Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BountY
några som fortfarande spelar wurm?, har nämligen precis börjat spela för första gången...

Jag sitter och installerar nu.

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk

jag spelar

Visa signatur

Det är bättre att verka dum men vara smart än att verka smart och vara dum.

Permalänk
Medlem

jag installerar, har inte spelat förut...
men det verkar intressant!

Visa signatur

1: 7600x- 32gb- 7800xt
2: 3600x-16GB-1070ti
3: 1600x-16GB-580x

Permalänk
Medlem

Var ett tag sen man spelade, är det några här på swec som spelar fortfarande?....swecbyn nordost om ljuset finns inte kvar längre vaa?

Permalänk
Medlem

Lirar lite då och då, nej den byn dog för ett bra tag sedan. Heter Xerbeeswec ingame och bor i SP.

EDIT: Btw så finns det en perfekt wiki uppe på deras sida nu så bli inte rädda av de 30 sidorna där alla whinear (mest jag ) Så vill ni börja lira igen kan ni enkelt läsa er till det mesta på wikin och sedan fråga antingen i JK eller dra ett PM till mig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xerbee
Lirar lite då och då, nej den byn dog för ett bra tag sedan. Heter Xerbeeswec ingame och bor i SP.

Vart ligger sp då? Finns det inga bilder nånstans där man kan se på dom största byarna/husen. Eller är dom största husen bara såna där små skjul?

Permalänk

Hm, nu när det verkar vara lättare att hitta mineraler så kanske man orkar köra igen...

Något som både swecbyn och många andra byar visar, är att kommunism inte alls funkar; anarkism är det enda som funkar sålänge inte alla är nära vänner/likn.

Kort sagt, att man alla jobbar med lite vad man vill, och man är inte tvingad att göra något alls.

Är det nån som känner för att utöka sin befolkning i nån by så är jag på. (skicka ett PM).

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Vart får man tag på verktyg nu? Förut fanns det ju lådor att plocka ifrån i början men nu finns det inga....Hittade en låda med verktyg men när man ska stjäla så går ju inte det, det går inte få dom till sin inventory!?

Permalänk

Skapa en ny karaktär, gå ut till nått ställe där ingen kommer (Typ en skog eller nått) och droppa verktygen. Logga in med din vanliga andvändare sedan, och ta dem.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk

hahaha trodde aldrig denna tråden skulle vakna till liv igen

Jag spelar fortfarande och det är ju några fler här som spelar än. brukar se till Anton och xerbee emellanåt...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lill-Hokarn

Jag spelar fortfarande och det är ju några fler här som spelar än. brukar se till Anton och xerbee emellanåt...

Ok, men fan vad svårt det har blivit, man hittar ju inte ens mat nånstans längre!

Permalänk

Verkar ju vra ett ganskas så trevligt spel dethära! någon som skulle villja vara med på att starta en ny seriös swec by? jag är noob så det vore bra om någon mera erfaren kunde välja ut en bra plats...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bedamannen
Verkar ju vra ett ganskas så trevligt spel dethära! någon som skulle villja vara med på att starta en ny seriös swec by? jag är noob så det vore bra om någon mera erfaren kunde välja ut en bra plats...

Ja kan vara med på en ny by! Får se hur länge ja orkar, allting tar sån himla tid"!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bedamannen

Jag skulle också kunna tänka mig att börja på en by... vi får bestämma någon tid så loggar vi in samtidigt och letar efter något bra ställe.

Visa signatur

Min nuvarande väldigt seriösa bf2 klan: www.fr4gma.info.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lill-Hokarn

Vad heter du ingame?

Någon undra vart SP ligger, följ vägen söder ut från NT, finns åtminstonde en skylt "SP Road made by Bogart" tror jag det står om jag inte kommer ihåg fel.

Sen för att tippsa er lite om ni ska starta en by, börja med att bygga en mur på minst 20ql typ runt allt ni tänkte ha kvar. Sen har ni ett hus som grind där ni kontrollerar med writ vilka som ska få gå igenom. Även den gärna mer än 20 ql. Muren stoppar alla WL noobs som bara springer runt och snor saker. Och BL noobs orkar oftast inte ta en 20ql+ mur. Fast vill dom igenom så tar dom sig igenom... Sen så får ni om ni orkar samla ihop till 25s och fixa en deed men innan ni gjort det har spelet gått guld förmodligen

Permalänk
Medlem

Xerbee, hur många är det som är aktiva nu i SP?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rxc
Xerbee, hur många är det som är aktiva nu i SP?

Runt 5, har inte kunnat spela på någon dag nu men runt 5 brukar vi vara.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HypreMann
Jag skulle också kunna tänka mig att börja på en by... vi får bestämma någon tid så loggar vi in samtidigt och letar efter något bra ställe.

Jag är på.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
Jag är på.

Vi får försöka samla ihop några stycken och bygga en liten by :).

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
Jag är på.

vad är du på?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I-8
vad är du på?

Att starta upp en liten "swecby" tolkar jag det som iaf :).

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HypreMann
Att starta upp en liten "swecby" tolkar jag det som iaf :).

inga invånare?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xerbee
Vad heter du ingame?

Mazarinkid

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I-8
inga invånare?

Vi tänkte försöka börja på en liten by... den som va meningen från början sket sig ju.
Alla intresserade kan ju pm:a mig så kan vi se om vi kan fixa ihop något :).

Visa signatur

Permalänk
Medlem

vad hände blev det nån by?