överföring av sparade spel på xboxen

Permalänk

överföring av sparade spel på xboxen

Kollade lite i katalogstrukturen på xboxen men det fanns ingen "save"mapp.. Finns det något sätt att föra över sparade
spel till pezen?

Thanxs

Permalänk
Avstängd

undrar också hur man gör det. jag har bytt hdd på min xbox så nu undrar jag var jag kan hitta min gamla saves som finns på den andra.

Visa signatur

Vill du mig något så citera mina inlägg.
"Allt är gratis när man har bredband"
"Allting fungerar med våld. Om inte, använd MER Våld"

Permalänk
Testpilot

ligger i E:/TDATA fast mapparna heter inte vilket spel dom tillhör utan konstiga koder, t.ex. så heter Burnout 3 hos mig 0face008, vet inte om det är samma hos alla.

Men kopiera hela TDATA-mappen bara, det ska funka om du kopierar tillbaka till samma Xbox vad jag fattat. Kopierar du dom mellan olika Xboxar så måste man hålla på och patcha filerna så dom tar emot andras saves (iallafall vissa spel).

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

För den som inte orkar krångla allt för mkt själv i TDATA-mappen finns Xbox Saves Manager

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Norbius
För den som inte orkar krångla allt för mkt själv i TDATA-mappen finns Xbox Saves Manager

Provade att ladda ner. Enl. screenshoten så såg man mapparna vid spelets namn.
När jag körde det så kom en massa "mappar" upp utan namn. Fel på mitt eller är det
spel som är "låsta"?? (läste ngt om det flyktigt nånstans)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av herrlindqvist
Provade att ladda ner. Enl. screenshoten så såg man mapparna vid spelets namn.
När jag körde det så kom en massa "mappar" upp utan namn. Fel på mitt eller är det
spel som är "låsta"?? (läste ngt om det flyktigt nånstans)

Har du ett chippat xbox? Annars går det nog inte. Isf får du nog tanka ner saves från www.xbox-saves.com och lägga in på ett minneskort, sedan ladda spelen därifrån

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |