Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xerbee
kanske man ska börja lira igen...

låter som en bra idé, skulle vara kul att köra med lite old school svenskar igen, grymt lätt att hitta mineraler nu också!

Visa signatur

Proud Ford Mustang 1969/70 Owner.

Permalänk

Vi hade en skit rolig jakt nyss på en WOW noob som bara förstörde för alla!
Hela Jenn-Keldon var efter honom + massor a BL's som ville ha resterna
Han försökte bland annat bygga för vår grotta med murar men vi tog bara "Destroy wall plan" Hela tiden
Sen efter att ha dödat honom (han var WL vilket vi också var så vi ville försöka tala vett i honom) så stog alla vid NT och dödade honom gång på gång
Innan han loggade ut så sa han att PVP'n sög och att WOW ägde allt!
De hade TOM en "bounty" på honom i NT
Han heter Hamm om ni vill veta...

Permalänk
Avstängd

Om nån känner för att lära upp mig ett par timmar är jag på ^_^ säg tid imorrn(idag) så ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Payn3
låter som en bra idé, skulle vara kul att köra med lite old school svenskar igen, grymt lätt att hitta mineraler nu också!

Börjar jag lira igen kommer jag vara BL. Måste bara öva upp fighting lite...

Permalänk

men inte bl det e väl inge kul att vara hatad av alla men jag tror jag ska bli bl efter nästa reset... man slipper ju faktiskt alla noobs som kommer o förstör jaja... hoppas jag ser nån av er ingame

Visa signatur

Det är bättre att verka dum men vara smart än att verka smart och vara dum.

Permalänk
Medlem

HAr det blivit några förändringar i spelet? Tar det lika lång tid att levla?
Samma karta eller ny?

Nya funktioner inlagda?

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robfox
HAr det blivit några förändringar i spelet? Tar det lika lång tid att levla?
Samma karta eller ny?

Nya funktioner inlagda?

Loggade in lite snabbt precis, o kartan e kvar iallafall. Sen de andra kan jag inte bekräfta..

Permalänk
Medlem

Undrar om mitt gamla hus står kvar?

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk

neee... inga större förändringar... o ditt hus står nog inte kvar;) om du inte byggde det av megaüberplankor:p

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hans hus står kvar om ingen har haft väldigt tråkigt, de flesta slår bara sönder en vägg om de finns något att hämta. Ingen pajar ett helt hus i onödan.

Jag tänkte starta en ny liten by hyffsat nära NT, letar bra ställe att bygga på bara. Vill ni hjälpa till så feel free to come Skicka ett PM till "xerbeeswec" bara.

Permalänk

Jag loggar in en snabbis, måste kolla om min skog står kvar. Och hur STOR den har blivit i så fall, vore allt för tragiskt om någon huggt ner detta mästerverk.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk

Detta spel såg roligt ut , dock hittar jag ingen knapp för registrering Och någon som skulle vilja hjälpa en newbie till rätt by och så?

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xerbee
Jag tänkte starta en ny liten by hyffsat nära NT, letar bra ställe att bygga på bara. Vill ni hjälpa till så feel free to come Skicka ett PM till "xerbeeswec" bara.

Det lät inte helt dumt. Har du hittat något område med järn och lera i närheten?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marshmallow
Detta spel såg roligt ut , dock hittar jag ingen knapp för registrering Och någon som skulle vilja hjälpa en newbie till rätt by och så?

Klicka av "Play as guest", skriv in ett användarnamn samt lösen och tryck på "Play". Presto!

Permalänk

Det är bara att ladda ner klienten och logga in tror jag. Behövs ingen registrering. Var kul att se hur allt förändrats iaf. Av hela fd. swecbyn var det bara kvar en stenkamin. Men min skog stod stolt var kvar och hade växt till sig! Fast det var så mörk så jag lyckades inte få någon fin helhetsvy. Sen var det mycket stenmur över allt, och ett par nya vakttorn. Vet inte om jag orkar börja spela igen, men det var rätt kul att bara gå runt och titta...;)

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av djonn
Det lät inte helt dumt. Har du hittat något område med järn och lera i närheten?

Järn verkar vara enkelt att hitta med det nya cave systemet. Hittade en plats men när jag gick runt och kollade lite låg de en HOTS by på andra sidan kullen Vid alla ställen med lera runt NT finns det redan folk, är svårt att hitta en egen plats tyvärr.

Permalänk
Keeper of the Bamse

Jag är inne nu men vet inte var jag ska ta vägen

Ingen som har en swec-by?

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook M3 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Nepp men om vi blir några stycken kan vi dra ihop något kanske? Vi behöver ju inte göra en megastor stad och spela 24/7 utan bara ha skoj.

Permalänk

nope tyvärr... ingen riktigt swecby... xerbee: joo... husen decayar.. alltså förstörs med tiden... för tillfället har dom skruvat upp vägg-decaytiden nåt så fantafenomenalt så ett hus går sönder på ett par dagar om dom inte är inom en village deed :/ lite synd... på ett par dagar hade en vägg pajat i mitt hus... allt i huset var förstört utom det jag hade i en kista... massa metal, en large anvil, cotton.. en massa grejer borta :*(*** så jag väntar med att spela ett par dagar tills dom fattar att det inte kan vara såhär o ändrar tillbaks...

edit: visade sig att toni hade tagit mina grejer o lagt i ett skul *puh*

Visa signatur

Permalänk
Medlem

loggar in på en stund och ser om det är något kul folk inne, måste bara tanka ner uppdateringen.. har inte spelat på några veckor, går segt som fan med mitt 128k )

Ingame nick: Nischka

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Någon som är sugen på att börja om?

Alltså, bygga en ny by..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brallan
Någon som är sugen på att börja om?

Alltså, bygga en ny by..

Jepp.

Visa signatur

Inte kasta bäver i trähus!

Permalänk
Medlem

Jag och Xerbee håller på att bygga upp en by alldeles en bit just utanför NT. dock inte någon seriös by utan mest för skoj.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

härligt, Payn3 du kanske kan eskortera mig dit?

Permalänk
Medlem

skulle jag kunna göra, jag går till NT nu, är där på 5 minuter, nickar roffe..

Visa signatur

Permalänk
Medlem

okej, tar självmord och står där och fular

Permalänk
Sötast

Jag är med i en liten håla utanför NT jag också

Permalänk
Medlem

Fan. Läste bara början av tråden och började gå mot ljuset. Såg nog en skymt av eran gamla by men trodde den var större... Men vart håller ni till så man kan komma?

Visa signatur

(Dator) :: Chassi : Phanteks P300 :: Cpu: Intel I5 13600kf :: Memory: 16GB ddr4 :: gfx: rtx 2080ti :: PSU : Corsair rm750x :: (/Dator)

Permalänk
Medlem

Payn3 kom in nu! måste ju ha en stone chisel så jag kan börja bygga på den höga mure

Permalänk
Medlem

jag kommer in nu

Visa signatur

Permalänk
Medlem

några som fortfarande spelar wurm?, har nämligen precis börjat spela för första gången...

Visa signatur

Ep0X 8RDA/ AMD XP1700+ @ 2GHz/ 2*256MB TwinMos m. Winbond 400MHz/ GF4 TI4400/ 260Gb HDD
IF YOU RUN YOU'll ONLY DIE TIRED!
3Dmark