!!

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem

ok har börjat om med övre delen av fronten ..och kommer nog skippa luckan .. men kommer sätta plexi som syns på bilden nedan och göra ett "rum" innanför med nåt kul..

plexi i front och utrymme under för cd/dvd/brännare eller vad man nu har

början på "rummet" får se vad man kan hitta .. att stoppa där men blir nog "hyffsat" klart mot kvällen..

sen tackar jag wolverine för komplimangen .. har följt ditt puzzlebox proj ..å de e lite coolt..
ser fram emot ditt nya proj för sweclockers

Permalänk
Avstängd

k

Visa signatur

Amd 1833mhz@2370mhz | 333mhz@431mhz | Q-Tec 350W | Twinmos Pc3200 2x256@8-3-3-3.0 |Big LoL! Airwolf pwned -http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=362234