Permalänk
Medlem

ut2k4 key changer

Skulle behöva en ut2k4 cdkey changer.
Tycker det är jobbigt att installa 5 skivor sen uppdatera hela skiten igen efter en win installation.

vet nån var det finnes?

edit: kom på att det kan misstänkas som warez...

Permalänk
Medlem

Google vet
Har inte testat det själv.
http://www.majorgeeks.com/download4178.html

Permalänk
Medlem

Sjysst ska testa det sedan.

Vill bara dela med mig att om man kör med key changern så slipper man installera om spelet vilket tar länge.
Bara att låta spelet vara kvar, installa windows, köra keychangern skriva in sin key och sen lira. gjode så met ut2k3 så jag antar att det ska funka med 2k4..

Permalänk
Medlem

Re: ut2k4 key changer

Citat:

Du har smuts under naglarna...

Men ontopic, Är inte detta riskabelt? Att köra ett sådant program?

Jag ångrar då inte en sekund att jag köpte UT2K4 S.E

Permalänk
Medlem

Re: Re: ut2k4 key changer

Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Du har smuts under naglarna...

Men ontopic, Är inte detta riskabelt? Att köra ett sådant program?

Jag ångrar då inte en sekund att jag köpte UT2K4 S.E

Ja då ska du se min andra nagel!

Ont: dvd eller? nej jag tror väll inte det är riskabelt... ut2003 funkade då lika bra... fast till det gjorde jag så för att jag inte hade skivorna. det var brorsans. fick låna det av han medans han inte hade nån dator, men skivorna ville han ha, han bor 130mil från mig så han ville va berred när sin dator kom tillbaka från polisen

btw är är den

Permalänk
Medlem

regedit
HKEY_LOCAL_MACHINE -> SOFTWARE -> Unreal Technology -> Installed Apps -> UT2004

Där hittar du en registernyckel som heter CDKEY, bara att ändra världet på den till den nya key'n

Visa signatur

"There he goes. One of God's own prototypes. A high powered mutant of some kind, never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die. "

Permalänk
Medlem

Det är mer än CD-nyckeln som behöver fixas. I alla fall om du vill kunna installera mod:ar och uppdateringar på det sätt som det är tänkt.

Jag har använt mig av detta program för att återskapa filassociationer, registernycklar och CD-nyckeln.

http://www.animaclan.com/modules.php?name=Downloads&file=inde...

Visa signatur

Test

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VioL8oR
regedit
HKEY_LOCAL_MACHINE -> SOFTWARE -> Unreal Technology -> Installed Apps -> UT2004

Där hittar du en registernyckel som heter CDKEY, bara att ändra världet på den till den nya key'n

läs hela inlägget...

Gamblor, ok ska testa det då :>