Vinn nätagg från Seasonic

Ändra BIOS på leadtek 6800NU från NTCS till PAL?

Permalänk
Medlem

Ändra BIOS på leadtek 6800NU från NTCS till PAL?

Ja frågan är om det går och om i så fall hur man gör? På Leadteks hemsida finns en NTCS och en PAL BIOS till gf6800NU för nerladdning. Men tyvärr kan man inte flasha om till ett annat BIOS än vad som redan finns på kortet (jag har NTCS såklart). Gör det någon skillnad föressten? man väljer ju format på TV out.
Vet någon detta tar jag tacksamt imot info

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

testa tv-out först, på de ati-kort jag har flashat med ntcs biosar så har det inte spelat ngn roll då man ändå väljer "Pal-B" i inställningarna för kortet, antar att samma gäller nvidia kort dessutom har alla nyare tv apparater ntsc stöd också!