Permalänk

Det här tog tid att läsa igenom kan jag säga (från början till slut)

Behöver väl inte säga vad jag tycker om chassit, alla andra har redan talat för mig så

Dags att hoppa över till den nya tråden då...ses där...

Permalänk
Medlem

jaha...så var det med de...

Visa signatur

[[Asus Commando - - C2D E6320 @ E6700 - - 4GB TWIN2X - - PC HD 2900XT - - Antec Solo - - X-Fi Xtream Music - - NX-8060]]

Permalänk
Medlem

slaffsigt

Visa signatur

"Every Action has a Reaction"
-Angus Macgyver.

Permalänk

Var priset 13500 eller 3500?

Underbart jobb

Permalänk

om d va 13500 så måste d vart hårdvara me...

Permalänk

3500:- =/ ... jag menar, man har väll olika smak, men det är ju trotts allt ändå ett chieftech i grunden. Fast vissa har ju mer pengar än mig och kanske tänker annorlunda

Visa signatur

[2500+ barton - Aopen AK79D-400VN - Radeon 9200se - 512mb DDR - Maxtor 80gb - Compucase 6A21]
[Laptopen IBM R40] [Mobil Samsung D600 och SE T630][email: particle@gavle.to] [ICQ: 67844045]
[SWECLOCKERS.COM - datornördarnas egen himmel]

Permalänk
Medlem

ja eller så är det så att "vissa" upskattar arbetet ..och kanske till å med vil ha nåt nån anna absolut inte har... tycker 3500 var ganska billigt ändå

Permalänk
Medlem

Jag tycker 3500:- var skäligt. Varken för mycket eller för lite...

Visa signatur

Man kan inte polera en bajskorv

Permalänk

Förlåt om jag fick det att låta som att jag ser ner på ditt arbete, vilket jag absolut inte gör, tvärt om!

Grejen är nog den att jag känner mig fattig

Visa signatur

[2500+ barton - Aopen AK79D-400VN - Radeon 9200se - 512mb DDR - Maxtor 80gb - Compucase 6A21]
[Laptopen IBM R40] [Mobil Samsung D600 och SE T630][email: particle@gavle.to] [ICQ: 67844045]
[SWECLOCKERS.COM - datornördarnas egen himmel]

Permalänk
Medlem

Precis lagom pris

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -:Particle:-
3500:- =/ ... jag menar, man har väll olika smak, men det är ju trotts allt ändå ett chieftech i grunden. Fast vissa har ju mer pengar än mig och kanske tänker annorlunda

ja exakt hur fasiken kan folk köpa t.ex en Picasso egentligen??? det är ju trotts allt ändå bara en tavelduk i grunden

Permalänk
Medlem

ZZZzzzz... shit va tid det tog att läsa allt... runt 1,5 timmar.. men intressant var det... mycket läckert... det är bra på ett sätt att alla inte är som du för då vore det inte lika unikt. 3500:- var ju inte så farligt.. tänk om han skulle ta betalt i timtid ^^

Permalänk
Medlem

skulle inte bli SÅ mycke..

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ASTRX
ja exakt hur fasiken kan folk köpa t.ex en Picasso egentligen??? det är ju trotts allt ändå bara en tavelduk i grunden

HAAAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA! har inta skrattat så mkt på länge!
Tycker iaf chassit vart finare än picassos tavlor.. ^^

Visa signatur

Citera mig! ananrs hittar jag inte tillbaka!