Pogram till msn...?

Permalänk
Medlem

www.msnshell.com .. lite konstiga tecken.. men går luska ut var downloadknappen är

Edit: http://download.msnshell.com/messengershell531.exe

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

En annan bra webbaserad är: www.msn2go.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ekke
Imitatefunktionen är inte intressant egentligen. Gillar msndiscovery för att man genom det kan se vilka som har tagit bort en. Väldigt intressant att veta.

hur gör man det då?

Edit: har hittat det

Permalänk

Kulo med

!error i msn discovery

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk

Gammal tråd men använder den istället för starta ny då...

Har installerat det här msndiscovery och så står det att man ska kunna se när någon öppnar/stänger fönstret till konversationen...hur ser man det och hur sätter man igång den funktionen?

EDIT* tror jag hittade den inställningen men när ngn gör det kommer det upp ett sånt där felmeddelande skicka/skicka inte...Vad är fel?

Visa signatur

AMD athlon 64 3000+ | Geforce 6800 Gt leadtek | Asus K8N| Antec Sonata | 1024 Corsair pc3200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Back_Door_Man
Gammal tråd men använder den istället för starta ny då...

Har installerat det här msndiscovery och så står det att man ska kunna se när någon öppnar/stänger fönstret till konversationen...hur ser man det och hur sätter man igång den funktionen?

EDIT* tror jag hittade den inställningen men när ngn gör det kommer det upp ett sånt där felmeddelande skicka/skicka inte...Vad är fel?

Jag skulle installera stuffplug istället, om det är den funktionen du suktar efter...

- www.stuffplug.com

Funkar så mycket bättre tycker jag.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ekke
Jag skulle installera stuffplug istället, om det är den funktionen du suktar efter...

- www.stuffplug.com

Funkar så mycket bättre tycker jag.

mm men det verkar som att den bara innefattar när någon stänger fönstret...inte när det öppnar:)...eller har den även en sån funktion?

Visa signatur

AMD athlon 64 3000+ | Geforce 6800 Gt leadtek | Asus K8N| Antec Sonata | 1024 Corsair pc3200

Permalänk
Medlem

När jag försöker installera Msndiscovery klagar FSecure på att den hittar "Trojan-Downloader.Win32.lstBar.gen", Känns inte så bra...

Visa signatur

ERx -> Alltid Trött IWill KK400-RS | Athlon Xp 2000+ | 256mb ddr | 48x cdrw | Samsung dvd | Nec ND-1300A DVD+-RW | GF4Mx440 128mb | Wd 80GB + Ibm/Hitachi 120Gb | Tvkort
"Fascism är den enda ideologin som fungerar" - Koffe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Back_Door_Man
mm men det verkar som att den bara innefattar när någon stänger fönstret...inte när det öppnar:)...eller har den även en sån funktion?

Jo visst har den det.

Permalänk
Medlem

alltså det är onödigt att ladda hem extra program, jag kör bara orginal msn messenger och jag kan fortfarande imitera.. det är riktigt simpelt, du kopierar namnet på den personen du vill fakea exakt och sedan byter du själv namn till denna person, sen byter du tillbaka.. om inte personen hinner se den sekunden du har bytt namn så har du lyckats imitera

Visa signatur

Amd Athlon XP 2600+, MSI K7N2 Detla series, ATI AIW 9700pro, Seagate 120GB Barracuda 7200.7, XP pro SP2.

Permalänk
Medlem

varning till allihopa bara, iofs så är killen som skrivit det emot spyware osv... men den versionen man kan ladda ner nu innehåller en trojan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ingulf
varning till allihopa bara, iofs så är killen som skrivit det emot spyware osv... men den versionen man kan ladda ner nu innehåller en trojan.

Jag fick ingen, var tankade du det?

Permalänk

Vet någon hur man stoppar så att kompisen inte skicka meddelande med hjälp av messengerdiscovery?Skulle gärna vara bra tex när han skriver !imitate Jag är dum och så fungerar det inte;)Behöver hjälp med att stoppa det...

Permalänk

Funkar inte för mig ^o)

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W