Permalänk
Medlem

Hahahha, jag läste inte, såg bara bilden, hehe.....:)

Visa signatur

Processor: Intel P4 2,53Ghz | HDD: 200gb | DVD: NEC-3500 DVD-rw 16x | Graffe: GeForce FX5200 128mb DDR | RAM: 1024mb DDR |

Permalänk

jag tycker fronten liknar doom 3 =/

Visa signatur

Ursäkta att jag stavar dåligt, du får gärna rätta mig!

Permalänk
Medlem

Men nä inte ha sönder en 2.4c p4 som klockar så bra, kunde bytt den mot min gamla brända celeron 700 den har äkta bränn märken.

Visa signatur

Phenom II 960t @ 4 Ghz - Gigabyte 990xa UD3 - 8 GB Corsair Vengence - Asus 560 ti @ 950/2200 Mhz - 60 GB vertex plus - 1 TB WD black - Fractal Design Tesla 650 W

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x_robban
Kommer hårddisken att må bra av att inte ligga "rätt"?

Hoppas du inte tar illa upp att jag snodde din bild lite (säg till så raderar jag den om du vill.)

Grymt härligt bygge. Det första jag tänkte på när jag såg första bilden där alut hade kommit på toppen var att man skulle haft ett liknande hål fast mindre runt händerna och fötterna så de ser ut att ha slagits igenom plåten.

Keep up the good work!
Väntar redan på fler bilder

Visa signatur

| i9 9900K | Z390 AORUS | 48GB Corsair VENGEANCE LPX | RTX 2600 SUPER |
| Dell UltraSharp U2724 x2 | Logitech Z5500 | Dygma Defy | Logitech lift |

Permalänk
Medlem

du blir den nye Elitmodd'er Sjukt snyggt måste jag säga:D

Visa signatur

Dagens Citat :Då måste man Ominstalera det förbannade helvetiska Windows SKRÄPET IGEN!!!

Permalänk
Medlem

Sick! Fortsätt så!

Permalänk
Medlem

herrejävlar vad vissa kan, och vad de har i huvet :] skulle aldrig kunna komma på tanken, och inte heller fixa till det i de skicket som du har gjort. underbart snyggt och tufft!

synd att alltid "den där" snubben ska komma in och skriva.. - "Du har ju snott min ide :[ har alltid tänkt göra sådär... blabla"

credz till dig! fortsätt bygga! ;] ;]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZonCo
herrejävlar vad vissa kan, och vad de har i huvet :] skulle aldrig kunna komma på tanken, och inte heller fixa till det i de skicket som du har gjort. underbart snyggt och tufft!

synd att alltid "den där" snubben ska komma in och skriva.. - "Du har ju snott min ide :[ har alltid tänkt göra sådär... blabla"

credz till dig! fortsätt bygga! ;] ;]

Därav min wink-smiley och användandet av '
Jag beskyller absolut ingen för att ha stulit några idéer....
Även om Jag, som Jag sa, har funderat på att göra sådär länge, så påstår Jag inte
att Jag tänkte på det först.

Mitt inlägg var snarare menat som -"Jäklar vad avundsjuk blir. Vill också göra!"

Visa signatur

Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta.- Svante Grundberg och Björn Wallde.
If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be. - Caron Keating.

· i5 4670K · 32GB · GTX1060 6GB ·
.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dan@work
Därav min wink-smiley och användandet av '
Jag beskyller absolut ingen för att ha stulit några idéer....
Även om Jag, som Jag sa, har funderat på att göra sådär länge, så påstår Jag inte
att Jag tänkte på det först.

Mitt inlägg var snarare menat som -"Jäklar vad avundsjuk blir. Vill också göra!"

okej pal, inget mot dig eller så. lite skoj bara att de alltid finns någon som iaf skriver den där linen.. "du har snott min ide" etc. :] men inget mot dig som sagt.

Permalänk
Medlem

Wow, häftigste modden på länge Keep it up

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x_robban
Kommer hårddisken att må bra av att inte ligga "rätt"?

rätt å rätt ... ? modding , clocking,, and so on .. så rätt å rätt ..bara för att alla andra har det på ett visst sätt betyder inte att det är rätt.. det kan ju vara så att alla andra har fel ...eller

det är ju nya versionen av partition magic.. "innehåller bågfil!"

satte fast nedre delen av fronten .. är dock tvungen å modda plåt på insida då 120mm fläkten e lite för tjock, men det löser sig ...ser lite kulit ut :)..

toppen börjar ta form... får se vad som händer under dagen e inte riktigt nöjd :\ ... men det löser sig som folk säger..

Man får ju inte glömma sina medhjälpare.. . högt utbildad på leksaker och att ha fingrarna med överallt (ska börjas i tid ..eller? )

kommer nog hända en del idag ..synd på airbrush nålen dock så är det nån som har en nål till en hansa 181 eller 201 i västerås närhet kan jag tänka mig köpa den ..

Permalänk

häftigaste jag har sätt!!!

Om du ska ha en fläkt eller något i munnen så sätt för något för dom hålen som redan finns så det inte blir flera hål än det du behöver för fläkten, om du nu ska göra något

Visa signatur

Ursäkta att jag stavar dåligt, du får gärna rätta mig!

Permalänk
Medlem

sido plåt som är lackad första vändan men då airbrushen dog så är den inte klar men det kommer man ser i allafall iden med det.. troligen kommer det lite mer på sidan då den är lite platt ..

toppen som ska torka efter rejäl doning med plastic padding och sprutspackel..

ja toppen igen .. spacklat å så .. nu e de bara lite väntan..

kommer mer senare i kväll ...

Permalänk
Medlem

Ojoj, nu blev man ju riktigt sugen på att planera ett vinterprojekt! Älskar moddar där man arbetat rikligt med texturer

Visa signatur

http://www.flickr.com/photos/peterbrunni/ - Flickr

iMac, iBook, iPhone, iPod

Permalänk
Medlem

jo lite kul e de ..

Permalänk
Medlem

Du jag måste säga det där kommer bli ett fett snyggt chassi!

MYCKET bra gjort!

Permalänk
Medlem

nu vet jag att det kanske e fel plats att requesta nåt på ...men söker kvickt en lcd display eller liknande som man kan få lite info i .. så pm:a mig om ni har en.. :).

.. nej nu e de dags att åka till blombutiken å hämta lite mer mod delar och te leksaks affären..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZonCo
okej pal, inget mot dig eller så. lite skoj bara att de alltid finns någon som iaf skriver den där linen.. "du har snott min ide" etc. :] men inget mot dig som sagt.

Det är lugnt.
Dessutom så är det ju "snabbast vinner" som gäller när det handlar om att modda

Back to topic: Det är fortfarande ett ruskigt grymt projekt och Jag är avundsjuk.

Visa signatur

Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta.- Svante Grundberg och Björn Wallde.
If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be. - Caron Keating.

.

Permalänk
Medlem

himla tjat om att jag skulle ha snott "nåns" ide.. men vore kul att se "ide´n" bli verklighet dock..

Permalänk

super otroligt bra snyggt omg !

Permalänk
Hedersmedlem

Haha snyggt GoTaLL! Riktigt tufft bygge... ser fram mot slutresultatet!

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
himla tjat om att jag skulle ha snott "nåns" ide.. men vore kul att se "ide´n" bli verklighet dock..

Nej nej nej.... Jag påpekade lite avundsjukt att Jag också har tänkt göra nåt liknande.
All cred till Dig GoTaLL som "hann först"
Kan vi glömma min avundsjuka nu och fokusera på Ditt coola bygge?

Visa signatur

.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
sågade itu en hdd exempelvis... tog en 2.4ghz p4 cpu .. etc etc så nåt måste man ju få till

JAG SKALL DÖDA DIG.

(jag hoppas du förstår ett skämt)

Permalänk
Medlem

Helt otroligt snyggt!!!

Permalänk
Avstängd

Mer bilder tack:)

Visa signatur

Moderkort:Abit Kv7||CPU:2600+||80Gb||gforce 5200

Permalänk
Medlem

*Smälter*

Visa signatur

Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.

Permalänk

Helt underbart att se!
Grymma ideer!
Kul att se slut giltiga resultatet ;);) *Längtar*
hihi
Kör Hårrt!

ps. Grannar är jobbiga :S

Permalänk
Medlem

Jävlar va coolt Detta kommer bli ett underbart snyggt chassi

Visa signatur

ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | Asus 4070 OC| Ryzen 7800X3D | 32GB Corsair 6000Mhz CL30 | EVGA G2 750W | Fractal Design Define R6

Permalänk
Medlem

oki snart så är toppen klar .. så då kommer mer bilder.. sen ska jag se om jag får låna en airbrush av en kompis så kanske man kan få det målat med..

har stoppat i fläkt i huvudet å det blev kanon så det kommer bilder där med

men man har ju insidan och högersidan kvar .. så man har ju å göra ett litet tag

Permalänk
Avstängd

mkt stiligt bygge! Blir inte ungarna dina rädda för datorn nu?
Bra sätt att hålla de ifrån dumburken. hehe

Mkt snyg iafall, keep up the good work>!

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri